13.

499 24 0
                                    

Felállok a földről, habkönnyűnek érzek mindent. Mindenhol fehérség, de látok egy fekete lyukat, lassan oda sétálok hozzá. Leülök a szélére és bele bámulok. Csupa feketeség.

-Syren!-halk kiáltás, ismeretlen hang.

Ez nem a valóság, szóval úgy gondolom beleugrok. Lebegek a levegőben majd hupp, földet érek. Nincs nálam varázspálca, de fényt kell csinálnom. Felemelem az ujjam, és rögtön fény gyullad.

-Syren!-kiált valaki hangosabban.

Odaérek egy nő fekszik ott. Honnan tudja a nevem? Ja álmodok. Megfordítom óvatosan. Megijedek és elrántom a kezem. Ez a mamám csurom véresen, éppen csak él. Ez egy álom, ez egy álom. Próbálom nyugtatgatni magam, hogy mami otthon ül a papival. Sírva kuporgok le mellé.

-Mi történt mami?Miért vagy itt?És én?-zokogok.

-Kedveském... ezt nem fogom... túl élni-motyogja.

-Ne is mondj ilyet-rázom a fejemet.

-Csillagom... figyelj oda a jelekre. Nem minden az aminek látszik...

Csend. Nem lélegzik. Mindenem csupa vér ahogy magamhoz szorítottam. Mit jelent az amit mondott? Mi más mint ahogy érzem?

Kinyitom a szemem és körül nézek. Draco gubbaszt mellettem, elaludt. Nem tudom mi történt, de fáj a fejem, nagyon. El kell mondanom, hogy mit láttam. Oda nyúlok a karjához. Óvatosan megrázom a kezét nem kel fel. Nem  vagyok képes jobban próbálkozni , ezért a másik oldalamra fordulok, most veszem észre, hogy ott ül mellettem Ron és engem néz. Az ajtóban, pedig Ginny nem engedi be az ikreket akik dühösek és kicsit furcsák, mármint hozzájuk képest furák.

Ron szeme alatt egy lila folt, a száján egy seb, a keze tele sebbel.

-Mi történt veled?-kérdem és elszorul a szívem.

-Semmi lényeges-motyogja, majd hátra fordul.

Ginny mosolyog rá majd bezárja az ajtót.

-Fred, ha most azonnal nem indulsz el George után esküszöm szólok anyunak!-fenyegetőzik, majd elhal a kiabálása.

-Miért vagyok itt és mióta?-nyöszörgöm magam elé bámulva.

-Egy hete vagy itt Syren. De, nem tudod mi történt?

-Nem. Csak arra, hogy az edzésen vagyunk.

-Fred volt. Ő tette veled-mondja kissé idegesen.

-Ezt ő csinálta?-mutatok az arcára.

Vállat von.

-Ő is kapott ne aggódj-a kezeit nézi.

-Pontosan mi történt Ron?-lassan megfogom a kezét.

Rám néz.

-Repültél, gólt akartál lőni, ő pedig tiszta erőből feléd lőtte a gurkót. Az fejen kapott téged, majd tizen valahány métert zuhantál. Kész csoda hogy nem haltál meg-mondja egyre idegesebben.

-Végülis nem csak Fred tehet róla én idegesítettem fel-motyogom és elnézek.

-Tudom. Mindent elmondtak-böki ki.

Nem merek rá nézni. Megszorítom a kezét,  majd behunyom a szemem. Pár pillanat múlva, már alszok is. Vissza merülök, még egy álomba.

Malfoy family shameWhere stories live. Discover now