/1.Part/

849 78 3
                                    

POV: Jin

od malička jsem měl drsný život. Učil jsem se jaký mám být ve společností, co to obnáší a ještě k tomu jsem se měl naučit být vlkem. Ano jsem z rodu vlků. Chtěl jsem si někdy jít hrát ven, ale vždy mi na to otec řekl.

,,S touhle lůzou se zahazovat nebudeš.....".

A tak to i zůstalo, jediný mi kamarádi byli můj bratr a bratranec Jungkook, ale teď se všechno změnilo. Otec si zlomil nohu a nemůže chodit, a jelikož je můj bratr pryč se svojí manželkou, tak jsem se musel postarat o firmy, prvně nesouhlasil, ale když viděl že kdybych tam nebyl, tak by se naši firmy zmocnily ty hyeny..A teď jsem mohl začít normální život..

POV: Namjoon

měl život jaký si člověk mohl přát, vše na co jsem ukázal jsem dostal, byl jsem hodně rozmazlovaný, za to moje ségra byla skromná. Teď je se svým manželem...někde....otec řekl, že jsem dost starý abych se zaučil, a proto teď vlastním všechny firmy zatím co otec, ten si užívá přírody, spolu se mnou jsou ve firmě mi nejlepší kámoši Tae a Yoongi....a všichni jsme..vlci

------------------------------------------------------

POV: Jin

Po ukončení jedné z mých důležitých schůzek, jsem mířil do svojí kanceláře.

,,Jine!!"zařval Kookie.

,,Ano?".

,,Dnes máš schůzku s nějakým Kim Namjoonem".

Chvíli jsem přemýšlel než mi došlo o koho se jedná.

,,Kim Namjoon, jo vlastně je to syn našeho obchodního partnera..".

,,Aha".

,,Díky, Kookie".

Otevřel jsem dveře a usedl jsem do koženého křesla.

Proč vlastně přijde? Všechny důležité schůzky byly u nás doma.

POV: Namjoon

,,Takže Yoongi, musíme dodělat pár papíru, které se musí pak odeslat..".

,,Jasně-.."hned co to řekl se naštvaným pohledem podíval na dveře.

,,Co se děje?".

,,Tae!!".

Zařval..hned mi došlo o co jde..Jimin

,,Yoongi!!".

,,A-ano?".

,,Vím, že v tomhle období jseš žárliví, ale prosím můžeme dodělat ten zbýtek papíru?".

,,Jo, jasně".

Yoongi je vždy v práci pomalý, ale jak milé se jedna o tohle, je najednou hyperaktivní.

,,Tak mám to, už můžu?".

,,Radši běž, než mi tady zešílíš"zasmál jsem se.

POV:Jimin

Zrovna jsem šel pro svého miláčka.

,,Je.., ahoj Jimine"pozdravil mě Tae.

,,Ahoj".

,,Tak jak se na budoucí mamina?".

,,Hele neznamená, že když čekám dítě, tak jsem mamina..".

,,Můžu si sáhnout na bříško?"zeptal se.

,,No nevím, Yoongi je v tomhle období dost majetnický..".

,,Ale.., jen na chvíli"řekl a položil si ruce na moje bříško.

,,Tae!!"zařval Yoongi.

,,Co je-"nestihl se zeptat, protože ho Yoongi ve vlčí podobě schodil na zem.

,,Yoongi!!".

Neposlouchal místo toho začal vrčet..

,,Namjoone, mohl bych si ho odnést domu?"zeptal jsem se když jsem uviděl Namjoona.

,,Jasně vše je hotové můžete domů".

,,Fajn".

Vzal jsem Yoongiho za ucho a táhl ho k autu..
-----------

,,Můžeš mi říct co to mělo znamenat?! Někdo tě mohl vidět!!".

,,Hm..."zamručel Yoongi.

,,Ty jeden"zasmál jsem a dál mu pusu na čumák.

Yoongi se hned přeměnil zpátky a začal mě líbat.

,,Co je moje je taky moje, ty a moje miminko"řekl a na důraz toho si mě přitáhl k sobě.

POV: Namjoon

,,Hele Namjoone, nezapomněl si doufám, že dnes jdeme do firmy tady..".

,,Ne, proč?".

,,Jen se ptám".

,,A proč tam mám jít? Otec vždy šel na schůzku k ním domů..".

,,Nevím, možná se mu nechce nikam chodit".

Jen jsem nad tím protočil očima a otočil se směrem k oknu. Tati co máš zase v plánu?

Together  Forever (Opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat