Pierwszy wywiad będzie z... Anilem, który uważa, że...
Ag: Hej! Jak masz na imię?
A: Nazywam się Anil Tijariya.
Ag: Ile masz lat?
A: 20
Ag: Skąd jesteś?
A: Jestem z Indii, aktualnie mieszkam w Delhi jednej z dzielnic Nowego Delhi.
Ag: Jaka jest twoja religia?
A: Uważam, że wszystkie religie są jednością i nie ma pomiędzy nimi różnicy, ale oficjalnie wierzę w hinduizm.
Ag: Co jest charakterystyczne dla Indii według ciebie?
A: Jak dla mnie nie ma nic charakterystyczny, może oprócz kultury. Według mnie wszyscy jesteśmy jednością, nie zależnie z jakiego kraju pochidzimy. Wszyscy jeśteśmy tacy sami. W każdym miejscu są ludzie dobrzy i źli, nie ma miejsca gdzie wszyscy są dobrzy albo wszyscy są źli.
Ag: Ile znasz języków?
A: Znam trzy języki angielski, hindi oraz pendżabski.
Ag: Czy byłeś kiedyś Polsce?
A: Nigdy nie byłem w Europie, a w Polsce tym bardziej.
Ag: Jak wspominasz czasy szkolne? Jak wygląda szkoła w Indiach?
A: Moją pierwszą szkołą była sr. Sc school ( niestety, nie udało mi się dowiedzieć dokładniej), a potem chodziłem na uniwersytet M.D.U.
Ag: Jakie są święta narodowe?
A: Niedziele. (XD)
Ag: Jakie są potrawy w waszym kraju?
A: Jakie tylko zapragniesz. Nie lubię pakowanego jedzenia. Tutaj robi się tuż przed zjedzeniem, a nie pakuje.
Ag: Jaka jest twoja ulubiona część Indii?
A: Głównie Delhi, Rajastan, Merla, Mumbaj, Kalkuta, Himalaje.
Ag: Co obcokrajowca może zdziwić w Indiach w twojej opinii?
A: Ludzie tutaj są mili i gościnni. Ciężko pracują aby przeżyć.
Ag: Czy to prawda, że kobiety w Indiach są poniżane i źle traktowane?
A: Nie, u nas wszyscy są na równi. Każdy pomaga innemu.
Ag: Jakiej muzyki słuchasz?
A: Tradycyjnej hinduskiej oraz angielskiego pop-u.
Ag: Jak wygląda twój dzień w tygodniu?
A: Wstaję o 4:30 i idę pobiegać. Od 7 do 9 idę grać w krykieta. Od 9 do 10 idę na siłowonię. O 11 wracam do domu idę zjeść umyć się i spać. Od 16 do 19 idę na uniwersytet. W niedziele mam, taki dzień dla relaksu.
Ag: Czy lubisz swój kraj?
A: Tak bardzo lubię Indie.
***
Przeprowadzenie tego wywiadu było trudne, zadałam o wiele więcej pytań, ale zostałam odesłana do klasycznego "poszukaj sobie w Google". Jak widać też, niektóre odpowiedzi lekko abstrahują od pytań, co wygląda bardzo śmiesznie.
W każdym razie, powstało coś takiego! 😸
Wyczekujcie następnych rozdziałów!
CZYTASZ
Wywiady z obcokrajowcami
Não FicçãoCiekawi cię co obcokrajowcy myślą na temat swojego jak i naszego kraju? Jak wygląda świat z ich punktu widzenia? Może masz jakieś pytanie?