Sílu trhu která osoba udělala jsem neudržela a spadla, ta osoba mi hezky brnkala na nervy a tak jsem sebou škubla když mě ještě držela a spadla asi metr ode mne. Já nemohla meškat ani chvilku a rychle jsem vstala a běžela chodbou měla jsem na krajíčku, chtěla jsem se vrátit a stejně už mi nic nebylo.Dobehla jsem údychana ke schodišti které bylo hodně dlouhé a tak jsem jak na rebela skočila na zábradlí a rychle jsem po něm sjela dolů naštěstí jsem bezpečne přistála na dvě nohy a rovnou běžela k paní za pultem.
Když mě viděla jak běžím k ní, tak vstala že židle že ji málem schodila a šla mi rychlím krokem naproti. "C-co se děje?" řekla mi když jsme od sebe byli asi dva metry "paní! Už mi je dobře!" trochu jsem se vykecala, nechtěla jsem tady být už ani minutu. "ale co diagnóza? Holčička která tady měla poruchu osobnosti a psychiky" vysvětlovala mi ale mě to bylo úplně jedno.... Ale po chvíli mi to docvaklo, není ta holčička ta osoba která mě pronásleduje? "a jak se jmenovala?" zeptala jsem se a měla jsem ve hlasu strach. "to už si nepamatuji" řekla mi a já hned poznala že lže "um fajn ale já tady budu opravdu k ničemu!"
"dobrá ale až přijdeš po druhý tak tady zůstáváš ale už opravdu ano?" řekla mi ve smutkem v hlase čeho jsem se lekla "Ano! Ano jistě eehe"
Odbehla jsem k skleněným dveřím ale co jsem viděla přes ně nebylo klasické město... Byl to jen hologram který tě měl zmást za dveřmi bylo něco jiného.
OHHHHHHHHHH yes konečně, tuhle kapitolu jsem napsala o Němčinu XDD
No nic zatím B0IIIIIIIIIII
ČTEŠ
FOR MY LIFE [Linkin park]
FanficAhoj 🙋 Jmenuji se Natalia a mám pocit že jsem výjimečná jelikož nemám rodiče tak jsem v děcáku ale to tě asi nezajímá je mi 13 a dal už čtěte moji story #11 - Linkinpark #11 - díky