Place : Korean International School
Class : 2-1Sejeong, Hwayoung, Minhyun dan Kevin merupakan classmates. Sejeong dan Kevin sangat rapat kerana mereka berkawan sejak zaman tadika.Sejeong merupakan seorang gadis yang berazam untuk mendapatkan keputusan yang terbaik untuk masa depannya. Dia tidak pernah mengejar popular. Dia juga tidak kisah kalau ada pelajar yang tidak mengenalinya. Minhyun, seorang pelajar lelaki yang hensem dan sangat susah untuk dekat dengan perempuan. Hwayoung seorang gadis pandai yang agak kasar dengan identiti rambut pendek ala lelaki. Kevin pula seorang anak lelaki tunggal yang sangat manja. Walaupun manja, hobinya di sekolah ialah mengacau Hwayoung yang dianggap 'lelaki' baginya. Pada suatu hari ...
"okay dah lama kan cikgu tak bagi kamu kerja berkumpulan. kalini cikgu yang akan tentukan siapa ahli dan berapa ramai ahli. tak payah nak ikut geng kamu. takkan berjalan kerja tu" - cikgu hwang.
"hmm ya lah" - class.
"baiklah. ini senarainya yaa
Doyeon - Sunggi
Nahyun - Hyunwoo
Gikwang - Nara
Sejeong - Minhyun
Sunny - Hyorin
Kualin - Ren
Jackson - Taeyong
Sungjae - Bogum
Sohyun - N
Kevin - Hwayoung
Sora - Victoriaokay itulah partner untuk kerja kamu kalini yaa" - cikgu hwang.
"alah cikgu kenapa diorang dapat perempuan tapi saya dapat hwayoung je ?"- kevin.
"habis aku ni bukan perempuan ke ?" - hwayoung.
"kevin, kamu nak buat kerja ke nak menggatal. siapkan je kerja kamu" - cikgu hwang.
"kalau dengan dia memang tak saya nak menggatal cikgu" - kevin.
"okay itu sahaja. tajuk kamu akan cikgu hantar di telegram yaa" - cikgu hwang.
"baik cikgu " - class.
______________________________________
Cikgu hwang menghantar tajuk di telegram at night dengan pesanan ...
'saya akan tuntut kerja ni dalam masa dua minggu. dan saya akan selalu tanya any updates yaa'
Sejeong dan Minhyun yang tidak pernah bertegur sebelum ini agak kekok bila menjadi partner untuk projek. Furthermore, cikgu hwang nak kerja tu dalam masa dua minggu. Bolehkah mereka melaksanakan kerja tu ? Dengan Sejeong si ulat buku dan Minhyun si mulut emas. Hmm ...
YOU ARE READING
Lean On Me
Fanfictionwhen no one look at you, i can see the best of you ♥ when no one care about you, i'm here for you ♥ sometimes i feels like no one is there for me. but im wrong. i have you. right inside my heart ♥