Ma uitam cu cea mai criminala privire la Nic iar el ma privea rânjind,deodată se ridica si spune.
-Sa înțeleg ca noua mea porecla e Pluto?eu imi îngusteze ochi si apoi tip.
-Șerbaaaaaaaaaan.apoi descui usa si fratimiu intra ca fulgerul pe usa apoi întreaba privindu-mă speriat.
-Ce sa întâmplat?Nic rânjește la mine si apoi zice.
-Aici erai Șerban,casa ta ma înnebunește frate iar m-am pierdut chiar imi trebuie o harta.Șerban se întoarce ii zâmbește nenorocitului de Pluto si bate palma,sa spunem ca maxilarul meu ajunse la podea știți ca..................la stați sa va arat mai bine:
Gata,va rog sa nu credeți ca sunt verde oricum Șerban se întoarse cu fata la mine iar Pluto scoase limba la mine in spatele fratelui meu.
-Ale el e prietenul meu cel mai bun si ei bine nu e învățat cu casa si......dar nu termina ca eu roșie ca racu de nervi am sărit spre Dominic să-l omor țipând dar fratemiu un bun samaritean mi-a oprit razbunarea dar nu m-am oprit din țipat la el.
-Ooooooo,idiot handicapat daca pun mâna pe tine te omor iți mănânc ochi si splina,iți beau sângele si iți fac craniul pahar,Dominic daca pun mâna pe tine te fac mancare de câini o sa iți fac viata un iad o sa te bântui la fiecare colț n-o sa plec pe lumea cealaltă fără sa termin cu tine,esti un nenorocit fără scrupule fustangiu violat ce esti.......dar nici eu nu am terminat de vorbit deoarece Șerban mi-a pus mâna la gura si a zis inca ținându-mă ca sa nu-i rup gâtlejul păpuși masculine ce tot zâmbea ca un îngeraș.
-Hei Dominic imi pare rau ca a trebuit sa asiști la aaaaaaaaaaaaaa nu sunt sigur ce a fost asta dar o sa vad.zise fratimiu care acum ma gândeam să-l rad chel in cap,ma pus jos iar Dominic a spus plecând.
-Nu-i nimic Șerban,oricum imi place firea sorti.desi fratimiu zâmbea si el zâmbetul ii dispăru si zise foarte serios.
-Dominic daca te-ai atins de un fir de par de-al Alexiei o sa uit ca esti prietenul meu si o sa te îngrop departe de civilizatie,ai înțeles?Pluto zâmbi si zise.
-Șerban nu promit nimic pentru ca știi bine ca nu ma țin de promisiuni.iar fratimiu tot ce a zis a fost.
-Dar eu da.Pluto pleca dupa ce imi facu cu ochiul.
Dupa ce a plecat eu m-am întors la Șerban si am zis.
-Sinceră sa fiu prima data cand mai oprit din al omora pe Pluto m-am gândit sa te rad chel in cap dar m-am răzgândit asa ca o să-ți fac o coronița de flori,la primăvara desigur.Șerban ma privi apoi cu o sprânceană si cu un zâmbet larg ma intreba.
-Pe bune Pluto?eu deschid gura socata apoi zic.
-Auzi nu ma critica nu sunt buna la dat porecle.pe Șerban pur si simplu il bufni rasu apoi ma lua ma arunca in pat si incepu din nou sa ma gâdile.
Mai pe seara dupa ce terminasem de făcut masa pentru mama si tata Șerban zise deodată.
-Apropo ma ajuți sa plantez trandafiri gata crescuți si urzici?eu ma încrunt si întreb.
-Unde mai exact vrei sa plantezi tu urzici?lui ii apăru un zâmbet mare pe fata si apoi zise calm si detașat.
-In fata ferestrei tale.eu impietrisem apoi întreb.
-Tu crezi ca o sa s-ar geamu sa plec seara in club sau cum?iar el se uita cu o privire nevinovata la mine si apoi zise.
