Поредният тъп ден в училище.Ела седеше и гледаше втренчено часовкика над дъската.

-Боже мой остават още 20 мин.Какво ще правя до тогава?

-Ела искаш да кажеш ли?-попита госпожа Иванова.Тя беше най-строгата и най-лошата госпожа в цялото училище.Преподаваше по Физика.Ела я харесваше.

-Не госпожо.-и сведе поглед надолу с мисълта да не я изпитат.Тя никога не отваряше учебник по каквото и да е било.Хвана химикала и почна да драска нещо.
От незнайно къде се появи едно малко лисче на тетрадката й.Тя го отовори и вътре пищеше
"Казвам се Тео".Това момче беше дошло в класа и преди 2 месеца,но тя не се беше запознала с него по простата причина,че не и пукаше за никой от класа й.Тя смачка лисчето и го пусна на пода.Минаха се по малко от 2 мин и дойде друго лисче.
Не бъди толкова гадна. Ела просто реши,че ще му отговори и така направи.
Не може ли просто да ме оставиш намира?

Е поне си кажи името. И така се започна.
Елина.

Приятно ми е.-тя се обърна към него и той имаше 101 каратова усмивка на лицето.Ела го хареса беше хубав.Тео беше висок,строен и с много хубаво тяло.Лицето му беше с изпъкнали скули,носа му беше голям,очите му големи и кафеви.Имеше и набола брада,косата му беше обръсната 2ри номер.Беше привлекателно хлапе.
Да речем и на мен.

Защо да речем?

Просто така.Остават 2мин до края на часа.Чао.-и му хвърли бележката.След това би званеца и тя излезе.
Тео я настигна и я дръпна за чанта.Тя се обърна и го погледна тъпо:

-Да?
-Искаш ли да пием кафе?
-Не.Чао.
-Защо?
-Не искам просто.
-Стига де познавам всички от тук,но теб не.-тя го погледна и извъртя очи и си тръгна.За мен това момиче е много тъпо.Ама каквото такова.

И това ще минеWhere stories live. Discover now