Maroko

89 9 2
                                    

Oto drugi wywiad tym razem z... Ismailem. Który jednym z najważniejszych z aspektów uznał...

Ag: Jak masz na imię?

I: Ismail.

Ag: Ile masz lat?

I: 26

Ag: Jaka jest twoja religia?

I: Islam

Ag: Ile znasz języków?

I: Cztery, francuski, hiszpański, angielski i oczywiście arabski.

Ag: Czy byłeś kiedyś w Europie?

I: Nie, ale bardzo bym chciał.

Ag: Jak pamiętasz szkolne czasy? Jak wygląda szkoła w Maroko?

I: Mam duże zabawnych wspomnień związanych ze szkołą. To był najlepszy okres w moim życiu. A szkoła wygląda podobnie jak u was. Musieliśmy się dużo uczyć.

Ag: Czy mógłbyś podać jakieś przykłady twoich wspomnień?

I: Więc, najwięcej z przyjaciółmi jak robiliśmy jakieś dowcipy. W tym czasie, bardzo dużo marzyłem. Najwięcej na temat dobrej przyszłości. Każdy w tym czasie miał dużo kolorowych marzeń.

Ag: Jakie są wasze święta narodowe?

I: Nie pamiętam, jakie dokładnie.

Ag: Jak wygląda wasza kultura?

I: Jest mała.

Ag: W każdym kraju jest jakaś kultura.

I: Ludzie tutaj są mili, otwarci na innych ludzi i na inne kultury.

Ag: Co jest zaletą i wadą Maroko według ciebie?

I: Największą zaletą jest wolność i ochrona, oraz słońce (xDD), wadą jest, że nie ma tutaj wiele pracy, zwłaszcza dobrej, tak jak w Europie.

Ag: Jak wyglądają wasze stroje narodowe?

I: Cóż, ludzie tutaj lubią inne kultury, nie ma tutaj dużego problemu z tym.

Ag: Jakie macie potrawy narodowe?

I: Przepyszne, najlepsze według mnie to Tagine i Couscous. Zrobione są między innymi z warzyw.

Ag: Która część kraju jest dla ciebie najlepsza?

I: To bardzo trudne pytanie, gdyż każda część ma w sobie coś pięknego. Ale jakbym już musiał wybrać jedną z nich to była by to Casablanca, miejsce gdzie mieszkam.

Ag: Może wiesz co jest dla ciebie normalne, a dla obcokrajowców wydawałoby się dziwne?

I: Nie sądzę, że jesteśmy inni. Ludzi żyją razem jak wszędzie, wydaję mi się, że nie ma takiej rzeczy.

Ag: Jakiej muzyki słuchasz?

I: Rocka, reggae'a.

Ag: Jakie jest twoje hobby?

I: Mam wiele od czasów dzieciństwa. Bardzo lubię podróżować, zwłaszcza trekking, ogólnie mówiąc sport oraz czytać książki.

Ag: Co wiesz/słyszałeś na temat Polski? Co myślisz na jej temat?

I: Uważam, że jest to dobre miejsce, góry, ludzie i trochę zimna. Bardzo to lubię.

Ag: Co robisz codziennie?

I: Głownie pracuję w nocy oraz uprawiam sport.

Ag: Lubisz swój kraj?

I: Tak, i to bardzo... ale byłbym szczęśliwy mieszkać w Europie.

***
Prawdopodobnie będziecie mogli za jakiś czas przeczytać kolejny wywiad z Ismailem.

Wyczekujcie następnych rozdziałów.

Wywiady z obcokrajowcamiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz