Capsula Corp.-nál vagyunk. Saviorék épp kint vannak a medencénél, és fürdenek. Savior tarkóra tett kézzel napozik egy napozó ágyon. Gogeta, és Noruta lebegnek a víz felszínén, Livi pedig a medence szélén a lábát lógatja a vízbe.
Livi:Annyira békés végre minden.
Savior:Igen...
Sóhajtott.
Livi:Baj van, Savior?
Savior:Nem, csak néha hiányzik a harc.
Livi:Vagyis?
Savior:Hogy mindig jártam az univerzumot.
Livi:Vissza vágynál te abba az életedbe?
Savior:Hát... is-is. Igen is, meg nem is. De inkább nem.
Livi:Helyes. De tudod bármikor harcolhatsz, hisz itt van Gogeta és Noruta.
Savior:Igaz.
Livi feláll.
Livi:Bemegyek, hozok valami rágcsát.
Savior:Oké, hozz nekem is!
Livi:Rendben.
Savior lehunyja pár pillanatra a szemét. Gogeta közben oda lebeg a közelébe.
Gogeta:Savior, nem jössz be a vízbe?
Savior:Most inkább kihagyom.
Gogeta:Félsz, hogy elázik a bundád?
Savior:Nem...
Gogeta:Akkor meg?
Savior:Most napozni jobb.
Gogeta:Hát jó... De szerintem ne nézz a hátad mögé...
Gonoszan mosolyog, és arrébb úszik. Savior a háta mögé pillant, de késő volt. Noruta egy mosollyal az arcán meglökte az ággyal együtt, és egyenesen a vízbe landolt. Gogeta kimászik Noruta mellé, és teli torokból nevetnek, és pacsit adtak egymásnak.
Gogeta:Szép volt!
Noruta:Lassan felbukkan, figyelj.
Mindketten a vizet kezdték el figyelni, de Savior nem ott bukkant fel, hanem a hátuk mögé teleportált.
Savior:Most ti jöttök!
Meglökte őket, és mindketten a víz alatt találták magukat.
Savior:Ezt nektek!
Nevettet. Gogeta ekkor megfogta Savior lábát, és berántotta a vízbe. Mindhárman egyszerre bukkantak fel a vízen.
Savior:Ti aljasok!
Gogeta:Ugye, nem volt nehéz?
Mosolygott kajánul.
Savior:Nah, majd adok én neked!
ESTÁS LEYENDO
Dragon Ball Galaxy: A Múlt Árnyéka Lettem
Fanfic(HATODIK RÉSZ) Folytatódik Saviorék kaland a Namek bolyó elhagyása után.