Farah baru sahaja hendak masuk ke dalam kereta tetapi lelaki itu sempat berkata kepadanya.
*Sambungan
Lelaki 2- awakkkk...ehemmm ii haa boleh mintak nombor telefon awak ?Farah-(wallaweiii😍😍arghhh macam takpercaya la what should i do ha? I'm so nervous right now) ha sure. 012-34567890
Lelaki 2- okay thnks..
Farah terus masuk kedalam kereta selepas lelaki itu meminta nombornya.
(Arghhh tak pe ke ni ha ? Apa aku nak jawab dengan si qistina nanti😫menyesal pulak aku bagi nombor qistina dekat mamat tadi huwaaaaaaaaaa😭😭kalau mamat tu chat qistina confirm la arghhh harap ii dyeorg tak sangkut lepas chat sayangnyaaaa😖😭)
*di mall*
Farah-(mana qistina ni😕dari tadi cari ii tapi tak jumpa batang hidung dya pon.. Ha panjang umur)Qis !
Qistina-(ha jumpa pon minah sorang ni) eh mana kau pegi dari tadi ak cari tak jumpa pun ni baru jumpa. Tadi kau pegi mana? Asal aku mesej kau tak reply?😑
Farah-hehee tadi aku haa aku ada kat tandas tadi tu pasal ak tak reply chat kau.(erghh camne eh nak cakap kat dya..haa cakap je lha)
Qistina- yang kau ni pahal duh lain macam je muka. Asal ?😕
Farah- qis kalau aku cakap ni jangan marah tau
Qistina-(hehh lain macam je minah ni)haa apa?
Farah- waktu ak nak masuk kete tadi blablablablablablablabla ha kau takmarah kan?😊
Qistina- srs la kau ?!😨ha tapi kan yang pasal kau bagi nombor aku kat mamat hensem tu ha takpe aku tak marah(lagi suka adelah hehe thnkyou bebeh..dapat lah ak try jodoh dengan dya nanti😍)
Farah-(ey dya ni ak risau je kalau dya menggedik dengan mamat tu..eyy mamat tu ak punya takira apa yang terjadi sekalipun ak tak boleh biar mamat tu jatuh ke tangan dya)ha ye lah😒😏
Mereka berdua jalan ke bahagian barang dapur
Farah-ha qis.. Kau rasa mana kuali yang okay eh?
Qistina-haa pilih la mana ii semua okay.(nak pilih kuali pon lambat ke?!!erghhh ha naiya ah kalau camni)
Farah-ha aku amik yang ini la okay kan(toleh ke belakang tetapi qistina sudah tiada eyyy mana pegi dya ni haihh tak pasal aku cakap sorang ii malu aku dengan pakcik sebelah ni )
*beli cookies*
Qistina-(mana yang sedap eh emmmmm amik yang ni lha eh yang ni lha em tapi rasa mcam nak amik tiga ii ni je)
Farah-wei qis sini peginya kau tadi ? Tahu tak tadi ak nyaris kena digelakkan dengan sorang pakcik tua tu.
Qistina- kenapa pulak?
Farah- eyy sebab kau la ,aku ingatkan kau ada kat belakang aku, aku pon cakap je la dengan kau tapi bils toleh belakang tengok ii kau takde ey malu tau tak?😫
Ringringring(telefon farah berbunyi)
Farah-( eikk lisa call) hello ha lisa kenapa?
Lisa- kau dekat mana ni ?
Farah- aku ada kat mall lagi ni.
Lisa- ouh aku ingat nak ajak tengok movie baru malam ni..baru tadi aku beli cerita tu.
Farah- sorry but I think I'm gonna be late tonight.
Lisa-eyh kau ni buat aku risau la kau tu perempuan tapi balik tengah malam.
Farah-haa you should just worry about yourself dont worry abt me okay.
Lisa- How abt you? Now Its gonna be latenight you know.
Farah- yaa I'm already know. Don't worry about me.
Lisa-okay ii bye
Lisa meletakkan panggilan
Qistina- sapa call kau tadi?
Farah- kawan serumah aku. Ha kau dah pilih belum cookies yang kau nak
Qistina- ha dahh. Jom gi bayar.
Farah-ha jomm
Sampai di kaunter untuk buat pembayaran
Farah- eh Qis .. Ada nampak purse aku?
Qistina- eyh kau memang cuai takpelah bayar guna duit aku dulu.
Farah-(kebingungan)
Qistina-ha satgi tolong hantar aku ke rumah aku boleh? Ain naz dengan yas dyeorg keluar pegi mana entah.
Farah-ha boleh je..tapi Qis ak nak pegi balai dulu aku nak report pasal purse aku tu dalam purse aku tu ada ic ,kadbank , namecard aku , kad student U eyy semua la ada dalam purse tu. Kau boleh pulak buat ii Tak tau apa ii.
Qistina- haa lainkali jangan cuai tahuu. Tadi pun nasib baik la mamat hensem yang kau cakap tadi tu dya mesej aku dya cakap purse kau terjatuh dari handbag kau nasib baik tau dya nampak kalau dya tak nampak aku tatau la ape jadi kat kau nanti.
Farah- habis ? Kau tak suruh dya datang jumpa kita dekat mana ii yang berdekatan untuk pulangkan purse aku ha😟
YOU ARE READING
Friendship Never Fall
Teen FictionKisah 7orang gadis yang sangat meminati kpop sehingga tidak mahu bercinta tetapi akhirnya mereka terjumpa seorang lelaki kacak dan diminati oleh enam orang gadis itu kecuali seorang gadis ini. Mereka semua bersaing untuk mendapatkan hati lelaki itu...