Cap 9

42 1 0
                                    

După ce am ajuns acasă și după ce mă văzut mama și fratele meu mai mare alergând în sus pe scări să-mi bag ceva că abia când m-am lovit de ușă atunci mi-am dat seama că eu fugisem de la școală până acasă,adică pe bune ce om normal ar face asta.
Oricum după ce am intrat în cameră și m-am aruncat in pat Șerban a bătut la ușa și a zis.
-Ai spart geamul de la ușă demento și să nu uităm că am vărsat pe mine berea.eu mă ridic deschid ușa încruntată și apoi tip.
-Pleaca că te castrez,sa moara veta.apoi îi închid ușa fix in față dar îmi aduc aminte că nu i-am zis de Vivi,așa că o deschid din nou și zic.
-Auzi Șerban ști cumva daca vivi a plecat cu bluza neagra?el se încruntă fracandusi nasul apoi când sa spună ceva eu zic.
-A stai e la spălat.și îi trântesc din nou ușa în fața auzind un au și o înjurătură neortodoxa eu rânjesc și merg la dulap.
Azi decizia mea este de a merge pe jos în oraș să uita de toate.
Iau de data asta o rochie albastra balerini negri și o gecuta apoi mă dezbrac si-mi iau pe mine hainele.
Nu mai zic că normal mi-am luat căștile și telefonul că nu oi fi Șerban sau tata sa uit telu acasă și să iau doar căștile.
După ce am ajuns jos încălțată am tulito pe ușă sa nu mă vadă mama că o să inebunesc la morala cu ,,Ce am spus eu de mersul încălțat prin casă."și mdea nu asi vrea.
Am mers fericita sa mor io că nu am avut întâlniri neplanificate și ajunsă la biblioteca am intrat,era mare și frumoasă era mirifica pereți pictați cu forme și geamurile în formă de boltă cu sticla modelată și colorată.
Cărțile așezate pe rafturi mă acaparau că niște mâini ce te trag spre ceva cu o dorință nebuna,nu am cuvinte sa va explic ce fericita eram,adică nu pot spune că am mai fost fericită așa vreodată deoarece eu nu mergeam la bibliotecă când eram la bunici sau la cămin nu aveam timp pe când acum vreau tot timpul sa stau aici,așa că am făcut ce era normal ,m-am făcut VOLUNTARRRRRRRR,yeyyyy.
După ce am plecat deoarece am completat fișele bine mersi și deveneam mai aveam o singura chestie trebuia să merg la instructaj dar nu acum.
Am mai mers și am intrat în mol,acolo căutau vânzătoare la un magazin,la altul chelner și la altul femeie de serviciu,nu îmi permiteam să am mofturi așa că am optat pentru ce mi sa părut că era mai ușor așa că m-am angajat că chelneriță.Mi-am zis că va fi mișto așa că am plecat spre gara deoarece am vorbit cu o fata pe messenger sa ne intalnim,mă jur bruneta aia e dementa dar o ador,deși nu ne cunoaștem fata in fata e de treaba,soară ei mai mica nu venea așa că nici eu nu am chemat-o pe Vivi.
După ce a ajuns strigătul ei fu.
-Fa scrantito ce faci?limbajul ei sincer era anormal mama ei era regina inventatului înjurăturilor deoarece și fata ei la fel injura iar je de fata de la ele au învățat.
Pot spune că nu o prea agream pe sora ei,pentru că avea ceva ce nu îmi plăcea,știu că o iubea pe sora ei mai mare dar totuși nu făcea mereu tot ce putea sa se apere de fapt sorsa ajungea rănită pentru ea.
Nu sunt sigură ce fel muncea sau ca ce dar era de treabă asa că am strigător la randumi.
-Dementooooooo,ce faci iubireeeee.asi putea jura că o bufnise râsul dar na bruneta mea cu ochi albaștri putea fi dracul in persoana dar și un ,,înger" coborât din ceruri de fapt mint poate ar fi putut fi un înger decăzut
Totul mergea pe roate dar trebuia să apară brunetul lui Nic am oftat și am zis încet spre Kiki deși o deranja cai ziceam așa ea se obișnuise.
-Uitete încet spre stânga la brunetul ăla,vreau sal sugrum,înec,spanzur,jupoi de viu etc.
Kiki se uită la el și zise.
-Stai ca-l aranjez eu.apoi je neapaucand sa zic nimic lu Kiki această merse la el siiiii.........prea oribil de spus sau scris sau văzut deci imaginativa voi că doar la mângâiat.
După ce a terminat cu el săracul brunet era pe jos cu buza sparta și oameni din gara holbanduse la el și la Kiki.
Am luat-o de mână și am târâitio pe ea până acasă unde Șerban statea pe canapea cu gheata pe nas și tata langa el uitanduse la meci după ce abia veni de la munca iar frumosul meu înger mic dormind cu capul în brațele tatei și picioarele în poalele lui Șerban și cu câteva bale la guriță,era adorbil,mama probabil era la muncă așa că fără și deranjez am loato pe Kiki și am mers la mine in camera,după ce ne-am pus in pat ea a zis ceva surprinzător.
-Fratele tau e drăguț.eu am făcut ochi mari și am întrebat.
-Serban,ăla mare?ea se încruntă și zise.
-Nuuuuu,mă refer la ăla mic.
-Aaaaaaa Eric dar parca nu-ți plăceau copii.ea se încruntă și zise.
-Ba da,doar că nu stau mult cu ei.eu deși eram încă în cumpănă am zis bine și m-am întins în pat.
Cum v-am zis e anormala adică să dat iubita unui băiat în fața părinților și deși nul suporta a facuto in plus acel băiat avea o sora și un frate nu mai țin minte numele băieților dar parca pe sora lor o chema Ema cu un m sau 2 nus așa sigură oricum nu aveam ce sa zic mare chestie intre timp chiar m-am gândit numele ei era destul de neobișnuit  adică era frumos dar neobișnuit.
-Kira tu de ce nu mi-ai spus niciodată la ce lucrezi sau faci?bruneta se întoarse și zise.
-Pentru că teasi pune in pericol in plus nu ți-am zis dar mama a fost......  adică a murit de curând.eu inghetasem,voiam să o îmbrățișez să-i zic că știu cum ea dar știam că ei nu-i plăcea să vadă milă așa că am zis.
-Hei dar mai ai pe tatăl și sora ta.ea zâmbi slab și zise.
-Si tata a plecat.eu am mai zis un singur lucru.
-Dar mai ai un suflet ce îți va fi mereu alaturi in plus răzbunate pe soarta si arătai că nu te-a doborât  cum crede ea.nu mai aveam curaj să deschid gura așa că până a plecat eu am tăcut mâlc după ce am zis aia dar văzusem un mic zambet și un licar diabolic în ochi ei,nu am putut niciodată să înțeleg cum de unii oameni pot trece așa peste și să plece cum a făcut tatăl ei dar na.
Din păcate după ce a plecat Kira nu am mai auzit de ea sau am mai vorbit cu ea vreodată,am fost dezamăgită dar na oricum.
Am adormit gandinduma cat de norocoși sunt uni că nu le-au murit toate rudele și că sunt bine mersi macar cu o singura legătură,eu nu mai aveam pe nimeni cu legătură de sânge dar aveam cu legătură de suflet deci îmi ajungea.
Era mai bine singur.
.............................................................

Sper că v-ați prins ce am făcut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sper că v-ați prins ce am făcut.

Demonul pe canapea(Pauza)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum