2.

326 29 7
                                    

"Ben je gek geworden je blijft thuis." Schreeuwt me moeder. "Ga ga." Zeg ik terwijl ik der weg duw en de deur uitloop. Mijn moeder en ik hebben nooit een goede band gehad. Ik mocht nooit wat, en ik heb het over kleine dingen. Voor de deur spelen met meisjes uit de buurt terwijl me broer ook gwn voor de deur was, huiswerk maken in de bieb zelfs ff om de hoek chips halen mocht al niet. Mijn broer Rayan in tegendeel liet ze naar buiten gaan om 12 uur 's nachts en met oudere jongens van de buurt naar Frankrijk gaan terwijl die pas net 14 was. Logisch dat me broer nu grootste drugsdealer van Utrecht is en al op ze 18 alleen woont en nooit meer langs komt. Ik zie hem wel vaak, maar dan bij hem thuis. Mijn moeder heeft hij denk ik al 5 jaar niet gezien. Ik loop nu trouwens naar pleintje om de hoek, heb met Walid afgesproken.

"Eywa dikzak." roep ik. "Ska ska eh mosiba ik heb haast." zegt ie geschrokken. "Oke ga dan naar je afspraakje doei." zeg ik en draai me om. "Neeeneee wacht heb je het." "Ja broerr hier." Ik geef het zakje en trek me hand weg als hij het wilt pakken. "Wanneer ga je die gannoe regelen." zeg ik. "Hij komt morgen binnen ik bel je ja." "Is goed hier." "Ik geef het zakje waarna hij het geld geeft wat ik in me Chanel tasje stop. "Zie je morgen schoonheid." zegt Walid als ie wegrijdt.

Ik loop naar de appie moet echt ff voedsel halen. "Ewa zina." Ik hoef niet eens om te draaien om te weten wie dat zijn, die junkies die altijd voor de appie hangen. Walou school walou werk walou geld. Rmsakin. (zielige mensen) Als ik binnen loop zie ik dat het rustig is, gelukkig maar word gek als er teveel mensen zijn. Ik pak een kar en vul hem met chocola, chips, snoep, drinken en nog veel meer. Ik reken af en loop met 3 zware zakken de appie uit. Ik zie gelijk hoe die junk jongens naar me toe rennen om me te helpen. "Til op ka is zwaar." zeg ik snel. Als 3 jongens allebei een zak hebben gepakt loop ik voor hun uit. Ik draai me om om te kijken of ze wel goed doorlopen en zie dan dat die hele bende meeloopt in plaats van alleen die drie. "Ga eens weg wat komen jullie mengen jeh mogolen." roep ik naar ze. Ze schrikken en ik zie hoe ze allemaal een andere kant op lopen. Jeh mogolen. Voor onze flat aangekomen doe ik de deur open en ze gaan alle 3 met mij de lift in. Geen eentje heeft nog tegen mij durven praten. "Lopen jullie mee tot de keuken?" "Ja is goed." hoor ik eentje zeggen. Ik doe de voordeur open en merk dat me moeder niet thuis is, hmm beter. Ze leggen het in de keuken en kijken me dan aan. Ik geef ze alle 3 briefje van 20 waarna ze rustig weglopen en de deur achter hun dicht doen.

Ik heb één vriendin die precies hetzelfde is als mij, ze heet Isra. We zouden naar Club Blu gaan en daarna wat pakketjes afleveren dus ga der snel bellen. "Hey schat." neemt ze op. "Hey je gaat mee toch?" "Ja ben al aan het omkleden ben der over 20 minuten saffi." "Isgoed zie je zo." Ze weet nog niet ik zit nog in me Nike Tech pak.

Ik wil net me hakken aan doen als der wordt aangebeld. Ik ren met 1 hak aan naar de deur en open hem voor Isra. "Aii girl je ziet der geweldig uit." zegt ze. "Jij ook schat. Heb je die pakketjes mee." "Ze liggen in de auto." Ik doe me andere schoen aan, pak me tas en een milka reep met 2 redbull. "Maak is foto voor me snapchat." zeg ik dan tegen Isra. Ze maakt die foto en we gaan snel naar buiten. Op naar Club Blu.

Na gefeest en en gedronken te hebben, vind ik dat het wel tijd is om weg te gaan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na gefeest en en gedronken te hebben, vind ik dat het wel tijd is om weg te gaan. Isra zit op de schoot van een of andere jongen. Ik loop naar hun toe en zeg der dat we gaan. Ze wisselt nog snel nummers met die jongen en loopt dan achter mij aan. "Hij was knap he." zegt Isra blij. "Hahaha ja schat dat was ie zeker." Als we bij de auto zijn aangekomen stap ik achter het stuur. Ik bel snel die jongen waar we heen moeten. "Hallo." neemt ie op. "Halfuurtje bij die plein achter gamma?" "Ja saff isgoed mop." En ik hang op. Isra is halfdronken en valt bijna in slaap. Ik zet de muziek van Lacrim wat harder waarna we helemaal los gaan.

"We zijn der gedraag je." zeg ik tegen Isra waarna ik de muziek zachter draai. Ik kijk naar links en zie dat ze in slaap is gevallen. Die chick heeft teveel gedronken. Ik stap uit en loop naar de kofferbak om het pakketje te pakken. Op dat moment rijd een zwarte audi mijn kant op. Ik stap in onze auto en wacht tot de audi met zijn raam naar mijn raam is geparkeerd. Hij heeft geblindeerde ramen dus ik zie hem nog niet. Als hij zijn raam omlaag doet zie ik twee knappe jongens aan de lachgas. "Heywa chickie." "Ewa schiet beetje op ik ben moe." zeg ik dan waarna ik moet gapen. "Hier het geld." Hij geeft me een stapel geld aan die ik dan in me tasje doe. Ik geef hem het pakketje aan. Ik zie hoe de bestuurder naar me inkijk staart en doe me jurk wat omhoog. "Lekker gefeest oela." hoor ik hem dan zeggen. "Hahaha ewaja club Blu he." zeg ik dan. "Geef is izjen ballon." zeg ik nadat ik die jongen naast hem een ballon zie vullen. Hij vult de ballon en geeft mij aan. "Dankje." "Hier nog een." hoor ik hem zeggen. Ik pak de tweede aan. "Blijf hier beetje stallen dan, we hebben genoeg ballonen." zegt de bestuurder. "Neeman me vriendin is nokkie hahaha andere keer misschien." "Ik heb je nummer dus ik bel je nog wel." zegt ie met een knipoog. "Als je me maar niet gaat lastigvallen he." zeg ik terwijl ik met me ogen draai. "Hahah neejoh." Ik start de auto en geef ze beide een boks. "Yallah layhoun." zeg ik nog waarna ik wegscheur. Ik doe een ballon in me mond en rijd in mijn space richting huis.
————————————————————————
1093 woorden.
Stem✨

Het Leven van DunyaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu