LEPAS BELI MAKANAN
Hana: jihyo ni makanan yg awk suruh beli tadi
Jihyo: gomawo! hana.
Hana: sama2
Sewaktu makan hana teringat yg die kena kenalkan jihyo dkt si sehun tu kalau tk habis die kene bebel dgn sehun tu.
Hana: ha sehun awk nk kenal dgn die sgt kan sini sye kenalkan. Ni jihyo classmate sye kt kelas. Jihyo ni sehun,Oh Sehun. Kawan baik saye. Tkde lah baik sgt die ni suka kacau org. Tapi die banyak peminat.famous la katakan.
Sehun: anyeonghaseyo
Jihyo: anyeonghaseyo
Sehun: amboi hana kutuk dpn2 nmpk lain kli kutuk blkg2.
Tiba2 hana menarik jihyo pergi ke blkg sehun.
Hana: jom jihyo
Jihyo: kau nk pegi mne ni aq bru nk mkn.
Sehun: woi!! Kau nk pegi mne ni.
Hana: jihyo die ni tk baik sgt tau jdi hati2 skit.
Hana bercakap dgn jihyo smbil dikuatkan sedikit suaranye. Boleh tahan jht jugak si Hana ni.
Sehun: jahat kau ye. Sampai hati kau.
Hana: cakap org je lebih. Die lagi jht.
Jihyo: dahla korang ni jom pegi kelas loceng dh nk bunyi ni. Aq dh habis mkn dh sementara tunggu korang habis gaduh. Jom.
Sewaktu jihyo,sehun dan hana berjalan menuju ke kelas tiba2 diorang berhenti sebab perjalanan diorang terhalang oleh beberape org yeoja dihadapannye.
Yeoja1: woi tepilah tk nmpk ke kitorang nk jln ni menyemak je.
Jihyo: kau la yg menyemak kat sini. Org jalan pandang dpn kau igt jalan BAPAK! kau punye.
Kate jihyo marah sambil menekan sikit perkataan 'bapak'.
Yeoja2: jap2 seolhyun bukan ke ni yeoja yg kau tampar pagi tadi?
Seolhyun: eh haah la tk perasan pulak. Yela sbb muka hodoh kan mne kenal. Hahaha
Jihyo: eh kau name kau seolhyun rupanya aq baru nk panggil minah tonggek tadi. Yela aq ingat tkde name jdi aq bru nk letak nme kau minah tonggek.
Seolhyun: ape kau ckp. Sukahati mak bapak kau je nk panggil nme aq mcm tu.
Jihyo: sme jugak mcm kau. Kau tkde hak nk tampar aq sesuka hati.dan kau tkde hak nk panggil aq hodoh!!.
Seolhyun: eh org ckp kt die die ckp kt org blik. Nmpknye yeoja ni tk boleh nk diajar dgn percakapan nak kene ajar dgn perbuatan ni.
Pergaduhan mereka berdua hanya dilihat oleh semua org termasuk bts,sehun dan hana.
Jihyo: kau nk ajar aq. Hah aq rase lebih baik kau ajr diri kau supaye berdisiplin sikit. Cantik dh pandai pon dh tpi sayang otak kau je yg rosak.
Seolhyun: kau ni memang tk tau nk hormat aq kan. Meh sini aq ajar kau.
Seolhyun dengan perasan marah ingin menampar jihyo buat kali yg kedua.
Pang!!!!!
To Be Continued
Maaflah kalau chapter ni pendek dan membosankan kalau tk best anda dibenarkan untuk comment kalau cite ni best kalau tk best pon comment jugak
Readers rase author patut update cpt ke lambat. Yela la readers author pon sikit je. Tk best ke kalau best ckp ye
YOU ARE READING
[SU](OG)Kingka Love Tomboy 민 윤기(MYG+SJH)
Fanfiction[WARNING! SLOW UPDATE!] " kenapa kau buat aku mcm ni ?" -jihyo " kenapa kau tanye aku?? Kau tak layak la untuk aku, lagipun kau tu dah lah 'tomboy' tak serupa perempuan langsung ganas kau tau tak. Buat malu mak bapak je,ke... Mak kau pun mcm kau?? E...