Kate Whitley. Známá zpěvačka, jejíž jméno a identita se neznají. Každý ji zná pod přezdívkou Kiki. Je známá hlavně díky tomu, že nosí na veřejnosti masku. Ne na celý obličej. Takzvaná škraboška, kterou nosí lidé na maškarní ples. Pochází ze Španělska, ale nikdo to na ní nepozná, kvůli dlouholetému žití v Londýně, kde se naučila perfektně anglicky a nemá ani přízvuk.
Zayn Malik, Louis Tomlinson, Liam Payne, Harry Styles, Niall Horan. Kluci, kteří spolu zpívají v kapele. Říkají si One Direction. Do teď si zpívali sami pro sebe. Rozhodli se to změnit. Přihlásili se do X-Factoru a už pouze čekají, jak se jejich kariéra vyvine. (Vypadají jako ve videoklipu One Thing)
Kiki seděla na své židli a psala si do papírů názor na holku, která zrovna odcházela se štěstím, protože postoupila. Na podium se tedy vydala další osoba, která chce prorazit. Na podiu se objevila partička pěti kluků. Oblečení byli v každodenním oblečení.
„Dobrý den.“ řekl Harry, který měl hair flip z kudrnatých hnědých vlasů. Mikrofon stáhl zpět od úst a usmál se na porotu skládající se ze Simona Cowella, Demi Lovato, Louise Walshe a naší Kiki, která je jedna z nejúspěšnějších zpěvaček této doby.
„Ahoj. Jak se jmenujete?“ zeptal se Walsh a zvedl pohled ke klukům. Udělali tak všichni porotci. Kromě Kiki, která hlavu nezvedá téměř nikdy, pouze na hodnocení. Hraje si s nehty, vlasy, vyplňuje papíry nebo si jenom tak čmárá na papír.
„One Direction.“ odpověděl Niall. Modrooký blonďáček, který měl přebarvené blonďaté vlasy také na styl hair flip.
„A jmény?“ zeptala se Demi. Usmála se na kluky a ti se začali představovat jejich jmény.
„Harry Styles.“ řekl za sebe známý kudrnatý Harry se zelenými smaragdy v očích, který stál uprostřed a usmál se na porotu.
„Já jsem Niall Horan.“ řekl roztomilý modrooký blonďáček a také se usmál, stejně jako Harry před chvílí.
„Liam Payne.“ řekl usměvavý chlapec s hnědými oči a hnědými vlasy sčesanými na stranu. Prakticky měli všichni stejné vlasy. Lišil se pouze jeden.
„Zayn Malik.“ usmál se další chlapec, který měl černé vlasy vyčesané nahoru a po stranách to měl kratší. Jeho hnědé oči skenovali Kiki, kterou skenovali pohledem úplně všichni. Už druhým rokem je porotkyní v X-Factoru, ale hlavu zvedá opravdu málokdy.
„Louis Tomlinson.“ usmál se poslední z chlapců, který měl též hnědé vlasy sčesané na stranu. Na rozdíl od kluků je měl trochu rozcuchané, což mu dávalo určitý sexy výraz. Jeho modrými oči si prohlídl všechny v porotě a tak trochu nemohl uvěřit, že tu vážně je.
„Děkujeme. Tak nám zazpívejte a potom na vás budeme mít ještě pár otázek. Ještě. Co zpíváte?“ usmála se na kluky Demi jejím typickým dokonalým úsměvem a napila se ze sklenky s minerálkou.
„Teenage Dirtbag od Wheatuse.“ řekl Liam, který písničku vybíral, a Demi přikývla. Kluci kývli na Nolana, který pouštěl hudbu a ten ji okamžitě zapnul. Rozezněly se tóny písničky a kluci už pouze čekali, až budou moci začít zpívat.
☺ PÍSNIČKA ☺
Harry
Her name is Noel,
ČTEŠ
The Secret // 1D ♛ //
FanfictionKate Whitley – Kiki. Celosvětoznámá zpěvačka. Nejúspěšnější dívka téhle doby. One Direction – 5 kluků. Obyčejní kluci, kteří milují zpěv a chtějí prorazit. X Factor – soutěž. Soutěž, kde se těchhle 6 lidí setká. Zvládnou kluci konkurz? Pokud ano, z...