-uh hati ii skit lain kali erghhh aduh sakit tahu tak.
Qistina- sorry lha
-senang hati je sory ii kau tu
Qistina-alaaa dah mntak maaf dah kan kau nak apelagi?! Erghhh menyusahkan betul
-excuse me miss.. Apa awak ckap tadi
Qistina-eh ha tkde apa lha..nah ambik brg awak nih.
-thnkyou but remember haaa jgan ingat awak buat baik kat saya tadi saya dah maafkan awak okay.
Qistina- ha apa ii je lha.
-(haihhh sukahati je minah sorg nih)
....
-rm24.70
Qistina- (bagi rm30)
- ni baki nya rm5.30 sahaja. Terimakasih sila datang lagi
Qistina- okkay.
▪▪▪
Qistina- ainnnnn!!!! Eh kau tahu tak tadi wktu ak kat 7E aku terjumpa sorg mamat nih brg dya trjatuh so ak nak tlg ambilkan barang tu utk dya lst skli kpla kitaorg trhantuk n kau tahu tak bnde yg pling ak geramnya bila dya marah ak balik. Eyyy weh ak rasa nak patah ii kan je tulang belakang dya . muka dah hnsem tapi perangai haihhhh naiya lha kalau spe dpat jadi wife dya tu.
Ain- eyyy bising lha kau nih.ak tengah syok nak melukis nih kacau konsentrasi ak je tahu
Qistina- cuba kau dengar luahan hati rakan mu ini kata member tapi bila mengadu langsung tak ambil pedu....
Ain- Li...haih kau nih takde ayat lain dah ? Mmg otak kau dah kne settingkan smpai ada satu prkataan je?
▪▪▪
-malek..kau tahu tak tadi ak trjumpa sorg minah ni kat 7E biadab giler.. dya trlanggar aku pastu bleh plak ckap ak menyusahkan. Kalau ak jmpa dya lagi mmg ak lenyek ii dya tu dah lha kedinggg.
Malek-lawa tak?
-time ii camni lha kau tanya lawa ke tak.
Malek- hehehe..tony kau buat lek dah lha dengan perempuan pon kau nak ambik kira.
Tony-kesah ap aku.
Malek- esok camne ? Dah ready ?
Tony-ahhhhh ak ngantuk ak naik ats tido dulu lha.esk bangun lambat plak.
Malek-oiii tony ak tanya kau nih
▪▪▪
Tony- malek ni ke U yg kau ckapkan tu?
Malek- ha ye lhaa. Asal ?
Tony- lain macam je ak tgok U nih. Agak ii kau rntuh tak U nih?
Malek-(tumbuk lengan tony) eh comeon lha bro..itu namanya style oldstyle oldschool oldman and oldlady hahahahahahaa😂😂
Tony-HA HA HAHAHAHAHA eh kau buat lawak ke?
Malek-dah gi masuk dalam tu
Tony-abes kau?
Malek- apa aku?
Tony- kau tak masuk?
Malek- eh boleh..ak boleh je masuk tapi kete ni kau la yg tlg cri prking
Tony- ha ak bla dulu lha. Eh jap cafe mna cafe?
Malek- kau tya lha org kat U nihh..keluar cepat skit ada kete kat blkg lagi tuh kau ingat ni U bapak kau sng ii hati nak berhenti kat sni?
Tony-ha oky bro..see you at cafe alright
▪▪▪
Tony-excuse me miss... Mana cafe ?
Lisa-(toleh ke belakang) ha cafe ada kat dpan sana je awak jlan straight pstu pandang belah kanan. Btw awak budak baru ?
Tony- ya budak baru. Thnks yaa haa apenama awak?
Lisa-nama saya Lisa.
Tony-ouh saya zain atau lagi sng pggil Tony je sbb saya dah biasa dgan org pggil Tony.
Lisa- uh yaa dasyat lha awak ni smlai bkeh ada dua nama saya pon ada satu je.
Sedang mereka kusyuk bersembang datang pula Qistina.
Qistina- eh Lisa ni kad student kau..tsdi trtinggal kat dlam keta Fara naseb ak trjumpa dya pstu dya suruh ak pas kad ni kat kau.
Lisa- ouh thnks qis..naseb lha ada kau. Btw knalkan ini Zain atau lebih msra Tony. Ha dya ni student baru so kau jgan macam ii dgan dya.
Qistina- ye lahh.. Hyee saya Qistina
Tony- hye....... Eh kauu ?!!
Lisa- ha?
Qistina- kau lagi?!!!
Lisa- ehh cop ii korang dua prnah jmpa ke?
Qistina- eh dya lha yg ak mksudkan smlm tu... Yg acah tu.. dya lha ak ingat lagi muka dya.
Tony- eh cmne kau bleh ada kat sini?
Qistina- eh hello suka hati saya la nak ada kat mana ii pon dah nama pon ni Universiti saya sukahati lha yg awak tu ttba mncul kat sni apecite?
Tony-ehhh sayy........
Qistina-lagipun awak kene hormat saya sbb saya bleh dikira sbgai senior awak tahu?
Lisa- ehh dah la korang dua ni..tak malu ke apa gaduh kat sini ramai orang tgah perhati kab kita je tahu. Eyy malu la sikit dah besar.
Tony- eh cuba kau jadi macam kawan kau nih atleast dya ada kesopanan dya tu tak mcam kau garang sapa yg jadi laki kau cnfrm brnasib malang pya.
Lisa-(wahhh dya puji aku lhaa😍OMG)
Qistina- eyh kau tu dahhh l......
Malek- eh ape korang tiga nih?!!!!!??
Lisa-eh hello mr..... i tak buat apa ii pon knpa I kne sekali?
Okay guys thnkyou ya sbb sudi baca citer ni even tak best mana pon. Btw jgan lupa vote and commnt kalau ada silap apa ii or takpuas hati dgan cite nih comment je nnti I akn cuba baikinya skit ii 😂oky byee jgan lupa vote ehhh💕
YOU ARE READING
Friendship Never Fall
Teen FictionKisah 7orang gadis yang sangat meminati kpop sehingga tidak mahu bercinta tetapi akhirnya mereka terjumpa seorang lelaki kacak dan diminati oleh enam orang gadis itu kecuali seorang gadis ini. Mereka semua bersaing untuk mendapatkan hati lelaki itu...