6.Rész

895 47 6
                                    

Figyelem!Ez a rész tartalmazni fog 18+-os jeleneteket is.Szerintem most már mindegyik részben lesz valami hasonló.

-És mi fogott meg ebbe a csajban azon kívül, hogy jól néz ki?-Brandon.

-A személyisége.Meg úgy minden.-Tinus.

-És megvolt már?-bökte oldalba Hunter Martinust.Éreztem, hogy ezt meg fogja kérdezni.

-Nekem, már anyád is megvolt!-röhögte el a választ.

-De most komolyan!-Hunter.

-Még nem.-felelte egyszerűen.-Az előző pár napban, csak az ágya mellett ültem, és szorítottam a kezét, remélve, hogy felébred.-hajtotta le a fejét.

-Mert mi történt?-Brandon.Nem akartam, hogy Tinus rosszul érezze magát, ezért bementem.

-Hát ti mit csináltok?-kérdeztem, majd leültem Tinus mellé.

-Beszélgetünk.-válaszolt az előbb említett személy, majd megcsókolt.Minden egyes csók egyre jobb és jobb.

-Menjetek szobára.-mondta sőt inkább üvöltötte Jacob.

-Fáj vagy irigyled?-néztem rá.

-Egyik sem.-válaszolt.

-Akkor szopj lovat.-mondtam.

-Inkább te engem!-mosolyodott el.

-Hozzád bottal nem nyúlnék öregapám, mert még az is elrohadna.Sőt.Előbb lőnélek le téged, mint Hitlert.-néztem rá lekezelően.

-Még nem végeztünk.Édesem.-fejezte be, egy perverz vigyorral az arcán.Éreztem, ahogy Martinus kezd felállni a helyéről.Gyorsan megpróbáltam megfogni a kezét.Hát nem jött össze.

-Tinus ne!-mondtam, mert már a pólójánál fogva, felnyomta a falra a srácot, és már az ütéshez készült.-Ha megteszed, én visszarepülök Magyarországra!-fenyegettem meg.

-Még nem végeztünk!-mutatott a srácra, majd elengedte a felsőjét, majd felém fordult.

-Ez nem lett volna megoldás.-csesztem le.

-Miért ne?-nézett rám ridegen.Így még nem láttam, ezért megijedtem.

-Te így szoktad megoldani a dolgokat?-néztem mélyen a szemébe.

-Néha.-válaszolt.

-Nagyon jó.-mondtam, majd megropogtattam az ujjaimat.

-De különben is miért véded te őt ennyire?Csak nem bejön?-nézett rám flegmán.

-Hogyne!Nyilván.Most komolyan Tinus.Nem hiszlek el.Az előbb beszéltük meg.Muszáj ennyire féltékenynek lenned?Konkrétan jó hogy nem Mac-re is féltékeny vagy.Jó tudod mit?Anyáéknál alszom inkább.-raktam a táskámba ruhákat, majd indultam az ajtó felé.Ő csak ott ült az ágyán.-Ha átgondoltad, írj rám vagy hívj fel.És ne csinálj hülyeséget.-léptem ki a szobája ajtaján, majd levágtattam a lépcsőn és odamentem a fiúkhoz.

-Figyu Mac!Én ma anyáéknál alszom.Ne hagyd hogy valami kárt tegyen magában, vagy másban, és ha lenyugodott, hívj vagy írj.-mondtam komolyan.

-Persze.Alap.-mondta, majd megölelt, én pedig intettem a fiúknak és már mentem is a szállodába.Nem haragudtam Tinusra, de akkor sem akartam, azt nézni, ahogy bedurcáskodott a semmin.Majd ha lenyugszik, akkor majd visszamegyek.Addig viszont nem.Fél óra séta után, megérkeztem a hotelhez és felmentem a szobánkba.Letettem a cuccaimat és rendeltem pizzát.Amíg vártam arra, hogy megjöjjön, kerestem valami jó filmet.Mit csináltam volna mást?Egyedül voltam.Miután megjött a pizza, megnéztem a a filmet és megettem a kajám.Ez után unatkoztam.A nagy unatkozásból az lett, hogy elmentem egy egy órás fürdésre.Utána pedig befeküdtem az ágyba és elnyomott az álom.

Marcus and Martinus/Szünetel/Where stories live. Discover now