Kessokkan pgi nya..Aku berjalan menuju ke ruang tamu, dan tiada siapa..di situ..Vampire nih Mana?? Lalu aku pun melihat di dapur dn juga di merata tempat..dia nih dh bla ke??
" Adrien Amirth Ohh Adrien..Awk kt mne? Jgn lh main2..nnti org nmpk awk larh..Adrien??" Lalu aku pun beredar di halaman belakangku dn masuk melalui pintu belakang.dn terlihat tv bersuara..agaknya dia sengaja je nk kenakn aku nih..Nnti kau..
Lalu aku pun ke depan dn belum msuk di ruang tamu terlihat Adrien Menengok Citer Oggy..Adoii, suka tngok cite kartun nmpknya..
" Adrien, Knpe Awk buat pekak sy pnggil kt merata2 tmpt..awk pergi mana? Pnt tau sye cri..sy risau tahu tak" Lalu Adrien pun menoleh ke arahku dn berkata dgn selamba saja..
" Oh Sorry Lh, Sye Gi Tngok luar sana tuh..Ambil Angin pandangan.." Lalu aku pun mengeluh dgr ayat dia nihh..
" Knpe Tk bgi tau..klau org cam cm ne?? Ishh buat org risau je tau.." Lalu aku pun Meletakkan kepalaku di bahunya..lalu aku pun tak tau..cmne..tertidur pgi2 buta tuh..aku bngun je tngok dh kne selimut di sofa pnjng..dia gi mna lgi nih??
" Adrien, Ishh, Awk nih mcm perempuan lh..jln sane jln sini..Tngok smpai sy pun tertidur kt sini skli.." Lalu Adrien dri dapur pun dtg kemari melihatku tngok tngok citer Ejen Ali..
"Oh..Haha..Saye buat Air kopi..x sdp pula rasanya.." Lalu aku pun memandang dia lalu berkata..
" Kopi?? Sini sye rasa.." Masa aku rasa tuh..nk loya tekak aku nih..rasa mcm minum Garam..dia nih ltk grm ke gula??
" Ehh? Masinnya..Awk ltk garam ke? Ptut lh x sdp.."
" Tak lah cik Qeesha, Saya ltk gula lh.." Lalu aku pun menarik tngnnya dn jalan melalui luang tamu untuk ke dpur..
" Hah, Mcm nih Buat Kopi..Nih gula..yg tu pula Garam..kt kopi X de garam.." Lalu aku menunjuk Gula yg ditutupi Balang warna warni itu dan meletakkan 2 sudu gula..dan meletakkan kembali gula itu di tmpt asalnya..lalu aku pun membubuh kopi sikit ke dlm cawan kaca itu..
" Hah Dh lps bubuh Air pns..lps tu Kcau..Lps kacau bru minum..but hati2 nnti melecur lidah..Nahh" Aku memangdang ia.dan selama aku membebel nih rupanya dia asik termenung dkt aku nih..pnt aku bebel..adoii..
" Hello Mr. Vampire..Dgr Tk??
" Oh..oky2 sy tau dh nk buat..so kopi tu untuk sapa??Jwpnya dgn pnts.. Lalu aku pun bagi kopi itu kepadanya..
" Nih Untuk Awk lh.." Lalu aku senyum dn beredar dri situ..untuk ke luang tamu di dpn..SKRIP
aku sekarang di PhotoShot ptg nih..
" Tidak, Awk patut pergi..tinggalkn saya bersorangan di sini..Pergi.." Pastasku..ketika berlakon itu..
" Jangan Sayang, I love you" Sebut si pasangan pelakon aku nih lalu..
EKSHEN..
Akhirnya tamat jugalah sesi photoshot aku..Di rumahku..
Aku membuka pintu dan menengok Adrien nih..Tertidur si sofa lgi.memang dia menunggu aku kah?? Lalu aku mengankat kepalanya dn meletakkan kepalanya di pehaku..tpi x sempat kerana dia sudah terjaga..
" Ehh, Dh bngun..knpe tidur luar sini?? Jawapku dgn teliti
" Saya tunggu Awk lh, Lambtnya awk blik.." Jwpnya sambil megosok matanya yg layu itu..
"Oh ye..sy kn ad photoshot..sorry lh..dh gi tidur..esok bangun pgi2 mkn sarapan..
Lalu adrien pun masuk ke biliknya dh berehat..
Aku pun masuk di bilikku untuk berehat juga...Bersambungg...
Kalau citer nih pendek sngt, sorry lh..sbb Phone nk hbis bet3..sorry2..