Reggel az ébresztőm csörgésére keltem.Nem hiszem el!A nyári szünet első napja van, és én kelhettem 4-kor.És hogy miért keltem ilyen korán, azért mert nemsokára megérkezik Marcus és Martinus gépe.Igen az a Marcus és Martinus.Valamint még azt is kérdezhetitek, hogy mért megyünk ki eléjük a reptérre.Azt meg pláne, hogy miért jönnek Magyarországra.Nos!Nem egy rajongójuk vagyok és nem azért megyek eléjük, hogy láthassam élőben, hanem azért, mert jönnek hozzánk nyaralni.Igen.Ide hozzánk.Igazából, már kettő éve barátok vagyunk.Idén viszont itt is maradnak, ugyan is a kilencediket már Norvégiában kezdem.És történetesen pont ugyanabban a városban van a sulim, mint ahol ők laknak és tanulnak.Ezért úgy döntöttünk, hogy addig ide "költöznek" és együtt megyünk haza.Mármint hozzájuk.Na mindegy is.Gyorsan kikeltem az ágyból és felvettem az unikornisos mamuszkámat, majd bementem a fürdőbe és megmostam az arcom mert nagyon kómás fejem volt.Majd visszabattyogtam a szobámba és felvettem a ruhámat:
Majd még mielőtt feltettem volna a sapeszomat, gyorsan kivasaltam a hajam.Természetesen a sapkám hátrafelé raktam fel, hiszen úgy, szerintem jobban néz ki.Majd gyorsan ettem egy kakaós csigát, majd megmostam a fogam és "sminkeltem":szempillaspirál, korrektor,púder és egy matt nude rúzst is feltettem.A telómat a kezembe vettem(iphone 8 plus ezüst) és már zakatoltam is le a lépcsőn anyához és apához, mivel ők már lent voltak a kocsiba.
-Mehetünk!-mondtam izgatottan.És már indultunk is.Út közben írogattam Marcussal, mert Martinus elaludt.Kb egy óra alatt oda is értünk.Bementünk a hatalmas épületbe és odamentünk, ahol jönnek ki a repülőről.Nagyon nagy volt a tömeg.Mikor megláttam őket, elkiáltottam magam, mert ők nem vettek minket észre.
-Marcus!Martinus!-futottam oda hozzájuk és rájuk ugrottam.Szorosan öleltük egymást.Mondjuk egy éve nem láttuk egymást.Szóval ez érthető.-Nagyon hiányoztatok!!!-mondtam norvégul úgy, hogy még jobban hozzájuk bújtam.Ha ez lehetséges.
-Te is nekünk!!-mondták egyszerre magyarul(!).
-Ti mióta tudtok magyarul?-kérdeztem norvégul még mindig, mivel nem tudtam, hogy ezt tudják-e.
-Mióta kiderült, hogy ideköltözünk.-mondta Marcus, miközben abbahagytuk az ölelkezést.
-Azta!És mennyire megy?-érdeklődtem.
-Hát, elég jól, csak a kiejtés nem az igazi.-mondta.
-Nem annyira rossz.Majd itt úgy is hamar átveszitek a kiejtés részét.Lesz rá időtök.-magyaráztam, miközben odamentünk anyáékhoz.Gyorsan üdvözölték egymást és már mentünk is a kocsi felé.Viszont nem haza mentünk, hanem a Starbucks-ba, meg még a plázába venni rucikat a fiuknak, meg nekem.Majd mentünk is haza.Mind a hármunknak van külön szobája.Viszont a fiúk választhattak, mert volt egy fekete-fehér meg egy fekete-fehér-piros.Végül megegyeztek és Martinusé lett a fekete-fehér, Marcusé pedig a másik.A legfelső emeleten vagyunk csak a mi három szobánk, meg egy fürdő van ezen a szinten.Miután kipakoltunk, a fiúkák elmentek pihenni én meg addig telóztam. Nagyjából 4 órát aludtak/pihentek.Utána kérdeztem, hogy mit akarnak csinálni.
BINABASA MO ANG
Marcus and Martinus/Szünetel/
Fanfiction"..az ágyán ült, kisírt szemekkel, és szétütött kezekkel.." Helyenként enyhén 18+.De hát ami nem perverz, az nem én vagyok.