Strigătul unei iubiri mute

33 1 0
                                    

Trrrrrrr!!!! Trrrrrrr!!! Trrrrrrrrrr!! 

    Alarma sună ascuțit în urechea mea. Deschid ochii cu greu și mă uit la ceas: 8:32. Ah, la naiba! Iar am întârziat...

Îmi fac un duș rapid, mă îmbrac și plec, dar.... surpriză! Mașina nu pornește.... Chem un taxi, mașina o voi duce la reparat mai târziu.

   Ca să ne înțelegem.... Nu mă grăbeam să ajung la școală, nu sunt tocmai un elev model, ci să îl văd pe el. Deși toți băieții din școală mă plăceau, eu îl vroiam doar pe el, iar tot ce făceam era ca să arăt bine pentru el... Tipic, nu?

   Ziua de școală a fost una obișnuită, ci nu una atât de promițătoare cum avea să ajungă mai târziu... Ajunsă acasă, o strig pe mama:

- Mamă, poți să-mi duci mașina la reparat? Nu mi-a pornit de dimineață...

- Îmi pare rău, draga mea, dar va trebui să te duci tu la mecanic. Tocmai m-a sunat tatăl tău, a intervenit ceva la firmă și trebuie să ajung imediat. Apropo, Martha are câteva zile libere.

Perfect! Acum trebuia să-mi pregătesc singură și prânzul... Mama și tata conduceau împreună o afacere de succes ce ne plasa în topul celor mai bogați oameni din oraș, dar nu aveam o menajeră? Strigător la cer! O să opresc la Event, restaurantul meu preferat, după ce mă voi întoarce de la mecanic.

Am sunat la firmă, mi-au remorcat mașina, iar eu i-am urmărit cu taxiul. Nu aveam de gând să-mi las mașina, un Bmw I8 nou-nouț, pe mâna oricui...

- Ce s-a întâmplat domnișoară? Mă întrebă mecanicul care nu părea mult mai mare decât mine

- Nu mi-a mai pornit de dimineață... Tu să-mi spui ce s-a întâmplat, i-am spus eu ironică, iar el mi-a zâmbit evident neafectat de superioritatea cu care îl tratam.

  Am stat acolo aproximativ 2  ore ca să aflu că este nevoie de o piesă ce trebuie comandată și că aproximativ o săptămână nu voi mai avea mașină.

- Glumești? Ști cât de greu e să găsești un taxi în zona în care stau eu?

- Îmi pare rău, domnișoară, spuse mecanicul, pe al cărui ecuson scria Matt, dar nu putem face nimic făra această piesă.

- Mda, bine...

Strigătul unei iubiri muteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum