Perspectief Dunya:
Ik wordt wakker door allemaal berichtjes die ik opeens krijg op app. Ik pak me telefoon en ga rechtop zitten. Isra ligt naast me nog als een beest te slapen, ze gaat zo wakker worden met een flinke kater. Ik check me appjes, snapchat en facebook en sta dan op. Ik pak een zwart lingerie setje en een handoek en loop dan richting de douche. Ik neem een warme douche en denk aan wat we vandaag gaan doen. Na de douche loop ik me kamer in en zie dat Isra al wakker is. "Mijn hoofd!" schreeuwt ze als ze me ziet. "Wil je paracetamol?" vraag ik der. "Hafeck." Ze doet der kussen op der hoofd en ik loop na beneden. Net wanneer ik de keuken in wil lopen wordt er aangebeld. Ik loop nog met natte haren en een handoek om me lichaam maarja, ik heb schijt. Zou zelfs naakt op straat lopen. Ik doe de deur open en zie Walid verschijnen. Hij kijkt me glimlachend aan en begint gelijk al te scannen. "Lekker gedoucht mop?" "Heerlijk." zeg ik met een neppe glimlach. Hij blijft maar kijken. "Ga je nog zeggen wat der is." "Ja sorry, ehm je wou nieuwe auto hebben toch." "Ja." zeg ik waarna ik me handdoek goed vasthoud zodra ik merk dat hij wil gaan zakken. "Ik ga straks nieuwe auto kopen ga je mee? Dan kan je zelf ook gelijk kijken." "Wagha is goed, Isra is hier met een kater dus miss gaat ze mee." "Saffi rond 2 uur ja." "Waarom heb je me niet gebeld." zeg ik dan. "Je hebt me geblokt." Hij kijkt me zielig aan. "Ohja ik vond je irritant." "Tagza, nooit ben je lief voor me, kijk wat ik allemaal voor je doe." "Je weet dat ik van je hou." zeg ik glimlachend en geef hem een knuffel. "Hoe was het gisteren." vraagt ie me dan. Ik vertel me verhaal en zie dat hij weer helemaal zit te scannen. "Hallo." zeg ik. Hij is nog steeds helemaal weg. Op dat moment laat ik me handdoek zakken waardoor ik alleen nog in lingerie zit. Hij kijkt me gelijk aan. "Tot zo." zeg ik waarna ik de deur sluit. "Idioot.""Hier, paracetamol en cola werkt beter voor een kater." "Dankjewel." zegt ze waarna ik me kleding begin uit te kiezen, ik ga voor een leren zwarte broek met een witte blouse. (Omslag) "Ik ga wel wat te eten halen saffi, blijf maar rustig liggen." zeg ik waarna ik Isra ongerust aankijk. "Dankjewel baby love you." zegt ze waarna ze der paracetamol drinkt en onder de dekens gaat liggen. Ik pak me louis vuitton zijtasje en doe me hakken aan. Ik geef een kus op Isra's voorhoofd en loop na beneden. Pak de sleutels en ga de deur uit.
"Isra." roep ik als ik de deur weer in loop. "Ja." Ik loop de woonkamer in en zie hoe ze daar zit. Ze heeft zich al opgemaakt en omgekleden gelukkig. "Voel je je al beter?" vraag ik der waarna ik de keuken in loop en thee ga zetten. "Jawel, wat gaan we doen vandaag." zegt ze waarna ze ook de keuken in komt lopen. "Walid wil nieuwe auto kopen, en omdat ik der ook een nodig heb ga ik mee en jij gaat ook mee." "Gezellig." zegt ze waarna ze de twee kopjes thee pakt en de woonkamer weer inloopt. Ik pak de twee broodjes zalm die ik zojuist van Bakker Bart heb gekocht en leg ze op een bord. We eten stil ons eten op kijkend naar MTV. We kijken beide op als de bel gaat. "Ik ga wel." zegt Isra waarna ze naar de voordeur loopt. Enkele seconde later komt ze naar binnen met Walid. "Gaan we?" vraagt ie. Ik en Isra pakken onze tas en lopen de deur uit samen met hem.
"Handtekening hier, en hier graag." "Wollah is wel dikke auto broer." fluistert Isra tegen mij. Walid heeft zojuist een nieuwe auto gekocht. Een witte BMW X6. Ik zie Walid onze richting oplopen. "Klaar?" vraagt Isra ongeduldig. Hij laat ze sleutel met een grote glimlach zien. "Bsaha bolle." ik geef hem een knuffel. "Nu nog een auto voor mij." zeg ik waarna ik door het bedrijf loop. "Omg die." Isra wijst naar een BMW. "Dat is onze nieuwe BMW M3." hoor ik de verkoper dan zeggen. "2018, hij is dus echt net nieuw." Na ff over de auto gepraat te hebben en een rondje gereden te hebben weet ik het zeker. "Dit wordt mijn auto." zeg ik dan tegen de verkoper. Hij glimlacht. "Ik zal de papieren pakken." Hij loopt weg waarna Isra op mij springt. "We matchen babe." zegt Walid die me dan blij aankijkt. "BMW staat mij sexier, dus niet blij doen." zeg ik dan. "Tagza." Ik glimlach naar hem en loop naar de verkoper.
"JE MOEDER." schreeuwt Isra naar Walid op de snelweg. We zijn aan het racen met onze nieuwe auto's met super harde muziek op. "JA BROERRRRR." schreeuw ik en zie Isra mij snappen. "Kk veel boze oog mensen nu gaan gooien mesha brand bitches." zeg ik in de camera waarna ik nog harder scheur.
JE LEEST
Het Leven van Dunya
Teen Fiction"450." "Ik geef je 400." "450." "Oke 450." "Nee 500." "Wat! je zei 450." "500." "Pff hier 500." Dunya telt het geld en als ze de 500 heeft getelt gooit ze het zakje de auto in en loopt richting der eigen auto. "Op naar de volgende boizan dan maar."...