Ei na,daca mă urâți că l-am salvat pe Pluto,nu-i nimic și eu mă urăsc dar daca mă iubiți eu va urăsc,sa revenim după ce lăsasem mesajul ăla am sunato pe Valentina și am chemat-o la mine practic eu eram ca o târfă îmbrăcată pentru un concert la care mă lua ea iar tehnic arătăm sexy,nuuuuuuuuuu.
-Nu Valentina nu mă inmbrac așa și punct.Vivi strâmbă din nas și apoi zise.
-Bine dar eu mă îmbrac așa.si-mi lua hainele sa se îmbrace cu ele.
-Vivi,la a cui concert mergem?ea zâmbi și zise.
-Mia dat Dominic biletele,și a zis că sunt la o trupa pe nume BTS.mie una îmi căzu maxilarul pe jos,mergeam la concertul lui BTS,da,da,da.Vivi mă scutură apoi zise.
-De ce te uitai pe tavan salivând?deși ma-și fi simțit jenată daca făceam asta și nu era vorba de trupa mea preferata acum numi pasa,am luat la nimereala haine m-am schimbat și apoi am luat bani și telefonul,am apucato pe Vivi de mână și practic și tehnic aproape am târâitio pe scări,ce naiba era trupa mea preferată era dreptul meu revenind,nu am mai așteptat să mă incalt in casa am luat teniși i-am incaltat în plină stradă cu privirile oamenilor pe mine.
Vivi o loase înainte ea știa fix adresa și muream de nerăbdare,ajunse doamne am dat biletele și am zburat spre mulțime,taraindo din nou normal pe Vivi după mine.
Totul era perfect așa că am așteptat să înceapă.Au fost mai multe dar noi sta să filmez tot ,nu,trebuia sa ascult și să mă bucur.
Am stat cam tot timpul cu ochi pe cei doi biasi ai mei TaeTae și ChimChim doamne mor după ei,mai ales la ce zâmbete au,am trimiso pe Vivi după autografe că eu sigur leșinam pe acolo.
Oricum ajunse acasă la mine ne-am luat pijamalele și ne-am culcat a doua zi aveam școală,in plus aveam la mine cărțile ei,pentru că știam că sigur va uita ghiozdanul acasa.
A doua zi ne-am trezit dar eu pe jos și martaloaga de Vivi întinsă pe tot patul(pe bune nene patu era de 3 persoane,n-avea loc?),mă ridic cu ochi intre deschiși și merg la dus,nu vă spun ce sa întâmplat acolo că pe bune asta faceți și voi,ieșită m-am îmbrăcat în blugi negri tricou albastru și Geaca de blugi neagră,mi-am luat geanta și am lăsat geanta Valentinei langa pat și na așa am lăsat-o să doarmă acolo,după faptă și răsplată.
Ajunsă la școală,aveam impresia continuă că se va întâmpla ceva,va jur muream că nu știam ce dar nu a trebuit să aștept deoarece după primele 3 ore in cantina langa mine veni Pluto și zise zâmbitor.
-Am primit mesajul tău și m-am gândit să fac oficială relația noastră ce zici.eu lam privit sfidătoare în ochi și spun.
-N-ai îndrăzni.iar lui îi încolți un rânjet ce sincer e drăguț,acum văd și eu ce vad fetele la el oricum el zice.
-Pariu?iar eu spun zâmbind.
-Sa te vad.lui i se mari rânjetul și mie îmi cazu cerul in cap deoarece dementul se urca pe masă și tipa.
-Lume,lume,elevi și profesori,știi bine că la tine mă refer Giorgio,nu vă dați la femeia mea.gura mea era deschisă eram șocată,eram moartă.Proful se încruntă și întrebă.
-Si cine e femeia ta mă?iar atunci Dominic zâmbi larg și spuse arătând spre mine.
-Ea e femeia mea.eu eram stana de piatra mă jur nu mă puteam misca,iar chinul nu se termina deoarece acum Pluto continua.
-Acum să lămurim ceva,cine se uită la ea îi scot ochii.dupa asta se dădu jos mă privi cu rânjetul lui anormal de arogant și recunosc frumos și spuse.
-Acum ce mai zici?dar eu n-am zis nimic el a plecat și de ora sa sunat(am făcut o rima😀)
După ce toți au plecat pur și simplu m-am dat cu capul de masă și am zis.
-De ce naiba eu,adică pe bune bossule îți place sa te joci cu mine, fi-mi-ar scârbă de tine pluto.spun privind spre tavanul cantinei.
Desi asi da orice ca sa-l pot ineca pe pluto nu se poate ca na e el domnul,dupa ore veni la mine si zise.
-Azi iesi cu mine nu-i asa?eu m-am incruntat si am zis.
-Asi prefera sa mananc sticla decat sa ies cu tine.el ranji apoi spuse.
-Au,suna dureros.iar eu destul de nervoasă zic zâmbind fortat.
-Sa ști că nu,e mult mai plăcut decât sa ies cu tine.el rânji apoi zise aratandu-mi un telefon apoi naiba sal ia că am observat cai telefonul meu.
-Pot foarte bine sa plec cu el acasă,dacă îl mai vrei ar trebui sa vii in spatele școli după ore.iar eu zic cripsata.
-De ce naiba suna de parcă plănuiești să mă omori sau să mă violezi?el rânji și spuse mergând cu spatele spre ușă cantinei cu telefonul meu in mana.
-1 nu asi putea sa te omor,doamne și te roooog nu-mi da idei.eu am rămas cu cura deschisa iar dementul a plecat râzând.
După ore știu ce gândiți nu te duce îți ia mama alt telefon dar după cum am zis 1 nu o sa iau bani de la părinții mei sau fratele meu și trebuia să mă angajez și nu-mi permit un telefon deci,nu mă judecați oricum am mers după școală acolo Dominic stătea jos pe iarba verde cu capul razamat de perete privind cerul ce se întrezărea printre copaci.
Sincer pentru prima dată eram uimită și într-un fel inebunita,mă jur Dominic arată că un înger era incredibil un înger șaten de coșmar surprinzător dar care nu l-ai refuză daca ar veni la tine in vis,se pare că eu chiar m-am îndrăgostit dar trecem peste,mi-am scuturat capul am luat-o la fugă spre el i-am luat telefonul din mână și am tulito pe partea cealaltă a școli fără să mă uit în spate.
Urăsc să știu că țin la el.
....................
Nu știu când o să mai postez asta era în ciorba și de aceea l-am editat.
CITEȘTI
Demonul pe canapea(Pauza)
PertualanganChiar nu sunt buna la descrieri Coperta facuta de Jojo_night Atenție cuprinde un limbaj urat foarte urat