Ciężkie początki 3

13 1 2
                                    

Przez całą noc Batman myślał co zrobić z Edwardem, nie mógł przecież spędzić całego dnia w jaskini. Gdyby Edwardowi udało się wydostać z pokoju mógłby zabrać kopertę i uciec oraz odkryć prawdziwą tożsamość Batmana. Bruce siedział przed batkomputerem i próbował rozszyfrować to co jest w kopercie.

-Jak panu idzie Paniczu Bruce?- do Bruca podszedł Alfred z tacą, na której stała herbata.

-Nic z tego nie rozumiem... te szyfry są bezsensowne... nic nie znaczą.

-Jest pan pewien?- Alfred spojrzał na szyfry.

-Tylko Nygma potrafi rozwiązać ten szyfr...- wymamrotał Bruce

-Nygma wydaje się być dosyć inteligentny nieprawdaż Paniczu.

-Co przez to chcesz powiedzieć Alfredzie.- Bruce spojrzał się na Alfreda.

-Nie sądzi pan, że Nygma byłby dobrym sojusznikiem?

-Nygma jest przestępcą Alfredzie.

-Wie Panicz, może pod tą złą powłoką jest coś dobrego, tylko wystarczy to znaleźć.- Alfred postawił herbatę na biurku.

-Niech Panicz pamięta, każdy zasługuje na drugą szansę.

Bruce westchnął, po czym sięgnął po herbatę.

-Dzięki Alfredzie...

Alfred wyszedł pozostawiając Bruce'a samego.

-Może dać mu szansę...

Bruce spojrzał na swoje rodzinne zdjęcie, które stało na biurku.

-Nygma to przestępca... ale kto wie... może istnieje dla niego szansa...

............................................................................

Edward leżał na łóżku w niewielkim pokoju, rozwiązywał krzyżówki, które przyniósł mu Batman. Nie były one zbyt trudne dla niego, był przecież geniuszem. Rozwiązał już prawie wszystkie. Wstał i podszedł do drewnianego stolika na którym stała herbata. Edward sięgnął po herbatę praktycznie nic innego tu nie pił tylko na okrągło herbatę. Zaczął nawet obawiać się, że nie długo zacznie wypijać więcej herbat niż Szalony kapelusznik.

Jego obecna sytuacja nie należała do najlepszych. Polował na niego Joker. Bez pomocy nietoperza jego dni były policzone. Musiał zdobyć jego zaufanie, musiał zrobić coś aby Batman mu ufał.

..........................................................

Zagadka dla Batmana.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz