တကယ္တမ္း ေျပာရရင္ ဒီ Fic ကို Happy Ending နဲ႔ ဇာတ္သိမ္းဖို႔ အစီအစဥ္ မရွိပါဘူး … အယ္လ္ အို အယ္လ္ …
ဇာတ္သိမ္းကို ေရးထားတာ ၾကာၿပီ အဟဲ … အေခ်ာမသတ္ရေသးတာပဲ ရွိတာ … Sad ending လုပ္ေနရင္းနဲ႔ စိတ္ထဲမွာ မြန္းၾကပ္လာတယ္ … ကိုယ္ဖန္တီးတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ကို သတ္ပစ္ရရင္ က်န္ခဲ့တဲ့ ဇာတ္ေကာင္ အထီးအရမ္းက်န္ေနမွာလို႔ …
မသိဘူး … မလုပ္မိတာ မွန္တယ္ … သူတို႔ Comment နဲ႔တင္ ကိုယ္ပါေသခ်င္စိတ္ ေပါက္သြားတယ္ … အဲ့ဒါနဲ႔ မလုပ္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္ရင္း Goodnight, Senpai ဆိုတဲ့ Chapter ကို ယူတို႔ကို ညွင္းဆဲဖို႔ တမင္သက္သက္ Update ပစ္ၿပီး တန္းလန္းလုပ္ထည့္လိုက္တယ္ ဆိုပါစို႔ !!
ေနာက္ရက္မွ ေနာက္တစ္ပိုင္း ထပ္တင္ေတာ့ တကယ္သိခ်င္လို႔ ေမးတာ … အရမ္းေပ်ာ္သြားလားဟင္ ေဒါက္ ဆိုတဲ့ အသံကို …
ဒီဘက္ကေတာ့ Comment ေတြ ဖတ္တိုင္း အရမ္းေပ်ာ္တာ … ဘယ္လိုေပ်ာ္မွန္း မသိဘူး …
အဲ့ ဇာတ္သိမ္းကို ေရးေနတုန္းက တို႔မ်က္လုံးတစ္ဖက္ အဖုေပါက္ၿပီး မ်က္ဝတ္ေတြ ဆက္တိုက္ထြက္လာလို႔ ေသခ်ာ မျမင္ရဘူး … ဒါေပမယ့္ အဲ့တိုင္းပဲ ေရးခဲ့တယ္ … ေရးၿပီးတင္ၿပီး နားမယ္ေလ ဆိုေပမယ့္ Comment ေတြက ဆက္တိုက္ေရာက္လာေတာ့ ေပ်ာ္ေနတာနဲ႔ မ်က္လုံးကို ေမ့သြားတယ္ ( မိုးလင္းေတာ့ မ်က္လံုးဖြင့္မရေတာ့ဘူး xD )
ဒီ Fic မွာ Tiffi & Kimmy ဆိုတာက Candy Crush ေဆာ့တဲ့သူ သိလိုက္မယ္ … Do you know? Mr. Toffe adopted Tiffi and Kimmy ဆိုတာ ဟဲဟဲ …
ကာရန္ညီေနတာနဲ႔ ခပ္တည္တည္နဲ႔ ဆြဲသုံးလိုက္တာ … Yukio က်ေတာ့ တို႔ရဲ႕ Fav Senpai ျဖစ္တဲ့ Kasamatsu Yukio ရဲ႕နာမည္တစ္လံုးကို ယူထားတာပါ …။
ဇာတ္ေကာင္စရိုက္ကေတာ့ KnB ထဲက Kise နဲ႔ Kasamatsu တို႔အတြဲကို Inspire ယူၿပီး ေရးပါတယ္ …။
အဲ့ႏွစ္ေယာက္မွာလည္း Kise က အျမဲ ပြမ္ညံပြမ္ညံနဲ႔ သိပ္အာျပဲတယ္ … တစ္ခုခုဆို Senpai Senpai နဲ႔ သိပ္အတြန္႔တက္တာ …
သူ အဲ့လိုလုပ္တိုင္း Kasamatsu ကလည္း ေဆာင့္ကန္ေနက် … ဒါေပမယ့္ Kiseကို အရမ္းခ်စ္တယ္ (အယ့္လယ့္) တစ္ခုခု ျဖစ္ေနၿပီဆို မ်က္ႏွာရိပ္ၾကည့္တာနဲ႔ တန္းသိတယ္ ^^^
Kise ေလးကလည္း Senpai ေျပာရင္ နားေထာင္တယ္ (မေထာင္ရင္ ဟိုက ထထကန္တာကိုး)
Tiffi ကက်ေတာ့ ကိုယ္သေဘာက်တဲ့ Type … ပြင့္လင္းတယ္ ျပတ္သားတယ္ ရက္စက္တယ္ … တစ္ခါတစ္ခါ ႏူးည့ံတယ္ … တို႔ရဲ႕ Fav Character ပါပဲ …
Ryan ကေတာ့ Tiffi ဘာျဖစ္ျဖစ္ ခ်စ္ေနေပးမယ္ဆိုတဲ့ Character မ်ိဳးေပါ့ …
Yukio Aika … အဲ့မိန္းမႀကီးကိုေတာ့ စကားထဲ ထည့္မေျပာပုစ္ မုန္းတယ္ !!!
