"Ah, merhaba Scorpius."
"Merhaba. Korkuttum mu?"
"Oh, yo. Sadece dalmışım. Sen burada ne yapıyorsun?"
"Slytherin ortak salonuna bir göz attım. Biraz çıkıp etrafta dolaşmak istedim. Alışmak için."
"Ben daha çıkmadım."
"Nasıl? Peki Gryffindor ortak salonunun yerini biliyor musun?"
"Hayır, aslında nasıl bulacağımı hiç düşünmedim. Sadece şifreyi biliyorum."
"İstersen salonu bulmana yardımcı olabilirim. Kulelerden birinde sonuçta, ne kadar zor olabilir ki."
"Olur." dedi Rose. Ama kaç tane kule olduğunu düşününce umudu hiç kalmamıştı. Scorpius bir konu açtı.
"Hayvan aldın mı?"
"Evet, beyaz bir baykuş. Adı Hedwig. Ya sen?"
"Evet, aslında yazın başında almıştım. Bir köpek. Babam kedi getirebildiğimize göre köpek de getirebileceğimizi söyledi. Haklı da. Beyaz ve adı Puffy."
"Oğğ ne tatlı bir isim. Sevmek için sabırsızlanıyorum." derken merdivenlerden çıkıyorlardı. Bir sarsıntıyla Rose düşecek gibi oldu. Scorpius onu belinden yakaladı. Rose:
"Şeyy, sağol. Olamaz merdivenler değişiyor. Asla Gryffindor ortak salonunu bulamayacağım." Scorpius üste baktı ve "merdivenler değişiyor" derken Rose'un ne kast ettiğini anladı.
"Korkma, bulacağız. Şu merdivenlerden kurtulalım da." Rose konuşmaya başladı.
"Tamam şifreyi biliyorum bu da bulursak dışarıda kalmayacağım anlamına geliyor. Kapının önünde Şişman Kadın var. İşte bu tabi ya."
"Anlamadım." dedi Scorpius.
"Şişman Kadın tablosu! Herhangi bir tabloya sorarak onu rahatlıkla bulabiliriz." Scorpius şimdi her şeyi anlamıştı. Rose devam etti:
"Peki ya sen? Slytherin ortak salonunu nasıl bulacaksın?"
"Bir kere gittim. Yolu bulabilirim sanırım. Bulamazsam da, tablolar var değil mi." derken Rose'a gülümsedi. Rose da ona.
"Benimle geldiğin için çok teşekkür ederim Scorpius."
"Ne demek, arkadaşlar bunun içindir." Rose hemen bir tabloya döndü. Tabloda beş garip giyimli adam konuşuyorlardı.
"Şey, efendim. Size bir şey sorabilir miyim?" Tablodan bize diyor gibi fısıltılar geldi. Biri konuştu:
"Elbette."
"Şey, ben Gryffindor ortak salonunu arıyordum ve yolumu kaybettim. Şişman Kadın tablosunun nerede olduğunu biliyor musunuz acaba?"
"Üst katta olmalı. Orada birine sorabilirsin."
"Teşekkür ederim efendim." Scorpius'la üst kata çıktılar. Scorpius:
"Buradan sonrasını bulabilirsin sanırım. Benim de gitmem gerek."
"Elbette, yarın görüşürüz. Tekrar teşekkürler."
"Önemli değil. Yarın görüşürüz." Scorpius gitti. Rose bir tabloya:
"Pardon efendim, bir şey sorabilir miyim?" derken adamın yüzünü gördü ve dili tutuldu. Resmen kekeliyordu.
"Si... Siz... Se... Se... Severus Snape'siniz."
Buradan okuyan herkese teşekkürler :D Sizce devamında ne olacak? Umarım beğenirsiniz :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCOROSE HİKAYESİ
FanfictionOlayların ardından yıllar geçti. 19 yıl veya daha fazlası belki. Düşman aileler dost oldu, Sonunda savaş sona erdi. 19 yıl sonra Hogwarts'ta neler oluyor? Yeni aşk maceraları, yeni insanlar, ve yepyeni bir hikaye. Peki bunlar olurken Malfoy ve Weasl...