4.rész

1.4K 67 33
                                    

Arra ébredtem, hogy az ébresztőórám valami iszonyatos hangerővel üvölt a fülem mellett. Hajnali 5 óra, melyik idióta találta ki azt, hogy reggel 6-kor induljunk? Kb. 10 perc alatt kiszenvedtem magamat az ágyból, elmentem fogat mosni majd megcsináltam a sminkem. Átmentem a bátyám szobájába azzal a céllal, hogy felkeltem mert képtelen ébresztőre kelni, 10 éves korunk óta minden reggel én keltem fel szóval biztos vagyok benne, hogy még mindig alszik, sejtésem be is igazolódott, ugyanis Joah még nagyban húzta a lóbőrt. Gyorsan fel ébresztettem majd visszaszaladtam a szobámba, hogy felöltözzek, hát ez sem volt egyszerű, végül egy fekete csipkés crop topra esett a választásom amihez felvettem egy fehér majdnem teljesen átlátszó szoknyát szóval vettem alá egy fekete passzos rövidnadrágot is, majd a végén felkaptam magamra a fekete szandálom is. Mire leszenvedtem a két hatalmas bőröndöm az emeletről már 5:50 volt, bementem a konyhába ahol a bátyám épp a reggeli kávéját itta.

-Csináltál nekem is?-Kérdeztem, mire szótlanul a kezembe nyomott egy bögrét tele kávéval.-Imádlak.

-Mikor ér ide Ryder?-Kérdezte és mint egy végszóra, megszólalt a csengő.

-Szerintem úgy most.-Mondtam majd mentem ajtót nyitni.-Napsütéses jó reggelt.-Mondtam majd azzal a lendülettel amivel kinyitottam az ajtót mentem is vissza a konyhába.

-Reggelt, van kávé?-Kérdezte Ry full kómás fejjel.

-Ott van a pulton, mi van haver nem aludtál az este?-Kérdezte Joah.

-Dehogynem csak nem vagyok valami korán kelő fajta.

-Jó reggelt drága barátnőm, barátnőm jövendőbeli férje és Joah.-Csörtetett be a házba legjobb barátnőm.

-Na ő viszont elég korán kelő fajta, jó reggelt csaj akivel anyámék születésem óta össze akarnak boronálni.

-Te, hogy kerültél ide, és milyen jövendőbeli férj?- Kérdezte Ry.

-Hát, bejöttem az ajtón.-Mondta Luna figyelmen kívül hagyva a kérdés második felét.

-5 évesen kopogott utoljára mielőtt bejött volna a házba, nála ez normális ne lepődj meg.-Mondta a bátyám.

-Szia Luna.-Köszöntem a Dallas lánynak a fiúk beszélgetését figyelmen kívül hagyva.-Nagyon jól nézel ki.- Dicsértem meg barátnőmet, aki egy farmer szoknyát viselt egy fekete átlátszó anyagú fölsővel ami alá egy fekete-sárga mintás crop topot vett.

-Mi a nőknél ez a szoknya és átlátszó anyag mánia?-Kérdezte Ry, de szerintem ezt inkább magától kérdezte nem tőlünk.-Amúgy lassan indulhatnánk mert nem a szomszédba megyünk.

Bepakoltunk a kocsiba, gyorsan elköszöntünk anyáéktól és útnak indultunk. Négy óra kínkeserves autóút után megérkeztünk a szállodához ahol szobát foglaltam magunknak.

-Végre, azt hittem már soha nem érünk ide.-Mondta Luna miután kiszállt a kocsiból.

-Megyek elkérem a szoba kulcsokat. -Mondtam, majd bementem a szállodába.-Jó napot Kendra Grier névre foglaltam három kétágyas szobát.

-Jó reggelt, egy pillanat.-Mondta a recepciós nő.-Igen meg is van, a 124-es, 125-ös és a 126-os szoba. A szobákat az 5. emeleten találják.

-Köszönöm szépen.-Mondtam, majd a kulcsokkal a kezemben visszamentem a többiekhez akik azóta kettővel többen lettek, biztos ők a "meglepetés" emberek.-Sziasztok.-Köszöntem mikor oda értem a társasághoz.

-Kenny, ők itt Presley és Kaia.(Kép fent)-Mutatta be nekem Ry a jövevényeket.

-Szia.-Köszöntek szinkronba.

-Sziasztok.-Mosolyogtam rájuk.-Itt vannak a szoba kulcsok, mi leszünk Lunával a 124-es szobában, a másik kettő a tiétek, szerintem menjünk fel pakoljunk ki, pihenjünk még ma mert holnap úgy is kezdődik a fesztivál és akkor szerintem eléggé el fogunk fáradni.-Mondtam, majd meglepetésemre mindenki egyet értett velem. A szobánk nagyon jól nézett ki, volt benne két francia ágy, egy fürdő, egy kis asztal és ami a legjobban tetszett az a hatalmas ablak volt aminek a közepén egy üveg ajtón keresztül az erkélyre lehetett kimenni. Gyorsan kipakoltunk majd eldöntöttük, hogy az ablakhoz közelebb eső ágy lesz az enyém.

-Mennyi az idő?-Kérdezte Luna.

-Háromnegyed 12.

-Akkor lemehetnénk kajálni, mit szólsz hozzá?

-Okés menjünk, szóljak a srácoknak vagy menjünk ketten?

-Menjünk ketten, úgyis olyan rég ettünk már csak ketten.-Mondta a barátnőm nevetve.

Lementünk a szálloda ebédlőjébe, ez is ugyanolyan gyönyörű volt mint a többi része.

-Na, mi van köztetek?-Nézett rám hatalmas vigyorral az arcán Luna.

-Mármint köztem és ki között?-Néztem rá értetlenül holott jól tudtam kiről is van szó.

-Ahj Ken, Ryder tudod, magas, barna haj, eszméletlenül szívdöglesztő mosoly...

-Oké, oké tudom nem kell folytatnod-Mondtam nevetve-igazából nincs köztünk semmi.

-Persze azért néz rád úgy mint aki mindjárt levetkőztet a szemével.

-Az nem jelenti ,hogy együtt vagyunk. Te minden második pasit levetkőztetsz a nézéseddel.-Mondtam nevetve mire a barátnőm fogta magát és hozzám vágta a szalvétáját, pontosan ekkor hozta ki a kajánkat egy, hozzá kell tennem hogy eszméletlen dögös, srác.

-Ohm, hölgyem hozzak önnek esetleg még egy szalvétát?-Kérdezte a dögös pincér miután letette a tányérokat.

-Nagyon cuki vagy de köszi nem kell.-Mondta Luna azzal a tipikus "bármikor ágyba vihetsz angyalom" nézésével.

-Luna mi volt ez?-Kérdeztem nevetve miután a srác elment.

-Szemmel tudattam vele hogy eszméletlen dögös, hol itt a baj?

-Sehol barátnőm, sehol.-Mondtam még mindig nevetve.

Ebéd után már nem csináltunk semmi említésre méltó dolgot, körül néztünk a strandon, a parkban utána pedig fel mentünk a szobánkba azzal a céllal, hogy 6 óra ide vagy oda mi aludni fogunk.

Beleszerettem, de nem csupán egy nyár alatt.Where stories live. Discover now