6. Bölüm

59 4 0
                                    

Hıyar gibi erkeklerle, turşu kurar gibi hayaller kurulmaz. Adam olan ise, yarı yolda bırakılmaz.

Beni dışardan yargılayanlara söyleyecek sözüm yok; Zaten dışarıda kalmaları onlara yetiyor

Hayat yalandan ibaret değildir aslında. Gerçeği yalanlarla yıkayan bizim yalan sözlerimizdir, hayatı yalan yapansa insanın ta kendisidir.

Sana açtığım kapılarda giriş herkese serbest olsa bir ordu kadar insan doldururdu yüreğimin boş sokaklarını…

Sevmeye yetmediyse yüreğin seven yüreği ihanetle kirletmeye cüret edemezsin. Cüret eden yüreği yerinden sökerler. Soğuk intikamı da sana böyle böyle öğretirler.

Bazı insanlar doğrularınızı anlatmaya değmez. Kendi akıllarınca bilgedirler ancak kendilerini bilge zannedecek kadar cahil olduklarını ancak bilge olduklarından fark ederler.

Delikanlıydı bir zamanlar şimdi ise oynak diyor kalbim senin için… Hey gidinin deli kanlı yalancısı…

Kendi nefsine yetmiyorsa gücün, adamlığına da yettiğini iddia etmeyeceksin.

Gitmek mi istiyorsun? Git hadi. Gidince bitecek sanıyorsun ama benden kurtulamazsın. Çünkü ne kadar uzağa gidersen git, aynı gökyüzüne sahip olacağız.

Sürekli aklımda değilsin, sadece attığım her adımda geliyorsun aklıma. Çünkü adımlarımı dikkatli atmalıyım. Çamura basmak hiç hoş olmaz. Senin sayende biliyorum bunu.

Ben bir anka kuşu gibiyimdir, küllerimden yeniden doğmayı iyi bilirim. Sen gidişinle beni küle çevirmiştin, ben ise yarın güllere dönebilirim. Asla kendini üstün görme, üstünlük bir anlamda acizliktir.

“Seni seviyorum” demenin ne kadar değersiz bir söz olduğunu şimdi anlıyorum. Senin dudaklarından çıktığı için inanmıştım bu söze. Oysaki senin için dudak tiryakiliği gibi bir şeymiş.

Mutsuzum, huzursuzum. Bunları hak edecek ne yaptım ben, neyin bedelini ödüyorum?” diye sorarsan bir gün kendine, işte o an aklına gelmeyi her şeyden çok istiyorum.

Lütfen! Ya göründüğünüz gibi bir insan olun, ya da görünmez olun.

Varlığım parmağına yüzük olmadıysa, yokluğum kulağına küpe olsun.

Kimseye kendimi tanıtmak gibi bir derdim yok! Hakkımda söylenenden fazlasını yaptığımı bilin size yeter.

Canım sendeki hata kullanıcı hatası değil, doğuştan karakter yetmezliği.

Çok konuşarak bir şey olsaydı, ormanın kralı aslan değil papağan olurdu!

Fazla üsteledik bazı şeyler için. Çok fazla kıymet verdik. Çok önemsedi insanlar kendini. Orda yanlış yaptık.

İnsanlar seninle konuşmaya seviyelerinin yetmeyeceğini anladıkları yerde arkandan konuşurlar! Dert etme!

İnsanlara bir iyiliği düzenli olarak yapınca onu senin görevin sanıyorlar! Muazzam bir nankörlük çeşidi!

SözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin