Jihyo: Good morning appa omma!!!
Sergah jihyo.Appa: Good morning.Jihyo demam ke nak?
Jihyo: Mana ada appa,kenapa muka jihyo nampak pucat ke???
Tanya jihyo dgn mong beliau.
Appa: Tak tpi appa pelik dengan jihyo, yela tetiba je jihyo bangun awal omma belum kejut jihyo. Selalunye tunggu omma jadi hulk ke thor ke baru nak bangun.
Jawab appa jihyo dengan panjang lebar
Jihyo: ish appa ni jihyo nk bangun awal pon salah. Jihyo teruja nk pegi sekolah baru✌️
Appa: selalu malas nk pegi sekolah ni rajin plak ade crush ke dekat sane.
Omma: peeeuuwwiittt!!!
Jihyo: ish omma ngan appa
ni same je. Dahla jihyo nk pegi sekolah nnty lambat sebab melayan appa ngan omma yg kepala masuk tsunami ni.bye flying kiss ciket muahhh😘!!!SKIP
Bila jihyo tiba didepan pagar sekolah jihyo ternampak yeoja2 yang berkumpul disitu sambil menjerit.
Jihyo: Kenape diorang menjerit macam kena histeria? Diorang kene histeria ke? Takkan semua kena histeria ? Sekolah ni ade hantu ke? Seram plak aq nk masuk sekolah ni. Lebih baik aq lari terus pegi pejabat.
Jihyo terus berlari menggunakan kaki cheetah dia. Setiba je jihyo dikantin jihyo berhenti berlari dan sambung berjalan seperti biase sambil mengambil nafas kerana terlalu penat. Tiba2 seorang yeoja telah melanggar jihyo di kantin sekolah.
??: woi!! Kau buta ke jalan tk tengok depan!!!
Jihyo: amboi sedap je kau cakap kan. Kau tu yg jalan tk betul. Orang jalan tengok depan bukan tengok telefon!!!
??: kau siape nk marah aq oh kau belum kenal aq sape ye?
Jihyo: kesah ape aq kenal kau ke tk kau tk penting dalam hidup aq la. Dah malas aq nk layan orang yg tk penting ni baik aq blah.
Jihyo pun bergerak pergi ke pejabat namun dihalang oleh ?? tersebut.
Jihyo: yah!!! Aq dah tk kacau kau kanapa kau nak lagi!!!
Semua murid dikantin turut menyaksikan pergaduhan tersebut termasuk bts.
??: aku masih tk puas hati lagi dengan kau.
Jihyo: kesah ape aku kau puas hati ke tak ke tu bukan hal aku. Blah la!
??: kau memang nak kena kan.ish.
Yeoja tersebut terus menampar muka jihyo.
??: oopss. Tersengaja pulak. Hahaha
Yeoja tersebut bersama rakan2nya ketawa. Pipi jihyo yg ditampar itu jihyo sentuh. Muka jihyo berubah kepada merah padam akibat menahan marah.
??: girls tengok ade org muka die dh merah la. Jangan nangis ya. Hahahahaha
Jihyo: ooo kau nak penampar aq pulak?!
??: tampar la sini aq kasi pipi aq ni sini la~
Jihyo: kau memang mencabar kesabaran aq.
Bila jihyo ingin menampar yeoja tersebut tiba2 dtg seorang yeoja menahan jihyo supaya tidak menampar yeoja yg telah menampar jihyo. Yeoja tersebut meminta maaf dekat org yg menampar jihyo kemudian menarik jihyo pergi dari situ.
Jihyo: yah!!! Kenapa kau tarik aq,aq baru nk bgi hadiah istimewa dekat dia.
Yeoja: jangan buat masalah nnty awak akn terima padanye nnty.
YOU ARE READING
[SU](OG)Kingka Love Tomboy 민 윤기(MYG+SJH)
Fanfiction[WARNING! SLOW UPDATE!] " kenapa kau buat aku mcm ni ?" -jihyo " kenapa kau tanye aku?? Kau tak layak la untuk aku, lagipun kau tu dah lah 'tomboy' tak serupa perempuan langsung ganas kau tau tak. Buat malu mak bapak je,ke... Mak kau pun mcm kau?? E...