Úterý:
Nevím jsem divná, ale dnes jsem vstala ve 4:00 ráno. Vzala jsem si telefon do ruky a v upozornění byla zpráva od učitele : ,, Milý žáci škola je uzavřená z důvodu VÁŽNÉHO onemocnění naší paní ředitelky. Máte volno takže se učit nemusíte. Děkuju za pochopení. Brandoson.". Měla jsem co dělat abych nevypískla radostí. Vstala jsem a šla se nasnídat. Dnes nám je 16 let. Ano nám. Jsme zvláštní, protože jsme se narodili ve stejný den hodinu i minutu. No.... jsem o jednu vteřinu starší než Kate. Vzbudila jsem Kate a šli jsme se koukat na východ Slunce. Koukáme se. Najednou uslyším kroky. A ne jedny ale dvoje. ,, Rády po ránu posedáváte na střeše?". Lekly jsme se a otočily. Stál tam Filip a Brandon. Jen tak pro objasnění situace mě se líbí Filip a Kate Brandon. Z nějakého důvodu jsem ztratila vědomí! Jediné co jsem věděla bylo že letím dolů ze střechy. Ale ze všeho nejvíc jsem cítila tvrdou zem. V tu chvíli se probralo i vědomí. Jen tak jsem tam ležela a měla zavřené oči. Bolelo to a to hodně. Najednou cítím mráz který mi přeběhl po zádech. A něčí ruku v té mé. Otevřu své oči a vyskytne se mi pohled do očí ustaraného a zároveň vyděšeného Filipa. Smích jsem dlouho neudržela a tak jsem vybuchla v totální záchvat smíchu. On se na mě nechápavě a zároveň naštvaně díval, ale pak se také začal smát. V tuto chvíli se můj pohled zaměřil na střechu. Nemohla jsem ze sebe vydat slovo. ,, Elis kam to civíš??!" Jen jsem ukázala a on byl strnutý stejně jako já. Odtrhli jsem zrak od Kate a Brandona a koukli se na sebe. Začal se přibližovat a najednou spojil naše rty. Byl to zvláštní pocit ale milovala jsem ho. Kousl mě do spodního rtu a tím požádal o vstup. Povolila jsem mu to a líbali se. Potom mě konečně zvedl. A jak mě zvedal praštila jsem se do hlavy o dřevo co nám trčí ze zdi. A šikovná El si rozsekla obočí. Netuším jak jsem to udělala ale automaticky jsem se za to chytla a viděla krev. Koukla jsem se vyděšeně na Filipa a ten mě okamžitě popadl do náruče a běžel se mnou do nemocnice. Tam mi obočí zašili a mohli jsme jít domů. Kluci u nás ještě chvíli byli. Šla jsem se do koupelny nalíčit. A najednou kolem sebe cítím něčí paže. Otočil si mě čelem k sobě a zase se přibližoval. Začal zlehka a pak skousl spodní ret. Žádal o povolení ke vstupu povolila jsem mu to. A nabralo to trochu jiný spád. Zamkl nás v pokoji ale nepřestal líbat. Pak mě položil na postel a začal svlékat mě i sebe. Byli jsem nazí a on si nandal ochranu. ,,Filipe dělám to poprvé." Jen se usmál a nic neříkal a začal mě zase líbat. Strčil do mě nejdřív dva prsty. Pohyboval s nimi a můj pokoj zaplnili steny. Za chvíli přidal třetí. Přestal a začal se věnovat mým prsům. Jedno sál vše možně si s ním hrál a to druhé předjížděl prsty přes bradavku. Pak zase mé rty. Cítila jsem jak ho do mě zastrčil. Přirážel pomalu ale pak zrychlil. Udělal mě. A on se taky udělal. Pak jsem se zvedla a běžela do koupelny a osprchovala se vzala jsem se oblečení a namalovala se. Odešli tak jsme si s Kate povídali a hráli si se Sisi a Leslie.Pak šli spát.