3. Sleeping pills.

1.1K 60 29
                                    

Já se chci především omluvit, že nepřidávám tak často, ale mám napilno. Končila jsem dříve školu, protože jsme jeli na dovolenou na Hawai. No jo, máma si prostě usmyslela Hawai. Ale bylo to tam úžasné, opravdu jo. No, tak se teda omlouvám. A nevím, jak často budu přidávat teď. Jsou prázdniny, a abych pravdu řekla, mě se do psaní moc nechce. Takže se omlouvám za případné zdržení ohledně částí.

A byla bych ráda, kdybyste napsali, koho shipujete. :)

Karry / Haki

Kayn / Ziki

Kiall / Niki

Kiam / Liki

Kouis / Loki

Nastal den, kdy se znova setkají. Nebude to ještě živě v televizi, ale už se stěhují k porotcům. Soutěžící musí říct sbohem na delší dobu svým rodinám a připravit se na život známých lidí. Soutěžících X-Factoru. Musejí se připravit na hatery, na fanoušky, na vše, co patří do života slavných.

„Vítejte.“ přivítala soutěžící Demi s úsměvem na rtech. „Tak jak jste si užili ten měsíc?“ zeptala se a trochu lépe se posadila na židli porotců. Celý měsíc se budova nepoužívala. Teď se bude používat každou neděli několik týdnů v kuse. Všichni soutěžící pokývali hlavami na náznak, že dobře.

„Dobře,“ přidal se do debaty Nolan, „je mi jasné, že byste si raději povídali, ale je načase dostat se do domu porotců.“ řekl a všichni přikývli. „Doprovodí vás tam kameraman, který potom odejde. Občas za týden tam k vám přijde a natočí nějaké ty vaše chvilky. Nebude tam s vámi celou dobu, ale jenom občas. Můžete mu i zavolat, jejich čísla budete mít. To je asi vše potřebné.“ řekl Nolan stále zahleděný do papírů. „Jenom… Do domu vás postupně dovezou auta, ve kterých pojedete bez porotců.“ dodal a odešel.

***Později***

Kiki si nasadila černou masku a už čekala na příjezd její skupinky. Porotci jeli do jejich domovů dříve, aby se mohli přiřadit pokoje, které se označily, a připravit postele. Každý porotce jel s dvěma organizátory, kteří jim pomohli. Během měsíce se tu jeden pokoj změnil. Přibyly tam čtyři lůžka; pokoj One Direction. Ostatní pokoje jsou pořád stejné, jenom se pořádně uklidily. Kiki má obrovský dům. Žije sice sama, ale jezdí za ní sestra, bratr, Pablo -nejlepší kamarád- a spousta dalších lidí. Nebo má občas návštěvy, které přespávají.

Domem se ozval zvonek. Kiki v zrcadle zkontrolovala masku a přiběhla ke dveřím. Otevřela je a usmála se na devět lidí za dveřmi. Každý má pouze pět, ale díky pětičlenné skupině jich je u Kiki devět. Kiki je přivítala a pozvala je dovnitř, i kameramany. Stále to nebylo úplně naživo, pouze se dělaly záběry do dílů.

„Tak, snad se tu neztratíte, protože mě to zezačátku taky dělalo menší problémy. Na horním patře jsou pouze pokoje, máte je označené. V dolním patře už je to horší. Je tady obyvák, kuchyň, jídelna, tělocvična, menší koupelka a místo sklepa je menší nahrávací studio.“ Usmála se Kiki. „Pokud budete chtít, tak si pak můžete projít celý dům.“ Znova se usmála. „Teď si běžte vybalit.“ Znova se usmála a všichni se rozešli do svých pokojů.

***Později***

„Tak my půjdeme.“ řekl Aaron, kameraman. Myslel všechny, kteří zde byli. Nebývá tu pouze jeden kameraman, ale více. Kiki se s nimi rozloučila a vyprovodila je ke dveřím. Vrátila se do kuchyně, kde všichni zrovna večeřeli a posadila se na svou židli.

Když byli všichni po večeři, tak společně sklidili nádobí do myčky. „Vím, že spolu budeme trávit dost času, takže byste asi měli vědět mou pravou identitu.“ řekla Kiki a usmála se. Všichni se mírně zarazili. Vážně mají zjistit identitu Kiki? „Ovšem, nesmíte to nikomu říct. Chci si zachovat i soukromý život. Prozatím se mi to dařilo a ráda bych si to uchovala.“ Usmála se a všichni přikývli. Kiki si sundala masku a rozpustila si drdol, který měla.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 08, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The Secret // 1D ♛ //Kde žijí příběhy. Začni objevovat