Alif- kenapa dya tak datang ambil sendiri dya punya purse ?
*sambungan
Qistina- ha entah la I pon tak sure dengan dya tu.Alif- ha takpe la I pegi bagi sendiri dekat dya
Qistina- tapppp(tanpa sempat qistina menghabiskan perkataan iu alif terus sahaja beredar dan pergi ke arah Farah)
Alif-hye Farah.
Farah- eh(asal dya tetiba muncul ni)(farah sedikit terkejut dengan kehadiran Alif disebelah nya)
Alif- Ni purse you right?
Farah-(eh mamat ni dah tahu tanya lagi takkan la aku curi purse tu heihhh) yaa you're right this ma purse.
Alif- kenapa nak suruh orang lain ambil kalau ini purse you?
Farah-(eyyy annoy tahu ha apa ii je lha..relaxx huuuu) em tak boleh ke kalau I nak suruh kawan I sendiri tolong ambilkan ? Setahu I tak salah pon kan
Farah terus merampas purse dya dari tangan AlifAlif- (kasar jugak dya ni)eik ??
Farah- ape eik ii ?( muka dah hensem tapi perangai kenapa annoy sangat ha)
Alif- (tertawa kecil) nothing baby.
Farah- ulang sekali lagi 😓( OMG 😍)
Alif- baby
Farah- eyy stop la panggil baby
Alif- baby baby baby baby baby baby baby baby bab(alif tak dapat menghabiskan perkataan baby)
Terus Farah marah dengan sedikit perasaan hendak ketawa😥😉Alif- huhhhh garang hahaaa😂(alif mengusik Farah dengan gurauan yang sedikit manja)
Farah-( mamat ni dah sah plyboy baru kenal pon perangai dya heh tak boleh nak kata apa) eishhhh !!😒
Qistina- lama jugak korang berdua sembang siap bergelak tawa sekali ewahh ! Ni mesti ada apa ii antara korang berdua bukan?😂(qistina bercakap dengan perasaan gembira tetapi siapa tahu sebenarnya qistina berasa hampa kerana jelous dengan Farah yang rapat dengan lelaki idaman nya)
Farah- eyy kau ni.
Alif-(hanya tertawa riang)
Qistina- Farah jom balik lagipun esok aku nak pergi keje. Alif , kitaorg gerak dulu eh jumpa lagi
Alif- ha ya nice to meet you baby(tertawa kecil)
(Farah hanya mampu untuk menjeling Alif)
( Qistina pula hanya mampu untuk berasa jelous terhadap kawan baiknya)
YOU ARE READING
Friendship Never Fall
Teen FictionKisah 7orang gadis yang sangat meminati kpop sehingga tidak mahu bercinta tetapi akhirnya mereka terjumpa seorang lelaki kacak dan diminati oleh enam orang gadis itu kecuali seorang gadis ini. Mereka semua bersaing untuk mendapatkan hati lelaki itu...