Naciśnij tutaj aby zacząć pisać
Oo hej.. Nie wiem zbytnio jak zacząć,ponieważ jest to moja pierwsza książka.. ale do rzeczy. Nazywam się Olivia. Wiem.. świetne imię ,dziękuję mamo. Właśnie zaczęłam nauke w nowej szkole. Chodzę do liceum,w gimnazjum nie byłam zbytnio lubiana. Od zawsze wolałam siedzieć sama,gdzieś w kącie czytając książkę. Byłam raczej pesymistką. W sumie nadal jestem. Uwielbiam zwierzęta. Z racji tego mam psa. Nazywa się on Toby. Jest jednym z moich nielicznych przyjaciół. I chyba najwierniejszych z nich. Wracając do rzeczy.. w nowej szkole jest inaczej.. poznałam mase nowych ludzi. Niestety przyjaźnie się tylko z paroma osobami. W tym moją najlepszą przyjaciółką- Emmą. Emma nosi okulary, jest dosyć wysoka,ma śliczne niebieskie oczy oraz proste blond włosy. Pięknie się ubiera. A ja? Moje oczy są koloru brązowego, jestem niska i mam wiecznie nie ogarnięte,brązowe,lekko kręcone włosy. Mój styl to głównie zwykłe trampki,t-shirt oraz jeansy. Potraficie sobie mnie wyobrazić? Jak tak,to współczuję koszmarów w nocy. Nigdy nie miałam szczęścia do miłości.. ba chłopaka miałam tylko raz w życiu. I to przez ile? Tydzień? Uhh.. nie mam pojęcia. Wszyscy chłopcy,którzy mi się podobali mieli mnie w.. głębokim poważaniu. Aż nareszcie na korytarzu zobaczyłam go.. wysoki brunet o pięknych zielonych oczach oraz piegach. No nie powiem zauroczyłam się. Alex-bo tak nazywał się ten chłopak- nie zwracał uwagi na żadne dziewczyny. Mimo wszystko został moim kraszem. Parę razy próbowałam do niego podejść ale.. nie kończyło to się dobrze. Za pierwszym razem wywróciłam się,potem wyleciałam do śmietnika, jeszcze innym razem wylałam na siebie jogurt..ta.. wieczna ofiara losu. Chcecie wiedzieć co było dalej? Dowiecie sie niedługo.
CZYTASZ
Historie z kraszem
Teen FictionOlivia- zdesperowana nastolatka, ofiara losu, wieczny pechowiec zapisuję się do nowej szkoły. Poznaje tam wiele różnych osób w tym swoją najlepszą przyjaciółkę Emmę. Oraz zakochuje się w pewnym ze swoich kolegów.. jak potoczą się jej losy? Czy Oliv...