4.Bölüm

64 9 0
                                    

Aslında ben seni olduğun gibi kabul ederdim de; “Sen Olmamışsın.” sıkıntı orada..

Şu saatten sonra sende Fırtına kopsa; bende yaprak oynamaz …

Varlığımın yok sayıldığı bir yerde, yokluğumu yük etmem ben kimselere..

Stajını bende yapıp başkalarıyla kariyer yapmak isteyenler elbet gün gelir sorarlar referansın kim diye ..!

Ya geç karşıma ortalığı sevginle inlet, ya da çekil kenara adam gibi nasıl sevilir seyret.

Ben kimseye beni sevsin diye soytarılık yapmam… Ya sever bildiği gibi, ya gider geldiği gibi.

Arkamdan konuşan insanlar, konuşmaya devam edin.Küçük insanlar konuşur, Büyük insanlar konuşulur…

Kızlar erkeklerin “gelirlerine” Erkekler kızların “giderlerine” baktığı sürece, biri gelir biri gider.

Kırgınlığım lunaparkta unutulmuş bir çocuğun nefreti kadar, Sorun atlı karıncalar değil, Arkamdan dönüp duran dönme dolaplar.

Kimileri toprak kadar kıymetli, kimileri bir ot kadar değersiz. Herkes bir şekilde yaşıyor işte. Kimileri şerefli, kimileri şerefsiz.

Laf sokma kapak olursun yalvarma köpek olursun delikanlı ol bel ki yanımda yer bulursun.

Bu laflar sana kapak olsun fena oturtum helall olsun tipin yoki şeklin olsun hadi canım yolun acık olsun.

Ne kralına giderim ne alayına! Bir durum varsa kralı da gelir ayağıma alayıda!

Buğulu camlardaki sözler gibisin; yani nefesim olmadan bir hiçsin.

Hesabı olanlar sanmasın kapandı defterler. Tek tek yazıyorum her birini bir kenara. iyi kötü, bir gün ödenecek bedeller…

Hayatta gözyaşlarımı hakedecek bir insan görmedim. Ya benim gözyaşIarım gereksiz, Yada uğruna gözyaşı döktüğüm insanlar değersiz.

Facebookta profesyoneI makina iIe fotoğraf çekiIince kendini ‘popi’ zanneden yüzIerce insan oIduğu için twitter’a geçtiğim doğrudur

SözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin