A-Ş-K...
Üç harf , tek hece ...
Yaratılanlar genelde yanlış kişiye aşık olurlar. Kalp kime atacağını bilemez. Biri cennetten biri cehennemden olsa bile...
Annem ve babam biri melek biri şeytan , onların cezası ölüm benim cezam kanatsız bir Melek olarak Dünyaya atılmam. 18 yaşıma girmemle beraber cennetten dünyaya gönderildim . Benim yerim ne cennet ne de cehennemdi.
Aşk denilen illet yüzünden düştüğüm durum içler acısıydı.
Annem ve babamın hatası yüzünden bu yaşıma kadar hep itilip kalkılarak büyüdüm.Bugün doğum günüm tam 18 yaşıma girdiğim gün , Dünyaya atıldığım gün . Aslında benim için bir cezadan çok yeni bir başlangıç gibi . Yeni bir hayat, yeni bir yaşam ,insanmış gibi...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Atıldığımda hazırlıksız yakalanıp yere yapıştım. Gecenin karanlığında ıssız bir deniz kenarında . Denizin mayhoş eden hoş sesi kulaklarımda yankılanıyordu. Uzaktan bir insan yalpalayarak bana doğru yürüyordu . Anlık heyecan ve merakla o insana doğru yürümeye başladım.
İyice yaklaşınca onun adam olduğunu fark ettim tahminen 24 yaşlarındaydı. Kara gözleri , sert yüz hatlarıyla ve yapılı vücuduyla 'ben hiç yıkılmam güçlüyüm ' imajı veriyordu. O da beni fark edince
" Ay kız anadan doğma halinle ne geziyorsun ortalıkta sevgilin seni kullanıp kaçtı mı yoksa " gözleriyle beni süzmeye başladı . Neresi garipti ki bende ne terslik vardı." Hı ?"
Dedim . Üzerindeki bol tshirtü çıkartıp bana yaklaştı ona şaşkın bakışlar gönderiyordum. Yanıma gelince tshirtü üzerime geçirdi."Güzel kızsın ama sen burda kurda kuşa yem olursun gel benimle seni evine bırakim "
"Benim evim yok ki "
Ayın ışıltısı kusursuz yüzünü aydınlatırken kaşları çatılmıştı . Bir an düşecek gibi oldu tutim derken benim üzerime yığılıverdi. O anki başıma aldığım darbe ile ben de kısa süreli derin bir uykuya daldım.
Evet ilk bölüm geldi umarım devamını da getirebilirim . Sizler okumaya devam edin . Takip etmeyi ve vote atmayı da unutmayın...
SEVİLİYORSUNUZZZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatsız Melek
Novela JuvenilBir Melek ve bir Şeytan. Büyük bir hata yapıp aşık oldular. Onlar kuralı çiğnediler. En olmaması gereken şey oldu . Bir melez yarı şeytan yarı melek. Melek ama kanatsız bir Melek. Tek suçu ana rahmine düşmesiydi. Sonucu ise Dünyaya atılması... Kurgu...