3.rész

1K 50 2
                                    

-Na nem, biztos, hogy nem. Nézd már meg ezt a színt. Hát mi ez? Mintha már 200-szor kimosták volna.-Éppen Ryderrel veszekszem a bolt közepén mert valami undorító fakó sárga színű nadrágot akar rám imádkozni.

-Nem tudom mi bajod vele, nekem tökre tetszik.

-Az lehet szivem, de nem te hordanád szóval ebbe nincs beleszólásod.

-Hú, de makacs nő vagy te asszony.

-Nem vagyok az asszonyod.

-Majd leszel.

-Jól van Ryder elég. Ha felpróbálom neked azt a szörnyűséget békén hagysz?

-Gondolom.

-Ez milyen válasz?

-Hát ilyen.

-Fú, Ryder Cooper az agyamra mész. Na add ide azt a borzodájt.-Betrappoltam a próbafülkébe azzal a szörnyű nadrággal, meg még kb. 20 másik ruhával.-Ry én ezt inkább meg se mutatom.-Mondtam miután felvettem a gatyát.

-Ne már Kennie, nem lehet olyan rossz. Mutasd meg.

-Na jò.-Minden mindegy alapon kiléptem a függöny mögül.

-Hát ez tényleg borzalmas.

-Ugye? Megmondtam.-Mondtam majd visszamentem felpróbálni egy másik ruhát. Egy fehér virágos ruhára esett a választásom, egy baj volt vele, nem tudtam felhúzni a cipzárt a hátulján.

-Ohm, Ryder.-Szóltam ki félénken.

-Igen?

-Kéne a segítséged. Be tudnál jönni?- Épp hogy kimondtam a mondatot már bent is volt.

-Mi a baj?

-Fel tudnád húzni?-Fordultam neki háttal.

-Persze.-Mondta majd csigalassúsággal elkezdte felfelé húzni a cipzárt, majd mikor végzett egy puszit nyomott csupasz vállamra, amit nem tudtam hova tenni.

-Gyönyörű vagy.-Mondta a tükörben a szemembe nézve.-Ezt megvesszük.

Délután 3-ra már haza is értünk. Apa is itthon volt már, jut eszembe talán közölni kellene velük, hogy holnap elmegyek.

-Sziasztok.

-Szia kicsim.- Köszönt vissza apa.-Mi ujság?

-Igazából szeretnék valamit kérdezni, nem is inkább mondani.

-Tudjuk, hogy holnap mentek el.-Előzött meg apu.

-Ohh, komoly?

-Igen, Joah már közölte velünk.-Mondta anya.

-Értem, akkor én megyek is pakolni.-Mondtam majd felszaladtam a szobámba.

Miután kb. 1 óra keresgélés után megtaláltam a nagy bőrőndöm elkezdtem bepakolni, na már most tudni kell rólam, hogy ez nekem mindig életem dilemmája szokott lenni. Végülis este hétre lettem kész úgy, hogy a tervezett egy bőröndből kettő lett, na mindegy.

-Kendra, vacsora.-Kiabált fel anya az emeletre.

-Megyek.-Ordítottam vissza, hát igen, sosem voltunk csendes család.-Itt vagyok, mi a kaja?

-Apád főzte őt kérdezd.

-Apa? Apa főzött? Mi történt?

-Rájött az 5 perc.

-Értem, melyik étteremből rendelt kaját?

-Akármilyen hihetetlen, én főztem drága lányom.-Jött be apu az étkezőbe kezében a kajával.

-Ahha, mi ez?

-Spagetti.

-Hát nem néz ki annak.-Mondta anya.

-Akkor ne egyetek majd éhen haltok, Joah biztos szeretné.

-Tényleg hol van Joah?

-Azt hiszem Christiannál ragadt.

-Ohh, értem. Szerencsés, ott mindig jó a kaja.-Mondtam.

-Hálátlanok.-Mondta apa felháborodva.-Senki nem értékeli a fősztömet.

-Dehogynem drágám.-Próbálta anyu menteni a menthetőt.-Én büszke vagyok rád.

-Na végre, köszönöm.-Apa.

-Na, köszi a kaját apu, én megyek fürdeni aztán fekszek.

-Jól van szívem menj csak.-Mondta anyu.

Gyorsan hajatmostam, megfürödtem meg elvégeztem az esti teendőimet, majd bedőltem az ágyba. Ezzel egy időben jelzett a telóm, hogy üzenetem jött.

Ryder🐒: Holnap reggel 6-kor ott vagyok értetek. Legyetek készen lehetőleg. Jó éjt hercegnő, álmodj szépeket.-Ez a srác elképesztően bonyolult, most mi ez a hercegnő? Nem is vagyunk eggyütt, na nem mintha ellenemre lenne a dolog, de na.

Kennie🦄🎀: Rendben készen leszünk. Neked is jó éjt.

Beleszerettem, de nem csupán egy nyár alatt.Onde histórias criam vida. Descubra agora