1.rész

1.4K 60 5
                                    

-Szép, jó reggelt barátnőm!-Ugrott rá, valószínűleg a legjobb barátnőm, a hátamra.

-Luna, hagyj már aludni.-Mondtam majd a fejemre húztam a takarót és átfordultam a másik oldalamra.

-Ken ne csináld már, tök késő van.

-Miért mennyi az idő? És ne hívj így, tudod hogy utálom.

-Fél hét, és dolgozd fel.

-Na jól van Dallas hagyjál békén.

-De ne csináld már, ez a nyár első napja, tök jó lett az érettségink és felvettek mind a kettőnket az egyetemre. Ezt meg kell ünnepelni.

-Luna, ez mind tavaly történt csak évet halasztottunk, ha nem emlékeznél ra.Különben meg hogy jöttél be? Mert Joah a haverjánál él kb., anyuék meg dolgoznak.

-Oké de akkor is, újra megünnepeljük akkor. Amúgy meg van kulcsom.

-Hogy mid van?-Kerekedett el a szemem.

-Kulcsom a házhoz és a kapuhoz. Lemásoltattam mikor nálunk hagytad.

-Hát te tiszta őrült vagy.

-Sosem tagadtam.-Mosolygott ram.

-Na jó, felkelek.-Mondtam, maid felültem az ágyban.-Na és mit terveztél mára?

-Nam tudom, igazából semmit. Mára......

-Már most kezdek félni.

-Mit szólnál ahhoz ha holnap elmennénk fesztiválozni?

Jól hangzik.-Mondtam, majd elmentem fogatmosni és sminkelni majd kiválasztottam mit veszek ma fel, egy egyszerű farmer rövidnadrágot vettem fel, egy fekete csipke crop topot meg a fekete Vansomat.

Lementünk a konyhába, hogy együnk valamit. Mikor leértünk nagy meglepetésemre a testvéremmel találtam szembe magamat.

-Szia Joah, hát te?-Kérdeztem.-Azt hittem Ryderéknél vagy.

-Szia Kennie. Ja ott is voltam, csak gondoltam mostmár ideje haza tévedni.

Hali tökfej.-Köszönt Joahnak a barátnőm.

-Na, te is befutottál Dallas? Hello.

-Hát tudod, nélkülem nincsenek reggelek.-Ekkor hallottam egy ajtó nyitódás, majd megjelent a konyha ajtóba Ryder Cooper. A legszexibb pasi a földön. Ezt imádom az öcsémben, nagyon jól tud legjobb barátot választani.

-Jó reggelt csajok.-Istenem, az a hang.

-Szia Ryder.-Köszöntünk neki teljesen szinkronban Lunával.

-Na jó ez ilyesztő volt.-Röhögte el magát Joah.

-Oké, ki mit eszik reggelire?

-Nem csinálsz palacsintát, Kennie?-Kèrdezte Ryder. Édes Jézus, nekem ez a pasi lesz a halálom.

-Végülis csinálhatok.-Mondtam majd bekevertem a tésztát és elkezdtem kisütni. Kb. a felénél tarthattam mikor Ryder betévedt hozzám a konyhába.

-Mizu van, Ken? Rég láttalak.

-Semmi különös.

-Az nem sok. Mondta Luna, hogy holnap mentek elvileg a Coachellara.

-Ja, megyünk megünnepelni az érettségit.

-Értem. De várj, azt hogy, nem tavaly érettségiztetek?

-De, csak a legjobb barátnőm egy őrült szóval idén is ünneplünk.

-Ohh, vágom.-Mondta nevetve, istenem de édes.

-Na és veled mizu? Milyen az élet a fősulin?- Ry egy évvel időssebb nálunk, szóval ő már 2 éve egyetemre jár, ha jól tudom majd NFL játékos akar lenni de nem vagyok benne teljesen biztos.

-Szuper, imádom a sulit.

-Ennek örülök.

-Amúgy, nem lesz egy kicsit sok ez a palacsinta 4 embernek?

-Négy embernek de, viszont pontosan nyolckor megtudod hogy miért csinálok ennyi kaját hétfő reggel.

-Miért jön vala....-Mondta volna Ryder, csakhogy ekkor kivágódott a bejárati ajtó és becsörtetett rajta Taylor Caniff aki a keresztapám szerepében tiszteleg, Christian DelGrosso( aki a keresztanyámként? tekint magára, igen felnőttként is bolond) majd a két Jack is.

-Látod, ez történik nálunk hétfő reggel 8-kor.-Mondtam.

-Szép jó reggelt fiatalok!-jött be a konyhába Tay.-Uuuu csak nem szerelmet érzek a levegőben?-kérdezte a szemöldökét húzogatva, majd megölelt.

-Amit érzel az max az odaégett palacsinta lesz ha nem engedsz el.-Mondtam, erre persze rögtön elengedett.

-Valaki palacsintát mondott?-Jött be a konyhába Christian és elkezdte a plafont nézni.

-Ohm, Christian mit csinálsz?-Kérdeztem, mellettem meg a keresztapám elkezdett röhögni, Ryder pedig ugyan olyan értetlen fejet vágott mint én.

-Azt hittem apádék lánya vagy. De látom se te se Luna nem ütöttetek Camékre palacsinta sütésben. Tudod apádék a plafonon sütik.

-Istenem, ti sose nőttök fel.-Néha úgy érzem mintha én lennék anya mikor 17 éves volt, pedig én nem vagyok körül véve Hawaii-n a teljes Magconnal csak néggyel amiből kettő még be se jelentkezett a konyhába, de már ez is sok.

-Sziasztok.-jött be Johnson nyomában a többiekkel.-Mi a reggeli?

-Jó reggelt. Palcsinta.-mondtam majd leraktam a kész palacsintákat az asztalra.

-Kendra, te jobb vagy hozzám mint az asszony.-Mondta Gilinsky majd rávetette magát a palacsintára a többiekkel eggyütt.

-Jut eszembe hol van Nathan meg Nolan?

-Nem tudom hol vannak azok a lükék, tuti nem sokára beesnek ők is. A hétfői reggelit sose hagyják ki.-Mondta Tay.

Igen, nem csak Camnek meg apunak( Nash ) vannak gyerekeik. Taylor fia Nathan, Chrisé pedig Nolan. Születésük óta legjobb barátok, elválaszthatatlanok, mint mi Lunával csak ők a 16 éves fiú verzióink.

-Megjöttünk.-Ordította el magát Nathan.

-Úristen Ken, palacsintát csináltál?-kérdezte Nolan.

-Ahha, gyertek enni.

-Nem kell kétszer mondanod.-Mondta majd elvett egy palacsintát és beleharapott.-Úram atyám ez nagyon jó, imádlak Kendra.-Motyogta teli szájjal majd egy puszit nyomott az arcomra. Rögtön ezután Ryderre néztem és mintha egy pillanatra valami furát láttam a szemében, az a tipikus megöllek nézés volt, de nem rám nézett így hanem Nolanre, áh tuti csak beképzeltem.

Na szóval, így telik nálunk egy átlagos hétfő reggel. Már most lefárasztottak pedig még csak reggel fél nyolc van. Mi lesz még itt....

Beleszerettem, de nem csupán egy nyár alatt.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz