.1.

48 1 1
                                    

!?COŽE?!

,, ale mami to snad nemyslíš vážně?! na tábor? už pozítří? se sestrou? to si ze mě děláš srandu?,, řekla jsem a zabouchla jsem za sebou dveře od svého malého ale útulného pokoje. Nezdržovala jsem a rychle jsem skočila do postele. rychle jsem psala Annie a vše jsem jí řekla. Annie je moje nejlepší kamarádka už od malička. je to jediná osoba v mém životě které můžu vše říct. 

( ch-Charlotte, a-Annie)

ch: Annie!? 

a: ano co se děje Char?

ch: máma mě přihlásila na tábor!!!

a: to je super ne? třeba si tam konečně někoho najdeš ;) 

ch: 1. nehodlám si někoho najít

       2. víš že mi dělá problém být dlouho mimo svojí postel

       3.  jedu tam se sestrou 

       4. nesmíme mít mobily a žádnou elektroniku

a: ahaa tak to pak chápu

ch: hele připrav se, zítra v 11:00 v centru u kfc.. potřebuji toho hodně nakoupit, když už teda někam pojedu

a: oka zítra v 11:00 v centru tak páá <3

ch: ahooj <3

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

okej asi bych se měla začít balit, jen najít kufr? 

když jsem si na stůl pár kupiček s oblečením uslyšela jsem sestru ,, ale mami to nemůžeš myslet vážně ?! na tábor a ještě k tomu s Char?! zbláznila ses?!,, jen jsem uslyšela prásknutí dveří vedlejšího pokoje a hned mi to bylo jasný, máma to řekla i Selen.

 já jsem si to všechno jak tak vyrovnala na stůl a na zem. podívala jsem se na svůj mobil a tam bylo '18:13 ', sešla jsem schody a viděla mamku se koukat na televizi, namazala jsem si svůj chleba a šla si sednout k mamce, poprosila jsem jí o nějaké peníze na zítra atd.. že potřebuju nový plavky atd.. mamka s tím souhlasila a říkala že mi je zítra dá. 

jak mile jsem dojedla vydala jsem se do koupelny. odlíčila jsem si řasenku a jemný make-up, svlékla jsem se a vlezla si do sprchy. horké kapky mi stékali po mém nahém těle a já si to mooc užívala, jako vždy. vypla jsem vodu a vzala si ručník, obmotala jsem se do něj a vylezla z koupelny. v pokoji jsem si ze skříňky  vyndala pyžamo a oblékla jsem se do něj. ručník jsem odnesla zpět, vyčistila jsi zuby a zalezla pod peřinu. ještě jsem si vzala mobil, projela facebook, instagram, snap a dala mobil na nabíječku na noční stolek vedle postele.

najednou jsem začala přemýšlet o táboru, jestli si tam najdu vůbec nějakou kámošku, jestli tam budou aspoň trochu hot boys na který by se dalo koukat. Ano jsem už od malička celkem vyspělá a miluju ty nadržený a namakaný kluky, i když by to do mě moc lidí neřeklo.

s přemýšlením na kluky jsem i usla.



ano tohle je moje sestra Selen

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

ano tohle je moje sestra Selen


a tohle jsme my s Annie <3

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

a tohle jsme my s Annie <3

♥ Charlotte ♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat