,,Co ten tu zas dělá?!"zapískal hystericky Epizeru,,To fakt nevim,ale asi ho roztrhám!"zařvala naštvaně Pawie a skočila po něm,jenže jí držel Henry a jeho manželka. V tu dobu jsem si taky něčeho všiml,,Kde je k sakru Sue?!"panikařil jsem ve své mysli. Pawie a Epizeru s Borisem si toho asi taky všimli,,Hej,Epizeru,viděl jsi teď někdy Sue??"řekl potichu a vystrašeně Boris,,Ne,neviděl."kvikl potichu Epizeru na odpověď. Skočil jsem za Henryho,,Pusťte ji."pošeptal jsem Henymu a jeho ženě. Pustili Pawie a ta se na Joeyho rozběhla a pokousala mu ruku. Mezitím jsem se já,Boris a Epizeru vyplížili,,Tak a teď začíná pátrání po Sue."řekl jsem. Boris a Epizeru mi naznačili,kde budou hledat a já souhlasil. Šel jsem ke schodům a tam jsem vyděl Sueinu botu. Pak jsem zaznamenal nějaký zvuk. Znělo to jako tiché vzlykání. Ještě chvíli jsem poslouchal a pak jsem se vydal za zvukem. Chvíli jsem šel a vzlykot zesiloval. Nakonec jsem zahnul za roh a uviděl nějakou postavu,jak drží malou Sue. Vypadala jako napůl kočka. Oči,uši a ocas měli barvu šedou. Měla černé triko,bílé kraťasy a hodně,opravdu hodně tmavé modré vlasy. ,,Copak? Ztratil jsi hlavu?"zeptala se provokativně. U pasu měla vysílačku,,Leary,už ji máš?"ozvalo se z té vyslílačky. Byl to Joey,,Ano pane. A možná bude i bonus."řekla tajemně a já sledoval každý její pohyb. Potom jsem se podíval na Sue,,Chceš ji zpět? Tak si mě chyť!"řekla osoba provokatyvním hlasem a začala utíkat. Tuším,že jí Joey říkal Leary. Rozběhl jsem se za ní. Když jsme proběhli pár uličkami,byli jsme v místě,které prohledával Boris a kousek od něj Epizeru. Neplýtval jsem časem a svolal je. Epizeru ihned vykoukl chvilinku po tom,co jsem přeběhl okolo místnosti,ve které byl. Naproti Epizeruovi vykoukl Boris. Nečekali a vyběhli za námi. Už už jsem tu holku chytil,ale rychlým pohybem zahnula do nějaké místnosti a já skončil ve stěně. No,vlastně jsem se na ni naplácl a trochu jsem se kousl do jazyka. Ugh! Já tak nenávidim,když se kousnu do jazyka. Boris a Epizeru mě doběhli a já jen ukázal na tu místnost,do které Leary zaběhla.
To be continued,protože jsem svině~
Ahoj! Po "trochu" délší době nová kapča! Jak vidíte,vyskytla se zde i nová postava,Leary. Jinak,doufám že se líbila! Ahoj u příští kapčy!😊
ČTEŠ
Stracené srdce(Lost hearth) 2[Zrušeno]
FanficNavazuje na Stracené srdce(Lost hearth) Jak to dopadne s Joeym? Dostanou ho někdy ruce spravedlnosti? Dozvíte se v pokračování. Momentálně pozastaveno z nedostatku nápadů.