2.rész

1.1K 52 6
                                    

Reggeli után a "felnőttek" elindultak dolgozni. Nathan és Nolan pedig mentek suliba, a bátyámék meg az egyik haverjához.

- Na, szerintem akkor el kéne intézni a szállást meg az ilteneket a Coacellára.- Mondta Luna miután elpakoltunk a konyhába.

- Igen az jó ötlet lenne.

- Jut eszembe, anyud hol van? Itthon dolgozik nem?

- De igen, csak most gondolt egyet és kitalálta, hogy a kisházat átrendezi fotóstúdiónak és most ahhoz vásárolgat az asszisztensével.

-És mi lesz az eddigi stúdióval?

- Vagy vendégszoba vagy könyvtár.

-Könyvtár?

- Ja, apának van egy csomó régi könyve a padláson amiket már soha senki nem fog elolvasni, de azért még van, és oda akarja rakni őket.

- Értem.

- Na, nézzük akkor.- Mondtam majd leültem a gép elé.

- Amúgy most akkor Joah-ék is jönnek?- Kérdezte Luna.

- Gondolom, de azért megkérdezem.- Mondtam majd felhívtam Joaht.- Nem veszi fel.

-Próbáld Rydert.

-Okés.
.......
-Szia Ryder.
-Szia baby. Mizu?-Au, ez fájt. Tuti nem jól olvasta ki hívja.
-Ohm. Szerintem félreolvastad a nevet, Kendra vagyok.
- Tudom, baj van?- Mi??
-Ja, nem...ohm...nincs. Csak azt szerettem volna, hogy akkor jöttök e velünk fesztiválozni.
-Persze, hogy megyünk. Sőt, igazából jönne velünk még valaki.....bocsi még két valaki.
-Igen, kik?
-Titok.
-Ne csináld már Ry.
-Bocs baba, nem lehet. Annyit mondok, hogy tesók.
-Ahj, jó oké. Akkor foglalok nekik is meg nektek is jegyet meg szállást.
-Jójó, köszi.
- Ohm, Ryder. Be vagy rúgva?
-Miért lennék? Nem.
- Csak mert nem vagyunk eggyütt, szóval nem tudom pontosan mi ez a becenév.
- Ohh, ne aggódj majd leszünk. Na szia Kennie.-Mondta majd kinyomta, hogy mi van??
......
-Na?-Kérdezte Lu.

-Jönnek ők is, meg még két valaki.

-Szuper, akkor kell hat jegy meg 3 darab kétágyas szoba.

-Ahha. Nézd ez milyen?-Mutattam rá a laptopon egy szállodának a képére.

-Szerintem jó lesz. Nekem tetszik.

-Okés akkor, lefoglalok 3 egymás melletti szobát.

-Szuper. A Coacella jegyek is megvannak?

-Igen, pont most vettem meg, hat darab hetijegy.

-Okés. Hát akkor barátnőm, holnap irány a Coacella!-Ordított a fülembe Luna.

-Igen.-Mondtam nevetve.-Csak légyszi legközelebb kíméld a dobhártyámat.

-Ohh, bocsi.-Mondta kuncogva.

-Sziasztok csajok.-Vágódott ki az ajtó.

-Szia anya.-Mondtam, majd egy puszit nyomtam az arcára.

-Jó napot Mrs. Grier.

-Luna, hányszor mondjam még, hogy tegezz?-Kérdezte anyu nevetve bolond barátnőmet, aki folyton ezzel szivatja anyut, ugyan úgy ahogy én Alissát.-18 éve minden nap ezt csináljátok.

- Bocsánat, megszokás.

-Azt csodálom Kendra, hogy Ali beenged téged a házba a "jó napot" után.

-De miért? Mi csak illedelmesek vagyunk.- Néztem anyára azzal a tipikus "nem csináltam semmit, ártatlan vagyok....vagy mégse" nézéssel.

-Na jól van ártatlan banda, inkább gyertek és segítsetek lefesteni a kisházat.

-Uuuu milyen színű lesz?-kérdezte Luna.

-Hát az egyik falat ugye hagyom fehéren a többi három pedig, hogyis mondjam, tudjátok ilyen babakék lesz.

-Ahha, az szép.-Bologat a barátnőm, na nem mintha tudná, hogy anyu milyen színről beszélt.

-Na akkor jöttök?

-Persze.

Három óra múlva már készen is voltunk anya jövendőbeli fotó stúdiójával, meg kell hagyni anyának nagyon jó ízlése van színek terén, szóval én a full fehér falú szobámmal ilyen téren apára ütöttem aki tavaly amikor anyuék szobát festettek anya szavait idézve "fika zöldre" akarta festeni a szobát, mert, hogy az olyan menő.

Na hát ez kész is van.-Mondta anya.-Köszi a segítséget lányok.

-Nincs mit anyu.

-Anyaaa!! Hol vagy?- Hangzott egy ordítás a házból.

-A kisház elött fiam.-Ordított vissza anya. Hát ez mondjuk még mindig jobb mint én meg apa, mikor nem találjuk egymást csak úgy szimplán felhívjuk a másikat.

-Sziasztok-Jött ki a kertbe a bátyám és Ryder.

-Sziasztok fiúk.-Köszönt nekik anya.-Mit szólnátok gyerekek ha rendelnénk egy pizzát?

-Uuu, az szuper lenne.-Mondta Ryder.-Éhen halok.

-Kaja után nem jössz el velem vásárolni?-Fordultam a barátnőm felé.

-Nem tudok ne haragudj, Sierráékhoz megyünk sütögetni vagy mi és még ugye be is kell utána pakolnom.

-Ha gondolod én elvihetlek.-Mondta....Ryder?

-Ohm...nagyon aranyos vagy, de egyedül nem szeretek vásárolni.

-Hát akkor bemegyek veled.

-Biztos vagy te ebben?

-Igen, teljesen.

-Hát oké akkor, köszönöm.

Miután megkajáltunk átöltöztem. Egy rózsaszín toppot vettem fel egy fehér szoknyával amin muffinok vannak, ehhez pedig a magassarkú rózsaszín szandálomat vettem fel (ami tényleg magas, főlegbaz én 175 centimmel, de úgy érzem Ryder 195 cm-e kompenzálja a dolgot). Tettem fel egy kis sminket is majd késznek nyilvánítottam magam.

-Olyan vagy mint egy unikornis.-Mondta Ry mikor leértem a lépcsőn.

-Tessék?

-Totál rózsaszín vagy.

-Ja, szeretem ezt a színt.

-Mehetünk?

-Persze.-Mondtam majd elköszöntem anyutól és Joahtól, Lunától pedig az utcán mert hát ő a szomszédban lakik.
Ezután beszálltunk Ryder matt fekete Range Roverébe( nem értem mi ez a mánia a fiúknál, nekem tökéletesen működik a Jeep-em pedig nincs ráírva, hogy range rover, jó mondjuk most pont nem működik mert elromlott benne valami bigyóka de na értitek ) és elindultunk a plázába.

Beleszerettem, de nem csupán egy nyár alatt.Onde histórias criam vida. Descubra agora