ဒီ Fic ေလးကို အဆံုးထိ စိတ္ဝင္တစားဖတ္ေပးတဲ့ အတြက္ ေက်းဇူးအမ်ားႀကီး တင္ပါတယ္ ^^
Comment ေတြကိုလည္း အရမ္းခ်စ္ပါတယ္ …
ပထမဆံုး OC Fic ကို ဒီလို ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ တံု႔ျပန္မႈေတြရေတာ့ အရမ္းကို ေက်နပ္ရပါတယ္ရွင့္ …။
ကေလးတို႔ရဲ႕ေက်းဇူးတင္စကားကို နားေထာင္ပါဦး ^^^
Kimmy ; အားလံုးကို ခ်စ္တယ္လို႔ ! Author ကို သတ္မယ္ျဖတ္မယ္ ၿခိမ္းေျခာက္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ Senpai ကို ညားေအာင္ လုပ္ေပးတဲ့သူေတြ အားလုံးကို အရမ္းခ်စ္တယ္ !! အား !!
Yukio ; မင္းက လူတ္ုင္းကို ခ်စ္တယ္ ေအာ္ေနတာလား !!! တစ္ေယာက္ေလာက္ ဒီေကာင္ကို အိမ္တစ္ညေခၚထားၾကပါ !! ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ !! အဆံုးထိရွိေနေပးတဲ့ အတြက္ပါ …
Ryan & Tiffi ; အဓိကအတြဲ မဟုတ္ေပမယ့္လည္း ကြ်န္ေတာ္တို႔အေၾကာင္းကို စိတ္ဝင္စားေပးလို႔ အမ်ားႀကီး ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ … ကေလးေလးေတြ ရရင္ အိမ္ပို႔ထားပါ့မယ္ ( Tiffi *** အား !! ေမာင္ !! ဘာေတြေျပာေနတာလဲ!!)
Peso ; ကြ်န္ေတာ္ Zero ကို ေသခ်ာဆံုးမထားပါတယ္ … ငိုခဲ့ရတာအတြက္ သူ႔အစား ၾကားက ေတာင္းပန္ပါတယ္ … ေက်းဇူးပါ …
Zero ; တကယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ … ကြ်န္ေတာ္လည္း မမေလး ဒဏ္ေပးလို႔ အခု ကတံုးျဖစ္သြားၿပီမို႔ ပရိသတ္ႀကီး ေက်နပ္ေပးပါ … အဆံုးထိ အားေပးတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္
Author ; ပစ္သတ္မယ့္သူေတြေကာ အာပရာဘာကရာ ဘာဆိုလား Magic သုံးမယ့္သူေတြေရာ မုန္းတယ္ဆိုတာေတြေရာ အားလုံးအမ်ားႀကီး ခ်စ္တယ္လို႔ … Completed လို႔ Edit လိုက္ရတာ တကယ္ဝမ္းနည္းတယ္ :'(
Author is now hugging Kimmy so tight and kissing his check !!! It's so soft ! But Senpai kicks both me and Kimmy *crying together with Kimmy*
Bye ~~~
More extras are coming xD
YOU ARE READING
He is a fucking mafia's little brother
Action"အဓမၼတရားနဲ႔ အရာအားလုံးကို ေအာင္ႏိုင္တယ္" - Pinky Kitty -