Annem Ve Babam benm delirdiğimi düşünüyolardı daha küçüktüm 8 yaşındaydım delirmiş değildim Neden böle düşünürlerdi hiç anlamazdım bi gün ikisi konuşurken duydum ve istemedim benim piskolojim yerine gelsin diye tımarhaneye kapatıcaklarımış beni iyleştirmeye çalışıcaklarmış ama ben deli değilim ve ordan korkuyrum oraya asla gitmicem
ertesi gün annem ve babam biz bi karar aldık ve seni doktora götürücez dediler bende sizi duydum götürceğiniz yer doktor değil delilerin olduğu bi TIMARHANE.
Beni ne yazıki zorlada olsa götürdüler ve yalnızdım diğer büyük kızların anneleri ve babaları yoktu ama orda bi kız vardı sanki oda gerçekten delirmemiş ve elinde bi bebek vardı oturmuş bi köşede onunla oynuyordu onun yanına gittim ve onla arkadaş oldum ilk dostum oydu benden büyük olsa bile diğer kızların bana acaip bi bakışı vardı ve çok korkuyorudum .
ertesi gün kalktığımda o kötü kızlar benim arkadaşım olan jessienin bebeğini almış ordan oraya kaçırıyorlardı ben korktum bişey yapamadım ve saklandım kızı zor duruma düşürüyolardı hep kötü davranıyolardı halbuki o çok iyi birisiydi onlar bunu anlamıyorlardı kafaları yerinde değildi bi gün onu bi odaya kapadılar bende gördüm ve hemen banada yaparlar diye saklandım kızı orda çaresiz bi şekilde bıraktılar onlar bebeğinide almışlardı jessie bebeğini istedi ama vermediler kıza çok kötü şeyler yaptılar yardım etmek istedim ama olmadı jessienin bebeğini alıp camdan attılar ve bende onların haberi olmadan gitim aldım ve ona verdim .
jessie onlara hiç bişey yapmıyordu sadece onlardan rahat bırakmalarını istiyordu onlarda eylenmek için bu sefer jessieyi bi alet odasını soktular onu yatırım bağladılar ben hemen bişey bulmalıydım ama elimden hiçbişey gelmedi üazgündüm 3 saniye sonra içerden bağrışma sesleri geldi çok kortum ve hemen ordan kaçtım kızlar odadan çıktılar ve odaya girdiğimde bi vbaktım jessienin üstü başı yırtık kanlar içerisinde duruyordu çok korktum ağladım ve kimse bana yardımm etmedi kızlar onu taşıyıp başka küçük bi depoya attılar ben ordan kaçtım hemen ardan 1 hafta geçti ve o kızlar hiçbişey yokmuş gibi oyun oynadılar yemek saati geldi yemeklerimizi yiyip yatttık herkezin odası ayrı ayrıydı ve ben çok korkuyordum o küçük odadan arkamı döndümde bi baktım jessie inanamadım nasıl geldi bu buraya ama yüzü çok kötüydü elinde o bebeği o kararmış bebeğiyle karşımdaydı yorganın altına girdim ve hayal olduğunu hissetim yoksa ben gerçekten delirmişmiydim hayır olmaz dedim ve yorganı araladım ve tekrar baktım jessie orda değildi içerden çığlık sesleri geldi tekrar korkup bu sefer yatağın altına saklandım ..
o kötü kızların birisi marzia odasında ölü bulundu nedenmi jessie böle davrandı
o kötü kızalrın birisi sandyy odasında ölü bulundu nedenmi jessie böle davrandı
o kötü kızların birisi leondi odasında ölü bulundu nedenmi jessie böle davrandı
polisler geldi tek tek araştırma yaptı hiç bi iz bulunamadı orda kalmamın son günüydü ve annem babam gelip beni arabayla alacaktı son bi kez arkamı dönüp oraya baktığımda camda durun çirkin biri korkunç suratlı a evet o jessieydi bana bakıp elsallıyordu
VE oraya Gittiğim için deli deylildim ama orda kaldığım için artık gerçekten delirmiştim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIMARHANE
HorrorİLİKLERİNİZE KADAR KORKUYU HİSSEDİCEKSİNİZZ..... JESSİE ARTIK Bİ CANAVAR