THE NEXT DAY ...
Sejeong memberanikan diri untuk mengajak Minhyun memulakan projek mereka.
"Minhyun, macam mana dengan projek ? Dah tahu ?" - Sejeong.
Minhyun yang terkejut dengan kehadiran Sejeong di meja nya hanya terdiam dan mengangkat bahu.
"Hmm okay. Kalau macam tu nanti kita bincang lah. Nanti susah pulak kalau cikgu tanya" - Sejeong.
"Nak bincang macam mana ?" - Minhyun.
"Alah kau ada kat grp chat class kan. Nanti kau chat lah aku. Senang. Ke kau nak stayback kat library ?" - Sejeong.
"Eh takpe lah. Nanti orang fikir lain pulak" - Minhyun.
"Haa okay kalau macam tu nanti kita bincang. Dah boleh start cari bahan. Okay ?" - Sejeong.
Sejeong pun berlalu pergi ke tempat duduknya. Minhyun masih berasa cemas kerana sudah lama tidak bercakap sambil bertentang mata dengan perempuan. Tambahan pula dengan Sejeong yang baru masuk ke sekolah mereka bermula awal tahun ini. Tapi demi markah projek, Minhyun terpaksa berhubung dengan Sejeong.
______________________________________
[PETANG LEPAS HABIS SEKOLAH]
Minhyun mula mencari num telefon Sejeong di grp chat class mereka.
Disebabkan ini kali pertama dia memulakan conversation dengan perempuan, memang sangat sangat kekok."Sejeong" - Minhyun.
"Haa yaa. Dah nak bincang ke ? Awal lagi lah" - Sejeong.
"Habis tu bila ? Kalau bincang sekarang malam dah boleh buat" - Minhyun.
"Owh okay. Haa so kau dah dapat bahan ke ?" - Sejeong.
Dan mereka pun memulakan project planning mereka. Hari demi hari conversation mereka semakin lancar. Begitu juga dengan projek mereka. Boleh dikatakan berjalan mengikut plan. Ya lah, Minhyun boleh dikatakan antara pelajar yang berkeputusan baik di sekolah mereka. Berpartner dengan si ulat buku pula tu. Memang senang lah mereka nak melaksanakan project. Boleh dikatakan setiap hati juga mereka chatting. Tetapi semata atas dasar project.
YOU ARE READING
Lean On Me
Fanfictionwhen no one look at you, i can see the best of you ♥ when no one care about you, i'm here for you ♥ sometimes i feels like no one is there for me. but im wrong. i have you. right inside my heart ♥