-Aaa nu pentru tine,nu te cred in stare de asa ceva pe tine,nuuu,astea sunt pentru Nicholas.apoi zâmbi ca un copilaș cuminte si eu zic.
-Din primul meu salariu iți iau o cana cu cel mai bun frate din lume,contează pe mine bro.el rânji apoi se reîntoarce sa așeze furculițele.
Dupa ce am mâncat am mers in camera mea,mama a întrebat de baieti care im plac deja tata mârâise si fratemiu mai mare dădu cu pumnu in masa pana si ăla mic a zis ca rupe gaturi.
Seara dupa ce mama si tata au adormit si Eric sforăia eu si Șerban ieșisem afara începusem sa plantam la un moment dat unu trecu pe alee si ma văzu iar apoi zise.
-E cineva acolo?iar eu zic.
-Nu,visezi,du-te la culcare si daca nu ma crezi sunt o fantoma booooooooooooo.banuiesc ca ori sa speriat ori o zis că-s vreo nebuna de la ospiciu si a plecat.
Dupa ce am terminat la 4,5 dimineața de plantat a si dupa ce am făcut dus eu si Șerban am adormit la mine in pat.
Ma trezisem prima dar nu ma miscasem Șerban dormea adorabil,am început să-l împung zicând.
-Șerban,bă,frate trezește-te ca...........n-am apucat sa termin ca tata a intrat spunând.
-Șerban a.....dar se opri cand văzu ca Șerban doarme cu mine in brațe apoi zise.
-Se pare ca fratele mai mare are grija de sora sa.fratimiu deschise ochi se întinse apoi zise.
-Deci nu a intrat,bine,daca intra pilaf il făceam,Neața tata,tata.apoi sari ca ars din pat iar tot ce zise tata.
-Cine intra la fata mea in camera?eu ma uitam la tata si Șerban cum pur si simplu făceau planuri cum să-l asasineze pe Pluto daca se apropie la mai mult de un metru de mine,era cum sa zic cel mai prost lucru care mi sa întâmplat vreodată ma jur.
Pana si bunicu era ma calm decât ei frate,el avea doar o pușca cand trăia,tata a zis ca ia topor si fratimiu pistol,nu-i a buna,Pluto sigur o încasează.
Trebuie sa............a)il avertizez
b)sa stau si privesc ce pătește
c)sa ma gândesc ca varianta a ii va salva pe tata si fratimiu de pârnaie dar va scapă si Pluto si apoi sa ma gândesc la varianta b care ii va pune in pericol pe tata si fratimiu dar Pluto o pătește
d)sa ma gândesc ca varianta a e cea mai buna ca sa ii salvez pe tata si fratimiu asa ca voi alege a.
Deci a sa fie a mai,o sun pe Vivi si zic.
-Dă-mi nr lu Pluto sau lu Vlad sau cere numărul lu Pluto.Vivi mi-l da dupa o ora de explicații,apoi il sun pe nătărău dar nu Răspunde asa ca ii trimit mesaj asa citez mesajul
,,Bagamiasi pula in tine si telefonul tau,ca degeaba il ai,te avertizez ca tata are un topor si Șerban un pistol si cel mai probabil Eric lingura de lemn a mamei ca tocmai am auzit-o pe mama întrebând unde-i lingura,Ferește-te de ei si nu veni acasa,daca Acu te futi imi doresc sa o lingi in.....sti ceva doar nu veni acasa la mine sa nu pățești ceva.PS:Numi pasa de tine ci de tatăl si frați mei.
PS2:Avem gard de urzici si trandafiri la mine la geam,asa ca nu poți intra.
CITEȘTI
Demonul pe canapea(Pauza)
AdventureChiar nu sunt buna la descrieri Coperta facuta de Jojo_night Atenție cuprinde un limbaj urat foarte urat