Oni? Proč Mě?

70 6 5
                                    

Asi 10m ode mě běžel Brad s Robem a já si myslela že zešílím vstala jsem z mý deky na které jsem seděla a rychle běžela za nimi ale jak jsem doběhla za roh už jsem viděla v dálce Bradovy vlasy a po chvilce zmizeli celý.

Myslela jsem že to je konec tak jsem tam stála uprostřed silnice a koukala na druhou stranu a v duchu modlila aby mi dal osud druhou šanci a ať vidím aspoň Joea nebo Davea.

'' prosím,, řekla jsem si potichu...

Už jsem to vzdala otočila jsem se k mýmu obchůdku kde široko daleko nikdo nebyl.

Poklesla jsem hlavu a udělala jsem krok a někdo mi zakryl oči šátkem...

Nebyl to jeden, bylo jich víc.

Myslela jsem že to byli nějací zloději protože proč ne ukrást dívku která je totálně v háji že zmeškala svoji šanci vidět aspoň Brada a Roba...

Ten šátek slyšela jsem jak ho pevně uzlují bylo mi fakt na nic a proto jsem sebou ani moc nemrskala a pak něco říkaly ale to jsem jim nerozuměla nic protože se za námi hrnulo asi 50 milionů lidí.

'' pusťe mě! Nic jsem vám neudělalaaaa,, očividně mě ignorovali protože se mnou ostře zahnuly a cítila jsem jak mi obličejem švihají větve stromů.

Ten kterej mě nesl se otočil a pak utíkal a křičel skoro ječel "BĚŽTEEE,,A ti lidi za námi začaly pištet.

Slyšela jsem jak zapípalo otevření auta.

Otevřely kufr a položily mě tam, a hodnburácně zaklaply.

Pak jsem slyšela nastartování motoru a to jsem začala šílet...
'' NE PROSÍM PROSÍM MOC NECHTE ME BEJT JÁ VÁM NIC NEUDĚLALA PROSÍMMMMM,, oni mě zas jednoduše odmlčely
'' Jo tak ta dobře screamuje,, řekl nějakej ten týpek

A auto se rozjelo...


Tak a je to tady je konec další kapčy :D
A omlouvám se že dlouho nevyšla žádná kapitola jsem nemocná ale pro co bych to neudělala že? xD
 
A co se stane Natali kdyz se rozjelo auto?
Dozvíte se v dalši kapitole

No a zatím Good Goodbye

FOR MY LIFE [Linkin park] Kde žijí příběhy. Začni objevovat