Rychle jsem se otočila, stála tam holka a měla přes hlavu kapuci a nešlo ji vidět do obličeje "vím že jsi Natali, moc dobře" trochu mi připomínala tu holku když nad Chester rozdělovat do pokojů. "nemůžeš odejít jen tak" začala jsem se mi ničeho nic klepat kolena. Měla jsem z ní divný pocit.
"A-a kdo si ty!?" řekla jsem roztřesenym hlasem. "hehehe." začala se usmívat,ale já toho měla dost.
Nahmatala jsem kliku ale tak trochu jsem to nedomyslela. Vrzavé dveře se otevřeli a já spadla tvrdým pádem na záda.
Ale nečekala jsem ani chvíli a sedla si na zadek a začala se odtlačovat rukami dozadu, naštěstí ona tam stála v dveřích.
"hehe tohle bude jednoduché" usmála se ale já se rychle otočila za sebe a první co jsem uviděla byl tužka která ležela na zemi, vzala jsem ji do ruky a hodila ji na tu holku ale ona tam nebyla takže tužka letěla z pokoje někam na chodbu.
"kdo to byl?!" vstala jsem a podívala se zmateně po pokoji nikde nikdo byl to ale jen obyčejný pokojík kde byla obyčejná postel s obyčejným dřevěným stolem ale i docela velký okno.
Bohužel já jsem hrozne zvědavá a tak jsem to tady musela trochu okouknout, vyšla jsem že dveří a potichu privřela.
Šla jsem po chodbě a koukala se na různe pokoje, ale pohodová nálada se zase změnila slyšela jsem kroky které šli za mnou. Zastavila jsem se a kroky jsem neslyšela. Stiskla jsem zuby a běžela, kroky se však rozdupali...
Někdo mě chytl za triko a strhl na zem.
Okay to je vše od naší kapitoli!
Doufám že Vas to baví xdA zatím Good Goodbye
ČTEŠ
FOR MY LIFE [Linkin park]
FanfictionAhoj 🙋 Jmenuji se Natalia a mám pocit že jsem výjimečná jelikož nemám rodiče tak jsem v děcáku ale to tě asi nezajímá je mi 13 a dal už čtěte moji story #11 - Linkinpark #11 - díky