Stiti eu ma gandesc ca na fiind fata asi putea fi mai cuminte sau mai frumoasa ca sa ma observe baieti.
De unde atata,sa zic mersi ca am prieteni la cum arat,oricum da povestea asta incepe in ziua cea mai ghinionista zi,frate dar ce mai ghinion.
Fiind clasa a XI a fetele din clasa mea merg la petreceri,la cluburi da na nu si eu.
Eu la 18 ani eram virgina(nu va rusinati)restul fetelor se laudau ca si-au tras-o cu nu stiu ce tip care nu am idee cine sau cu ce se ocupa.Chiar nu imi pasa atunci,oricum ziua mea incepuse deja rau intarziind la prima ora,alunecand pe gresia liceului,intraind cu capul in usa biroului directoarei si cea mai urata parte,intalnirea cu masinaria dezvirginatoare.
Sa va explic dupa ce am dat cu capul de usa cand a iesit directoarea ce ma avertizat sa nu chiulesc am plecat un pic ametita dar am mers spre clasa mea frecandu-mi capatana cu mana deoarece eram sigura ca nu voi scapa fara un cucui.Am auzit rasete dar nu le-am dat atentie pana cand am intrat intr-un corp tare injurasem incet ceva neortodox si cand am ridicat privire mai sus am dat de un saten cu ochi negri ce mai avea oleaca si bufnea in ras se inrosise la fata abtinandu-se la fel ca si prieteni sai.
Ma uit incruntat la cei 3 fraieri si zic.
-Da radeti ca prosti ca alt ceva nu stiti.dar dupa ce am zis asta satenul ma luat de gulerul ploverului si ma trantit de dulap eu chitaind de durere chit ca imi venea sa urlu dar el zambeste la mine zicand.
-Auzi mica tocilara,nu comenta ca daca îți dau una te scot pe cealalta parte a peretelui.eu ma uit la ochi lui negri recunosc imi placeau apoi zic.
-Auzi satenu da-mi drumul la plover si apoi i-ati catelusi si lasa-ma in pace,n-am chef de cearta.Satenul zambi si zise.
-Nu stiu cine esti ca nu te-am mai vazut dar cred ca nu sti cine sunt.Iar eu bufnesc in ras sub privirile celor trei ametiti si zic abia respirand.
-Repet da drumul la plover si stiu cine esti,esti Marele dezvirginator,acum daca nu te superi vreau sa ma duc la ora.Satenul ma tranti din nou in dulap si eu de nervi ii dau una intre picioare el cade in genunchi dandu-mi drumul la plover iar apoi ii dau un pumn in gura si zic sub privirile socate a brunetului si a roscatului.
-1 ti-am zis sa-mi dai drumul si 2 nu te pune cu mine,nu sunt tocilara sa tac sau sa plang daca ma sperii un pic boule.Satenul scrancea pe jos de durere iar prieteni lui se uitau la mine cu gura cascata de parca imi crescuse al doilea cap.
Ajunsa in clasa Vivi pe numele ei adevarat care nu inteleg de ce nu il foloseste de-si e frumos Valentina nu ca al meu se uita la tabla incercand sa inteleaga chineza doamnei Deline numita Matematica.
-Domnisoara Alexia Senisa,la ora aceasta se vine?eu las capul in jos si zic incet.
-Zi macar mersi ca am venit,scorpio.Deline se incrunta la mine si zice.
-Ati spus ceva domnisoara Alexia?eu zic incet.
-Nu doamna.iar Deline tipa.
-Sunt domnisoara nu doamna.eu imi abtin rasu iar Vivi rade cu capul in banca.
-Treci la loc.ma duc langa Vivi si o impung cu cotu.
-Halal colega de camera esti si tu de nu ma trezesti deloc,pf.Vivi se incrunta apoi zice.
-Hei de unde sa stiu ca te vei trezi sa vii la jumatatea orei.eu ma incrunt la ea si zic.
-Hahaha,amuzanto.apoi sunt atenta la Deline care se uita la mine din 5 in 5 minute(m-am uitat la ceas,fix din 5 in 5 minute o facea).
La sfarsitul orei eu am fost prima care a iesit pe usa dar nu putea merge totul bine ca iar am intrat in cineva si acel cineva era Vivi care izbucnise in ras apoi o imita pe Deline.
-,,Sunt domnisoara nu doamna"sau cum o fi zis.eu ma incrunt si zic.
-Halal domnisoara asta e gaurita deja de dezvirginator apropo....nu terminasem sa vorbesc ca o palma mi se lipi de fund si eu am tipat de la durere si sperietura apoi o voce prea cunoscuta imi zice.
-Ce faci pisoi?Vivi isi da ochi peste cap iar eu ii zic blondului.
-Imi bag pula in gura ta,tu sti ce doare dobitocule?Vivi zambeste si zice.
-Andrei sti ce fel face de ce o mai chinui?iar el raspunde.
-Pentru ca imi place cum reactioneza si imi place sa o enervez.iar eu zic.
-Blondule daca iti fut una iti trece tot placutul.el stramba din nas si eu cu Vivi incepem sa radem ca doua proaste venite de la balamuc.Andrei se uita la noi(sa va lamuresc Andrei e fratele Valentinei care e blond cu ochi verzi iar Vivi mea e satena cu ochi caprui colega de camera si surioara mea din alta mama si tata)apoi spune.
-Eu tot nu inteleg de ce nu iti serbezi ziua si nu porti haine normale?Vivi isi da o palma peste frunte iar eu zic.
-Da mai tare nu ma supar,dar dai si lui una.Vivi se incrunta apoi zise.
-Andrei odata in viata gandestete inainte sa vorbesti.Andrei se incrunta iar apoi face ochi mari si zice.
-O doamne,iarta-ma nu am vrut Isis.iar atunci am facut o prostie.
-Nu imi spune Isis.apoi plec plangand ajunsa la mine in camera de la camin si ma arunc in pat.Dupa 5 ore Vivi vine si ea apoi vine langa mine si incepe sa dea cu mana pe spatele meu si spune.
-Gata Ale,ok,gata nu mai plange pentru prostu ala.eu ridic ochi din perna uda de lacrimi si na Vivi spune dupa.
-Uite mergem la petrecerea lui Daniel si eu raman cu Vlad si tu dupa poti pleca.eu ma uit la ea si ea imi zambeste cald.
Eu ma ridic zambesc si zic.
-Bine hai.dupa ce intru in baie si ma răsfăț dandu-ma cu gelul de dus cu aroma de zambila si capsuni pe piele zambind linistita dupa ce am iesit din baie mi-am luat lenjeria intima chilotei rosi cu o funtița si sutienul negru iar apoi am luat un tricou pe care scria ,,Sorry i'm not perfect"deasupra buricului negru cu bretele si pantalonii scurti cu o palma sub fund,mi-am lasat parul liber si imi iau tenisi albastri,pentru luna septembrie era chiar cald.
Iesita din camera asteptam sa vina iubita mea surioara Valentina,dar de unde atata noroc eu asteptam sa iasa din camera dar nu mai iesea asa ca am mers spre camera ei si am avut cea mai terifianta imagine.
Stiti momentul acela in care pana atunci intarziai la tot si dupa deodata bum esti rapida?Daca da e ironica soarta.
CITEȘTI
Demonul pe canapea(Pauza)
AdventureChiar nu sunt buna la descrieri Coperta facuta de Jojo_night Atenție cuprinde un limbaj urat foarte urat