Seni önceden hep saçma sapan sevmişler, benimki ağır geldi.
Derdi dünya olanın, dünya kadar derdi olur.
Bir kadına huzur ver, o da sana dünyaları versin.
Kapatmaya gücünün yetmeyeceği kapıyı ardına kadar açma, / açmaya yüzünün yetmeyeceği kapıyı da tamamen kapatma.
Sana biraz adam ol diyeceğim seni de zor durumda bırakmak istemiyorum.
Ne kralına giderim ne alayına! Bir durum varsa kralı da gelir ayağıma alayı da!
Etme sırtını duvardan başkasına emanet en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet.
Uzak dur çek elini benden, senin gibi seviyesizleri çok geride bıraktım ben.
- Bana şiir yaz diyorsun hoş güzel de, peki sen kaç harf edersin.
Sevebileceğim birine benziyordun dedi. Olsun dedim, sen de insana benziyordun.Sanırım matematiğim zayıf, hayatımdan yanlış insanları bir türlü çıkartamıyorum.
- Küçükken hayvanlarla konuşabilsem ne ilginç olurdu diye düşünürdüm. Meğer yıllardır iletişim kurabildiğim bir sürü hayvan varmış.
Her şey de bir şey buluyorsun da, benim gönlüm de deniz değil ki, efkârım sahile vursun.
- Dilini terbiye etmeden önce yüreğini terbiye et; çünkü söz yürekten gelir, dilden çıkar.
Herkese gerektiği değeri vereceksin öküze kravat takmanın bir alemi yok.
Varlığında değerini bilmeyenler, cenazene gelip, “nasıl bilirdiniz”? Sorusuna iyi bilirdik demesinler. Onları duyacağın yere imam çoktan pamuk tıkamış olacak!
Seni seveni zehir olsa da yut, seni sevmeyeni bal olsa da unut!
- Ey gözleri için öldüğüm sevgili yar, mevsimin suçu yok ki. Yokluğun çok soğuk o kadar.
Bazı insanlar kitle üretim yapan fabrika ürünü gibi ambalaj farklı ama kalite aynı…
Yokluğunun iki yakasını bir araya getirip; varlığını ilikler misin ömrüme…
Kıymet bilmeyen kalbe sevgim haram, yolunu bekleyip gelmeyene yazıklar, sevdim deyip de aldatana lanet, beni sonsuza kadar sevene bu canım kurban olsun!
Benim damarlarımda dolaşan kimyasal bir etki sen aşk değilsin güzelim seninki etkiye tepki.
Dışarda yolunu kaybeden değil de; yanımda yerini kaybeden dostlar utansın!
- Beni üzdüğün kadar bu hayatta, o lanet hayatına girecek insanlarda, beni üzdüğün gibi seni üzsün. O zaman anlarsın belki sevmeyi ve üzülmeyi!
- Kahpesi lider, kurnazı milyarder, bizim gibiler hep mücadele eder, sana diyeceğim şudur küçüğüm, büyüme bu hayat senide siler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sözler
Teen FictionArkadaşlar ilk yazmam kusura bakmayın yanlışlıklar olabilir . Şimdiden iyi okumalar size vote ve yorumlarınızı beklerim . Teşekkür ler