KLT 9

98 16 10
                                    

J I H Y O POV

Lepas aku cakap macam tu dekat diorang, aku terus blah..lantak ah nak sentap,maki ke apa..kesah ape aku? Puas sikit hati aku..sikit je au.. dah ahh aku nak keluar dari sekolah ni.. kaki aku hayun perlahan dengan muka yang ketat.. mne taknya? Aku nak pegi makan tapi diorang- yaishh..

Btw,nak tau aku gi mana?? Aku nak pegi dobi.. nak pergi bersihkan sama yitu baju yang seyudah kutur..

Sampai je dekat dobi,aku terus buat ape yang patut... beli coins, ambik sabun, masuk baju dan seterusnya.. [wa tak tau cammane nak guna sebab wa tak pernah perigi] sementara tunggu, dah alang ii kat sebelah ade kedai... Ramen jom.. eh?? Aku ajak spe?? Mne ade sape ii?

E N D POV

Sampai je dekat kedai sebelah.. jihyo terus order ramen.. bila dah bayar ape semua, jihyo duduk dekat kerusi yang diesediakan kat tepi cermin kedai tu.. [ala, korang tengok cite korea en?? Kan kedai ade cermin lepastu ade meja+kerusi melekat kat situ ha]

Sambil ii makan jihyo mengeluarkan smartphone nya.. aplikasi instagram dibuka..

@jinnie.kim started following you
                                                                      55minutes ago

"Mana datang jin pagi ii macam ni?? Kata jihyo,sedangkan itu adalah jin anak kim.. Kim Seokjin

Jihyo pun terus melihat gambar dp org yang dipanggil jin tadi

Jihyo pun terus melihat gambar dp org yang dipanggil jin tadi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Aik macam kenal je?? Macam budak sekolah aku je.. tapi dari sisi jela..depan tak tau la..apalagi? tengok post die la"

@jinnie.kim

"Goshh!! Betulla gaiss

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Goshh!! Betulla gaiss...tu dia gaiss!!"

"Tapi, aku dengar ii kingka dengan queenka diorang tak follow sesiapa pon.. following pon zero...... aku pemess...*mata ke atas, hidung kembang, senyum creepy*" Kata jihyo bangga

"Dik ii, okay tak?? Macam kene strok je.." tanya Ahjusshi yang sedang  bersih ii kan tu..

"Eh okay ii... maaf ye ahjusshi.. sye sihat lagi tanpa penyakit👍"

"Tak pernah ii orang femes ii follow aku..ah molla"

Jihyo terus menghabiskan ramennya dan terus keluar pergi ke dobi tdi.. baju dah siap..

Jihyo pon melipat baju sekolahnya yang dah diabasuh tadi kemudian meletakkannya ke dalam beg..

Baju sukan dikeluarkan.. jihyo pergi ke kedai sebelah untuk tukar baju..*tetiba rasa yang si jihyo ni lembap...*

"Okay dah siap.. sekarng pukul...*tengok jam* 11.30.. okay boleh lagi ni..pecut ahh ape lagi"

Dengan langkah yang tak berjaga ii jihyo terus berlari pergi ke seoul highschool semula..

15 minit lari dan jalan.. akhirnya jihyo sampai ke pangkal jalan..

J I H Y O P O V

Wei takde guard doh dekat pagar...peluang keemasan ni..aku teruskan berlari sampi lepas pagar je, malas aku nak berlari lagi..

Aku terus jalan ke kelas.. malas nak pegi tempat lain..sampai kelas aku terus ketuk pintu tapi tak bagi salam..lepastu masuk je..

Cikgu Park: eh jihyo kamu baru masuk.. pegi mana? Terlepas satu mata pelajaran..

Jihyo: ah, mian sosaengnim. tadi waktu rehat ade 7 ekor setan dalam kelas ni.. tak hensem jinjja..

Cikgu park:setan memang lah tak hensem..ehh?... ha ni kamu pakai baju sukan kenapa? Ade pj ke hari ni?

Jihyo: takde.. macam yang sye cakap tadi.. setan tu datang dekat saya, busuk cikgu..melekat bau die dekat baju sekolah saya..

Cikgu: haha macam ii kamu ni la. Dah duduk sana, belajae eh jangan tidur..

Jihyo: nae sosaengnim!!*bow*

Lepas reka ii ayat aku dibenarkan duduk..aku pun jalan nak pegi tempat duduk aku..budak kelas aku pandang je aku..tapi aku tak kesah sebab memang mcm ni dari dulu..

Yang aku tak puas hati sekarang ni.. B.T.S. semak nak pandng aku..aku tau yang diorang tak puas hati sebab tak dapat nak kenekan aku macam yang diorang kehendak.

Heh, kau ingat senang ke nak kenakan aku.. kenakanlah,aku tetap ade penyelesaianlah even pelik sekalipon

T  O B E C O N T I N U E D

lamakan nak tunggu update.. tauda.. macam yang tertera dekat desc la..slow update.. maaf menunggu

[SU](OG)Kingka Love Tomboy 민 윤기(MYG+SJH)Where stories live. Discover now