A nevem Kendra Grier. Nash Grier és Hope Dallas lánya vagyok, van egy ikrem akit Joah-nak hívnak. 19 éve élek ezen a csodálatos bolygón.
Biztos kiváncsiak vagytok arra, hogy ennyi év után ugyan mi lehet az egykori Macgon tagokkal. Nos apa filmrendező lett, rengeteg sikeres és nagyköltségvetésű filmet rendezett már. Anya fényképész lett. Gondolom ezek után nem lepődtök meg nagyon ha azt mondom, hogy ezek miatt naponta megfordulnak a házunkban világhírű modellek és színészek. Cam bácsi színész lett, de e mellett régebben modellkedett is. Alissa néni( akit nem szabad nénizni, mert ő nem öreg )pedig a mai napig modellkedik, csak ma már befutott modellnek számít. Aaron énekes lett. Taylor szabadidejében tetovál ( igen tetovál )amúgy meg azt hiszem producerkedik. Christiannak pedig saját műsora van ami "Christian's talk show" címen fut (marha találó, de ez Christian, mit vártunk😂). A Jack & Jack pedig óriási karriert futott, ilyenkor jön az, de megunták meg stb. de én csak beijesztettelek titeket, mindenki nyugodjon meg ugyanis Jack-ék híresebbek (és gazdagabbak)mint valaha.
Szóval ahogy látjátok mindenki a médiában foglalta el a maga helyét.
De ez a történet kivételesen nem róluk szól, hanem rólam.
YOU ARE READING
Beleszerettem, de nem csupán egy nyár alatt.
FanfictionA "Beleszerettem, csupán egy nyár alatt." című story folytatása.