1.

26 1 0
                                    

,,Čau jmenuji se Elisabeth, ale lidé mi říkají Elis.". Bylo mi 14 let a umřeli mi rodiče tak jsem bydlela sama postarat o sebe se dokážu. Měla jsem jen jednu hodně dobrou kamarádku te také zemřeli rodiče a tak se přestěhovala ke mě. Žijeme z peněz prodaného domu Kate. Ten dům byl velký tudíž hodně peněz. Měla jsem ještě další dvě dobré kámošky ale ty bydlely daleko tak jsme si jen psali a volali. S Kate chodíme do 9. třídy. Nejsme šprtky máme jen dobré známky.

Pondělí:
Probouzím se za příšerného zvuku budíku. Já vstávám dřív než Kate a ještě si chodím zaběhat. S Kate se ještě před školou zastavíme a povídáme si. ,,Je na čase jít!" Řekne Kate a jdem. U skříněk když si vyndáváme učení tak potkáme školní barbie. Každý kluk jí podlehne. No...vyučování probíhalo jako vždy, nuda. Ale dávám pozor abych se doma nemusela učit. Mám takovou schopnost pamatovat si vše co učitelka řekne. Konečně nám skončila škola a já s Kate jsme šli domů. Nejlepší bylo že Kate má také tu schopnost takže je to fajn necítit se tak moc divně. Úkoly si děláme ve škole, aby jsme měly doma volno. Obě dvě jsme usoudily že jsme doma tak nějak moc samy. Hodili by se pejsci. Tak se zkulturníme a jdeme do nejbližšího zverimexu. Nejlepší je že tady nás znají a vědí že nam to mohou prodat. Koukaly jsme se po pejscích. Obě dvě máme rády rasu husky. Aaa ehh máme ještě jednu divnost na kterou se nás všichni ptají,a to že máme každé oko jiné. Kate má právé zelené a levé hnědé a já mám právé modré a levé hnědé. Koukáme se koukáme a vidíme pejsky se stejným znamením jako máme my. Hned k nám přiběhly. Ano byly to fenečky. No prostě jsme na první pohled věděli že jsou to ony. Tak jsme si je vzaly. Vyšli jsme z obchodu a divili se že je tma. No jo byly zalezlé v boudě a tak jsme je neviděly. Hned jak jsme přišli domů dali jsme jim jména. Moje se jmenuje Sisi a Kateitijina se jmenuje Leslie.
Doma už jsme měli všechny potřebné věci takže o starost méně. Byli jsme už unavené a tak jsme se umyli a šli spát. Jelikož u nás jsou Sisi a Leslie poprvé bály se a tak spali s námi.

Smrtonosná ElisKde žijí příběhy. Začni objevovat