8.Bölüm

38 4 0
                                    

Salatada seni arıyor gözlerim. Bir hıyarın yokluğu böyle hissedilir işte.

Beni başkalarına bırakma, görürsen dayanamazsın.

Adımı avucuna yaz hatırladıkça yalarsın.

Kime dünyamı versem dünyamın içine etmesini çok iyi biliyor.

Senin marka olduğun yerde etiketi ben koyarım!

Kendime yakışanı severim. Herkese yapışanı değil.

Aşk acısı taşımayan yürek; ya deliye aittir, ya ölüye.

Gidişine illa bir isim konulacaksa, mal kaybı diyelim.

Acılarım katlanılmaz değil ama bir de tuz basanı var.

Kendini bir bok sananlar; emin olun sandığınız gibisiniz.

Eğer niyetin yoksa adam gibi sevmeye, ben de mecbur değilim çocuk büyütmeye.

Bazı insanlar hep ‘kaptan’ olurlar, söz konusu ‘dümen çevirmek’ olunca.

Çok laf sokuyorsun diyorlar ne yapayım hayatıma burnunu sokanlara şiir mi yazayım.

Seni getiren leyleğin, sende bıraktığı ufak bir izdi, kuş beyinli olman.

Ne kadar sevdin diye soruyorlar. Hep aynı cevabı veriyorum, “HAK ETMEDİĞİ” kadar.

Sen! Pardon siz mi demeliydim? Siz kaç yüzlüydünüz? Ben yanlışlıkla hanginizi sevdim?

Aşkı tahteravalli olarak düşünün. Birinin sevgisi ağır basarsa diğerinin kıçı kalkar.

Minareden düşenin parçası bulunur, bulunur da; gönülden düşenin parçası bulunmaz.

Neden mutlu olamama bozuluyorsunuz ki; bana doğan güneş size batıyor mu?

Küsmek ve darılmak için bahaneler aramak yerine, sevmek ve sevilmek için çareler arayın.

Dilerim ki, bir gün benden yana şikâyet ettiği ne varsa onlara muhtaç olmasaydın.

Kendini dünyalar kadar değerli zannedenlere kısa bir not: dünya beş para etmiyor.

İçemediğin rakıyı bardağına, yapamayacağın sözü diline, sevemeyeceğin insanı gönlüne koymayacaksın.

İnsanlara daha ne kadar salak olabilirsin diye sormayın. Yarış zannedip sınırı zorlayanlar var.

Aslında insanlar seni hayal kırıklığına uğratmıyor… Sadece sen, yanlış insanlar üzerinde hayal kuruyorsun…

Zor severim ama çok severim! Gerekirse ölebilirim hak edene değeri neyse veririm, yanlışını görürsem tarihe gömerim❤❤❤

Senin gibi bozukları kumbarada biriktirir, geleceğe yatırım yaparım. Haa çok mu sıkıştım; hiç düşünmem hemen harcarım.

Doğru zamanda gelen yanlış insana tanıdığın şansı, yanlış zamanda gelen doğru insana tanımadığın sürece üzülen hep sen olursun!

Doğru zamanda gelen yanlış insana tanıdığın şansı, yanlış zamanda gelen doğru insana tanımadığın sürece üzülen hep sen olursun!

Dünyanın en yüce tahtına da çıksanız, oturacağınız yer yine kendi kıçınızın üstüdür. Şerefsizim seni seviyorum dedi. Hangisine inanacağıma şaşırdım.

SözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin