[VÝSLOVNOST] (PŘEKLAD) -Význam závorek, které se později objeví ve story začínajíc tímhle dílem.
Castingy skončily a Kiki šla zpět do šaten, kde je maskéři před vysíláním namalovali a oblékli. Sedla si ke stolu na její straně šatny a vzala do rukou odličovač, kterým trošku polila kosmetický tampónek. Sundala si masku a začala tampónkem přejíždět přes obličej a tak se zbavovat make-upu.
Když už byla odlíčená, tak si nanesla na horní víčka tenkou vrstvu očních linek a řasy si přetřela štětečkem, který vytáhla z řasenky. Schovala ho zpět do řasenky a pořádně ji zašroubovala. Zvedla se ze židličky a zamířila si to ke stojanům, na kterých bylo její oblečení.
Oblékla si tmavé upnuté džíny a k tomu si vzala bílé tílko. Přehodila přes sebe modrou mikinu a přes rameno si přehodila bílou kabelku, ve které měla mobil, doklady a ostatní věci. Rozloučila se s Demi, která byla na své straně šatny, a vydala se ven. Zadním vchodem nenápadně utekla pryč a během se vydala skrz zalesněný park, který byl hned za budovou, domů.
*Později*
„Takže. Zdravíme všechny, kteří se dostali až sem a asi bychom mohli začít.“ Řekla Demi a všichni soutěžící, kteří postoupili, přikývli. „V tomhle kole se podíváme, jak umíte tancovat.“ dodala, když zvedla hlavu od papírů, ve který počítala, kolik lidí zde je.
„Tady Nick Demoura nám vyhověl a naučí vás nějakou choreografii, kterou nám vy následně předvedete.“ řekl Walsh a poplácal Nicka stojícího vedle něj po zádech. „Tak. Můžete se do toho pustit.“ dodal a spolu s ostatními porotci, kteří doteď stáli na podium, odešel dolů. Všichni porotci si sedly na své židle a začali si povídat.
„Ahojte lidi, já jsem Nick. Dneska se naučíme lehkou choreografii na písničku Happy. Požádal jsem Olivii, aby mi pomohla. Kluci, vy se budete řídit podle mě a holky se budou řídit podle Olivie. Budete mít chvílemi odlišné pohyby.“ řekl Nick a přitom se pohyboval po podiu, aby ho slyšeli všichni. Zastavil se vprostředku podia a rukama naznačil, aby se rozestoupili. „Udělejte si rozestupy, ale aby všichni viděli. Začínáme.“ rozkázal Nick a spolu s Olivií začali předvádět choreografii a učit ji ostatní.
Porotci si povídali a přitom sledovali, jak se soutěžícím daří. Sem tam si něco zapsali a dál si povídali. Pár tanečníků měli problémy, ale většina z nich to v pohodě stíhali a tančili.
*Později*
„Dobrá tedy.“ řekl Nick a dlaněmi tleskl o sebe. „Hej, vy!“ zakřičel Nick na porotce a ti se se smíchem podívali na Nicka. „Můžeme vám to předvést? Máme to naučené.“ usmál se na přikyvující porotce, kteří se mezitím přestali smát.
„Nicku, nebylo by lepší, kdyby tančili po menších skupinkách? Bylo by snazší je pozorovat.“ řekla Olivie a spolu s Nickem se otočili na porotu, která pokrčila rameny.
„Fajn.“ řekl Nick a otočil se zpět k soutěžícím. „Rozdělíme vás podle toho, jak teď stojíte.“ řekl a přešel ke kraji. „Odsud po… tady, vy tančíte v první skupině.“ rozdělil i zbytek soutěžících. „Dva, tři a čtyři. Sedněte si dozadu. Jedna, vy pojďte tančit.“ řekl Nick a první skupinka šla tančit.
Postupně odtančili všichni a porotci začali probírat téma tanec soutěžících. Mezitím se soutěžící odebrali ke svým věcem, aby se mohli napít.
„Teda kluci, řeknu vám jediné. I když ji nejde vidět polovina obličeje, tak je ta Kiki pekelně sexy.“ řekl klukům Liam. Odšrouboval víko své flašky a napil se, stejně jako ostatní.
ČTEŠ
The Secret // 1D ♛ //
FanfictionKate Whitley – Kiki. Celosvětoznámá zpěvačka. Nejúspěšnější dívka téhle doby. One Direction – 5 kluků. Obyčejní kluci, kteří milují zpěv a chtějí prorazit. X Factor – soutěž. Soutěž, kde se těchhle 6 lidí setká. Zvládnou kluci konkurz? Pokud ano, z...