Július 11.szerda
Reggel mikor felkeltem, nem volt mellettem senki.Ezzel nem törődve, kikeltem és felöltöztem:
A hajamat, csak kivasaltam és feltettem egy alap sminket.Majd lementem a konyhába.Mac éppen evett.
-Reggelt!-mondtam.
-Neked is!-csámcsogott.
-Tinus merre van?-érdeklődtem, miközben kivettem a hűtőből a narancslevet és töltöttem egy pohárba.
-Elment.-válaszolt unottan.-Azt mondta, hogy találkozik valakivel.-nézett rám.
-Ja értem.Szerintem én akkor elmegyek anyáékhoz.-indultam meg az ajtó felé.
-Vigyázz magadra.-szólt utánam.
-Csak azt szoktam.-fordultam vissza mosolyogva.Igazából nem anyáékhoz akartam menni.Csak egyszerűen ki akartam kapcsolni a fejem, ugyanis nagyon sok dolog történt velem mostanság.Ezért úgy gondoltam, elmegyek a parkba.Mikor odaértem, megláttam Tinust azzal a redváslelkű Abi-vel.
-Fogd már fel, hogy csak fogadtunk és aztán így alakult, hogy most már valós az egész.-kiabált vele.
-De én nem akarom, hogy valós legyen.Én azt akarom, hogy engem szeress!-mondta, majd hajolt volna oda, hogy megcsókolja, de Martinus még idejében elhúzódott.Nekem több nem kellett.Tudtam, hogy nem csal meg, így gyorsan és észrevétlenül elmentem onnan, mielőtt észrevettek volna.Éppen tartottam hazafelé, mikor megcsörrent a telefonom.Mirjam hívott.Ő az osztálytársam.
-Szia RICS BICSKÉM!-köszöntem bele röhögve.
-Szia Purple guy!Hallod most akkor kajak együtt vagy a Martinussal?-kérdezte.
-Aha!Miért?
-Csak kérdeztem.Emlékszel, amikor ötödikbe még tiszta fangirl voltál?-nevette el magát.
-Hogyne emlékeznék arra az időszakra.És az azt követő nyárra még jobban emlékszem.-törtek fel bennem az emlékek.Ennek köszönhetően, egy levakarhatatlan vigyor jelent meg az arcomon.
-Mázlis.-mondta.
-Hát az.Na és mizujs otthon?Mi jót csinálsz?-érdeklődtem.
-RICS BICS órákat nézegetek.-mondta komolyan.Erre én az utca közepén olyan hangosan elkezdtem röhögni, hogy mindenki csak nézett.
-Hogy mi van?-kérdeztem, miután sikerült megnyugodnom.
-Amúgy meg itthon döglődöm.-nevetett fel.
-Ki hitte volna!-válaszoltam, majd benyitottam az ajtón és mivel tudom, hogy Kjell-ék nincsenek itthon, csak Mac, ezért úgy gondoltam őt nem zavarom, ha a nappaliban leszek.
-Ja amúgy akartam mondani, hogy felvettek a Norvég suliba amire előfelvételiztem.Szóval kilencedikbe itt leszek.-vettem le a szandálom.
-De jó neked.Amúgy ott milyen az idő?Mert itt rohadt meleg van.-mondta tettetett lihegéssel.
YOU ARE READING
Marcus and Martinus/Szünetel/
Fanfiction"..az ágyán ült, kisírt szemekkel, és szétütött kezekkel.." Helyenként enyhén 18+.De hát ami nem perverz, az nem én vagyok.